Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Yahu arkadaş,
Motoru getirirsin
Parça desteği verirsin
Servis desteği verirsin
Servis elemanlarına modelin eğitimini verirsin
Ama 2 teker daha getirip farklı bir segment açmazsın.
Ben anlamıyorum ki bu nasıl iş.
Takın 2 jant, sürün piyasaya M modelini, bak nasıl gidiyor.

http://hellforleathermagazine.com/wp-content/uploads/2013/01/honda-crf250m.jpeg

kros ve endurodan bu hale getirmekde zaman zaman tercih edilen birşey.

Biz biz bu hale getirsek arkaya 150 ideali ama en az 140 lastik takılacak uygun jant uygulasak arka çatalın değişmesi gerekirmi acaba. Lastiğe 600 tl desek jantlar ve toplam maliyet ne olur?

Forumda toplam 2000 gibi rakamlar telaffuz edildi diye hatırlıyorum.

Fiyatlar hakkında bilgi sahibi arkadaşlar nedir gerçek rakam?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2012
Mesajlar
97
Amatör bir kullanıcıyım 1999-2000 yıllarında 125 lik bir hyosung kullanmıştım. Şubatta Honda GS1 aldım. Aslında amacım bi transalp almaktı, ama uygun fiyatı, kısmen gösterişli olması, ve biraz daha acemiliği atmak açısından bu motor bana olurmu acep?
Öyle illaki dağ bayır atlayıp zıplayacam derdi yok. Ev-İş 2km trafiksiz, Belki hafta sonu küçük geziler...
Hız merakım hiç olmamasına rağmen meraktan soruyorum. Son hızı ne ki bu motorun?



COK OZUR DILERIM DE BU HONDA GS1 NE OLUYO BIR TURLU BULAMADIM NE OLDUGUNU HONDA YENI BISEY DAHAMI CIKARDI....
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Cbr ile aynı hıza galip gelmemesi için yazmadım...
Sadece rahat sürüş sağlayacağı için asfalt lastiği dedim :)
Bu lastiklerle asfaltta hem motoru yorar , hem de sürücüyü :)
Motordan yana şüphem yok...
Taş gibi..
Ben de düşünüyorum motoru değiştirmeyi :)
senin NX250ile aynı hızı yapacağını sanmıyorum, o 27hp
SM severler alınmasın ama SM jantlatını hiç sevemedim, üzerindeki jantlara %50/50 lastik takar her yere girer çıkarım daha avantajlı.

Bugün görme fırsatı buldum, alet düşünmeden alabileceğim görsellikte, malzeme kalitesi gayet güzel... ...

herşey OK tek eksik var, o da bende, boy 1.70 le babam arkadan iterse anca kullanırım CRF' yi trafikte :pr:

İstemsizce içten içe niyetlenmiş olucam ki, o an üzüldüm.

Kedi/ciğer usulü "tüü, kaka, şu şöyle olsaymış..." diycek hiçbir kusur bulamadım, bütünüyle içimde patladı :)
bence boyun gayet uygun, amortisör ayarı orta seviyede en alt seviyeye getirildiğinde bir sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum. test ederken bunu taleb edib birde öyle dene bence. 165lik adamlar koca endurolara biniyorlar
 
Katılım
20 Ara 2012
Mesajlar
97
acıklamalar ıcın tesekkurler.

bende bıraz once gıttım honda bayısıne oturdum uzerıne calıstırdım ses guzel rahatlık desen benım kymco dan daha ıyı bence fıyatına gore normal ıkıncı elde 8000 e duserse alınır bınılır resımde eklıcektım ama telden atamadım
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
dün bahçelievler carrefour orada 40-50li yaşlarda bir abimiz, kasksız bir şekilde normal kumaş pantolola, depo üzerinde koyduğu poşeti tutmaya çalışarak sürmeye çalışyıordu.. (o depo üzerinde bişey durmaz)

abicim git cbf150 al işte mis gibi toprak lastiği ile ne işin var senin şehir içinde.. kolay kolay çantada takılmaz o motora..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------

tork'u aşırı düşük çok çok düşük

evet haklısın benim motor bile aynı torku daha düşük devirde veriyor :)
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
66
Arkadaşlar bilmiyorum iyi mi ettim kötü mü ettim ama... Bugün kaporoyu verdim, en geç 1 haftaya elimde. Aldım
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Cumartesi günü fuardan 0km motosikletini alıp hemen yenibosnadaki P.O.'da hararet yapan CRF-250L sahibi buarada mı acaba??

Yahu arkadaş,
Motoru getirirsin
Parça desteği verirsin
Servis desteği verirsin
Servis elemanlarına modelin eğitimini verirsin
Ama 2 teker daha getirip farklı bir segment açmazsın.
Ben anlamıyorum ki bu nasıl iş.
Takın 2 jant, sürün piyasaya M modelini, bak nasıl gidiyor.

http://hellforleathermagazine.com/wp-content/uploads/2013/01/honda-crf250m.jpeg
Oyle olsa tadindan yenmezmis

Çok zor bişey değil emin olun. Ve avrupada satışa girdikten sonra 1 seneye kadar gelirse şanşlıyız demektir. Elbet gelecektir ama HondaTR nin nezaman canı isterse... Bu fuarda Fero motor'dan bir yetkili ile konuştum, "neden şu modeli getirmiyorsunuz?" dedim, adam getirmiyoruz diye bişey yok, sipariş üzerine getiriyoruz, sadece elimizde bulundurmuyoruz dedi. Hondaya git "hayır, getiremiyoruz üzgünüz..." cevabını alırsın herhangi bir model için.

kros ve endurodan bu hale getirmekde zaman zaman tercih edilen birşey.

Biz biz bu hale getirsek arkaya 150 ideali ama en az 140 lastik takılacak uygun jant uygulasak arka çatalın değişmesi gerekirmi acaba. Lastiğe 600 tl desek jantlar ve toplam maliyet ne olur?

Forumda toplam 2000 gibi rakamlar telaffuz edildi diye hatırlıyorum.

Fiyatlar hakkında bilgi sahibi arkadaşlar nedir gerçek rakam?

Sakin ol şampiyon:) 140 bile fazla bunlara aslında, benim motorda var. WR250X'te bile 130 kullanılıyor (garip bir şekilde WR125te 140 kullanılırken). Yurt dışındaki KLX250-SF modelleri de 130 kullanıyor[~27 hp].

2009-kawasaki-klx250sf-5_1600x0w.jpg
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu fuarda Fero motor'dan bir yetkili ile konuştum, "neden şu modeli getirmiyorsunuz?" dedim, adam getirmiyoruz diye bişey yok, sipariş üzerine getiriyoruz, sadece elimizde bulundurmuyoruz dedi. Hondaya git "hayır, getiremiyoruz üzgünüz..." cevabını alırsın herhangi bir model için.

http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201002/2009-kawasaki-klx250sf-5_1600x0w.jpg

Çünkü mantalite farkı var.
Honda bir modeli getirdiğinde Gebzedeki fabrikasında belirli bir parça stoğu yapmak zorunda, parça garantisi vermek zorunda, servislerini o modelle ilgili eğitime göndermesi zorunda.
Fakat çoğu distribütör motoru çekip satma derdinde. Parça gerekirse yurtdışından çekiyor. Ama servise gidiyorsun adam motoru ilk defa görmüş.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Heyecandan sayfaları hemen gectim..

Boyum 1.66. 55 Kilo Wrx bile büyükmü gelir bana ?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Çünkü mantalite farkı var.
Honda bir modeli getirdiğinde Gebzedeki fabrikasında belirli bir parça stoğu yapmak zorunda, parça garantisi vermek zorunda, servislerini o modelle ilgili eğitime göndermesi zorunda.
Fakat çoğu distribütör motoru çekip satma derdinde. Parça gerekirse yurtdışından çekiyor. Ama servise gidiyorsun adam motoru ilk defa görmüş.

Bütün dist.ler bambaşka, birbirinden çok farklı mantıkta çalışıyorlar. Fercoyu taktir ettim çünkü az sayıda ürün satmasına rağmen "sizin istediğiniz ürünü getiririz, sorun değil" diyorlar en azından. Ve TR de parça sıkıntısının yaşanamadığı tek satıcının ferco olduğu söyleniyor. Elinde bulundurma zorunluluğu yok buarada, en geç 20 gün içinde temin etme zorunluluğu var. Yani belli bir süre içinde temin etmeleri gerekiyor.

Bu durumda TR deki "tek" motoru alıp almamak senin kararına kalmış oluyor.

Ben honda ile konuştuğumda neden NC ve VFR nin otomatik vitesli modelerini getirmiyorsunuz dediğimde;

-Yok, getirmiyoruz.
+ Peki sipariş üzerine?
-Hayır, TR ye getirmiyoruz,
-Tamam fiyat farkını ben vercem, nekadar tutarsa tutsun ben ödiycem parasını sonuçta...?
- Üzgünüm getiremiyoruz....

cevabını veriyorlar. Neden getiremiyorlar??? Zibillen servisi var. 125likten tut 1200 lüğe kadar birçok modeli istesen de getirmiyorlar. Bana göre tembellik sadece...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Syanur
TR'de tek motorun sahibi olmak ne kadar kulağa hoş gelse de her zaman büyük sıkıntıdır.
Bir marka eğer o modeli o ülkeye çekmiyor ise, satış listelerine koymuyor ise, ona bakmak zorunda değildir.
Parası olan herkes bir şekilde istediği modeli getirtir, fakat distribütöre gidip bana bu modelle ilgili destek verin diyemez.
Honda'nın otomobil bölümüne gidip siz satmıyorsunuz ama ben şu modelinizi getirmenizi istiyorum param da var derseniz de aynı cevabı alırsınız.
Honda'nın belli modelleri getirmemesi onun satış politikasıdır.
Klavye başında bunları tartışmak pek sağlıklı değil.
Mesela bu örnekte olduğu gibi, adamlar motosikletle ilgili Türkiye'deki en büyük pazarı elinde bulundurup yönetmeye çalışıyorlar, ama size göre tembellik olup iş bitebiliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst