- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
Yarın sabah erken kalkabilirsem çatkapı ARTI Honda'ya gidip ön fren balatasını değiştirteceğim. Bir de motul yağ alıp değiştirtmeyi düşünüyorum km 6000'e dayandı. Bir yağ değişimi iyi olur diye düşünüyorum.
Bir de fotoğraf eklemek istiyorum beğeneceğinizi umuyorum. ::dalga::
Honda CB 50 mi o :silent: :mrgreen::mrgreen:
Balata meselesi olmasa yağı kendin değiştir diycektim reverse
