Bodrum'da küçük bir tanışma, kaynaşma, 50 km gezi

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/bluelight-mini-hava-kompresor-top-lastik-sisir-77704848

bu olmasın
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
şahane gezi olmuş. tebrikler.
diz örtüsünü çıkarmışsın murat ?
bide tubeless lastik candır ..kolay kolay yolda bırakmaz.
adem abi hem misafirperver hem yardımsever hemde paylaşımcıdır..
 
Katılım
28 Kas 2012
Mesajlar
200
Güzel gezi olmuş.Ayağınıza sağlık.Sayenizde deniz havası aldım Birde yanında takım taklavat taşımak gerçekten hayat kurtarıyor.Geçenlerde bene gaz telini kopararak tecrübe etmiştim.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
şahane gezi olmuş. tebrikler.
diz örtüsünü çıkarmışsın murat ?
bide tubeless lastik candır ..kolay kolay yolda bırakmaz.
adem abi hem misafirperver hem yardımsever hemde paylaşımcıdır..

Teşekkürler abi diz örtüsünü Salcano yu denerken daha iyi hissetmek için arka çantaya attım akşam dönerken taktım ayazda yine aldığıma şükrettirdi.Evet abi tubeless güzel oluyor patlamayı engelleyen sıvılarla, ama Adem abi gibi biri ile gezerken farketmez :mrgreen:.Adem abi'yi kelime kullanarak anlatmak istemiyorum
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tahsin, tazer arkadaşım teşekürler :rendeer: murat arkadaşımla gezilere devam etçez inşallah. Fırsat buldukça. :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Nurol len Adem efem sağol eksik olma :cat: :queen: emme hopturmana gerenk yok elimiz ayağımız tutuyo motorumuz çalışıyo Allaha şükür :rendeer:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Daha Cesur509 abimiz ile kaynaşıcaz.Birkaç kişi daha olursa Bodrum Mt Klüp açılışını yapar :queen:
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Güzel gezi olmuş ikinizinde Yüreğine sağlık. Motoru çıkarınca hem seninle hemde Adem ile yüz yüze tanışır beraber geziler yaparız :)

Tekerin patlaması kötü olmuş , her motorcu gibi benimde son derece korktuğum bir olay. Şansına yanında Adem varmış :cat:

Benim arka lastik dublex( şamyelsiz ). Benimde başıma böyle bir şey gelmemesi için şu ürünü düşünüyorum. Hiç değilse 10 patlamaya kadar önleyebiliyormuş :sunny:

http://www.feyizoglu.com/Dublex-Lastik-Tamir-Kiti_47386.html#0

Kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yahu milasa gidip geliyorum ama cesur arkadaşımla tanışamadık :pr: cep tel atarmısın arkadaşım özelden. Belki bende var ama unuttum kaybettim. Milasa geleceğim zaman ararım.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Daha Cesur509 abimiz ile kaynaşıcaz.Birkaç kişi daha olursa Bodrum Mt Klüp açılışını yapar :queen:

Muratcım mesajları aynı anda yazmışız galiba ki senin mesajı görmedim. Tabiki , görüşüp tanışacağız :rendeer:

yahu milasa gidip geliyorum ama cesur arkadaşımla tanışamadık :pr: cep tel atarmısın arkadaşım özelden. Belki bende var ama unuttum kaybettim. Milasa geleceğim zaman ararım.

Ademcim , ben motoru mart 15 ' e kadar kış uykusuna yatırdığım için yanınıza uğrayamadım :) Milas'a gelince haber ver tabi , görüşelim tanışalım artık :) Özelde numaramı atıyorum , kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst