- Katılım
- 12 Ara 2011
- Mesajlar
- 676
ula bu aksam sana taktım kafayıı... sen silindirleri sok tek tek bize ispatla magdemm ???
.
hangi kafayı taktın? sende kafa var mı takacak?[/QUOTE]
söylerdimde ayıp olur :queen:
sen cvp ver cvp :mrgreen: :wiinkk:
ula bu aksam sana taktım kafayıı... sen silindirleri sok tek tek bize ispatla magdemm ???
.
Dur abi fazla ikili sohbet yapınca ceza geliyo yeni forum kuralı galiba :cherry:söylerdimde ayıp olur :queen:
sen cvp ver cvp :mrgreen: :wiinkk:
Dur abi fazla ikili sohbet yapınca ceza geliyo yeni forum kuralı galiba :cherry:
ulan hem sebeklik yapıyosunuz sonra da benım mesajımı sildirtiyorsunuz sonra da sebeklik yapmaya aynen devam ediyorsunuz. Tamam anladık soytarısınız kendinizi kanıtladınız
ulan yontulmamış kazma :mrgreen: ben sildirtmedim maldonadoo..silmiş kim sildiyse..
sen atışmayı bırakta cvp ver varsa vercek cvpın tabi :mrgreen:
unutmusundur hatırlatma da yapayım snaa
plectrum adlı üyeden alıntı
Motorsilk yag katkısı degil zaten metal katkısı. Metal katkısı oldugundan metale tutunuyor çizikleri dolduruyor ve yuzeyi korumaya alıyor...
vlknsyrn adlı üyeden alıntı
ya actıgın başlıgı oku sonra yukarda yazdıgını okuacayüplük yapan sensin
plectrum adlı üyeden alıntı
Eeeeyy at gozluklu arkadasım ezber falan yok ortada sadece anlaman için ayrıntılı anlatılmaya calışılmıs bir durum var. İnanmıyorsan kendi otomobilinde kullan sonra da silindirleri sok tek tek bak 150 bin km sonra asınma var mı yok mu.. Ben hiçbir yan etkisini gormedim, aracımın cekişi de degişti, gir forumlara kullananları arastır ama yeterki at gozluklerinden kurtul...
vlknsyrn adlı üyeden alıntı
sen silindirleri sok tek tek bize ispatla magdemm ???
sen daha cvp vermedin mi keretaa
.
Malesef ticari bir ürünü bile birbirimize hakaret etmeden tartışamazken daha ciddi (Körü körüne inanç-inançsızlık/fanatik taraftarlık/Marka takıntılılık)
konuları için birbirimizi linç etmediğimiz için şükürmü etmeli?
Arkadaş insan gibi sormuş kullanan varmı? yararı varmı? zararı varmı? Ne diye tahrik ediyosun?
Şahane ürün mutlaka kullanın mı demiş.
Ondan sonra gelsin vay efendim sen ne dedin, asıl sen ne yazdın,ego savaşları.... aferin. (Herhangi bi taraf rahatladımı?)
Bu aslında basit bi gösterge Bir mesaj açılır, dikkat edin 2. yorum alaycı ve küçük görücü bi havada yazıldıysa 3. mesaj ve devamı
2.mesajın yalakalığına soyunur. (Kardeşim adam bi derdini açmış veya soru sormuş ne atlıyosun sazan gibi konuyu bulandırıp cıvıklaştırıyosun)
Öteki pusuda bekler inanmadığı saygı duymadığı biri veya bir şey hakkında konu açılınca hemen atlayımda geçireyim diye...
Sonra ne mi olur?
Şöyle bi topic açılır ve altına yorumlar doldurulur. ESKİ ÜYELER NERDE?
Şu konu başlığı altında en az 10 hakaret içeren kelime var ve ne yazıkki yanına salak bi gülücük koyduğunuzda şirin gözükmüyor.
Şimdi kalın sağlıcakla...
Aşınmayı onlediği için motorunuzun omrunu garanti 2 katına cıkaracaktır suphenız olmasın:cat: Siz hangi marka model motorsiklette kullandınız?
Aynen haklısınız. Neyse ben bunların attıgı mesajlarını sildirmeyecegim. Herkes bunların ne mal oldugunu görsun böylesi benim için daha iyi. Hemde insanlar ciddiye alınmayacak soytarıları ögrenmiş olurlar en azından bunları kale almazlar bidahiki mesajlarda da. Benim konuyu açma amacım belli mesajlarımda belli içim rahat. Burdan saygı duydugum paylaşımcı arkadaslara bir yarar saglayabildiysem ne mutlu bana. Onun dısında bir iki soytarı gelmiş burda vızıldamış bunlar beni etkilemez. Benim kişiligim belli yine aynen paylaşımlara devam :cat:
Motosiklette Kullanılırmı kullanılmazmı bilemiyorum ama geçen gün itibariyle motosilk denen ürünü
(Yakıt katkısı olanı 100ml) hepsiburada dan alıp kullandım.
98 model 155bin km olan arabamda şu an 0 rölanti titremesi var(Önceden de çok sayılmazdı ama sabahın 06:00 da çalıştırınca
haliyle soğuktan biraz gürültülü ve titreşimli alıyordu marşı)
Ürünün yakıt tasarrufu yaptırmasıyla ilgili değilim. Evet çekişi arttı gibi ama psikolojik olabilir. Onuda geçiyorum.
Aracın ön camına note2 için orjinal tutacak takmıştım geçen hafta, telefon takılı olduğunda zangır zangır titreyen
aparatta şu an sıfıra yakın bir titreşim var. Arkadaşlarıma da gösterdim.
Sonuç olarak Yakıt katkısı daha ucuz olduğu için denemek istedim.
Bu yaz yağ deşimi yapıldığında Yağ katkı maddesini de deneyeceğim o zamanda tecrübelerimi aktarırırm.
kullandıktan sonra izlenimlerinizi bekliyorum 4 gözle... Paylaşım için teşekkürler :cat:
Dostum neden hala milletden birşeyler bekliyorsun ? O kadar bangır bangır reklamını yapmışsın 100bin km'de arabada tecrüben olmuş çok iyi olduğunu iddia ediyorsun şüphenmi var? Korkuyormusun o kadar markaya vurgu yaptığın katkıdan ? Sen koy test etde bizde bakalım işe yarıyor mu yaramıyormu...
gidin en kaliteli yağı alın koyun böyle şeyler zarar verir. ama yağ yakma duman atma gibi sorunlu motorlarda rektefe işlemi yaptırılmayacaksa kullanılabilir