Merhaba arkadaşlar, başlığı epey takip ettim, okudum ve shadowda karar kıldım. Ve dünya tatlısı bir insandan, speedy2 Özer abimizin motorunu almış bulundum. Kendisine çok teşekkür ediyorum buradan. Kendisi mükemmel bir insan ve motoruna da çok güzel bakmış. Motoru incelemedim ve ustaya gösterme gereği hissetmedim. Kendisinin yorumlarını okuyup ders alan biri olarak buna hiç gerek yoktu zaten. Depoyu bile fulleyip getiren bu güzel insana resmen hakaret sayardım bunu ki bunu yapmasa bile zaten kendisini her türlü belli eden düzgün bir abi izlenimim vardı ki fazlasıyla öyle birisi benim için. İnşallah ikimizde hayrını görürüz.
Motorla ilgili ilk 20 kilometrelik izlenimimi aktarmak istedim. Evet daha bismillah ama heyecan işte

. 250'lik makineden 750'liğe geçerken zorlanırım diye düşünmüştüm ama hiç öyle olmadı. Kullanımı gayet rahat, titreşimsiz, gayet seri (hız yapmasamda belli ediyor) ve çok tatmin edici bir makine. 20 km kullandım ve işe geldim ama kaçıp birkaç saat gezesim var. Herşey için çok teşekkür ederim Özer abicim.