KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
hararet göstergesi bendede aynı yerde sıkışık trafikte yol aldığım zaman.
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
ben de ilk hafta motorda hararet problemi var sanmıştım hatta ilk fırsatta soluğu ata motorda almıştım ne oluyo diye. KTM'lerin hepsinin böyle çalıştığını öğrenince rahatladım biraz zaten arada fan devreye giriyorsa sorun yok demektir. Ben de eski motorun CBR125 ile kıyaslıyordum ikisi de su soğutmalı ama KTM daha çok ısınıyor diye. Sonra bir arkadaşın CBR250sini kullandım trafikte baktım durum aynı, rahat olun yani motordaki ısınma normal hacmine göre :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
bugün bir bayanın u dönüşü yapılmaması gerektiği halde yaptığı ve beni gördüğü halde hemen önümdeki araca yol verip benim yoluma atlaması sonucu ani bir frenle kayayarak düştüm.
Vites pegim ve suspansiyon keçem patladı Allah'a şükür bende bişi yok.
Kadın indiğinde hala görmedim seni napabilirim sabaha kadar çocuğumu sallıyorum falan deyip bağırdı ve senin amacın ne, paramı koparmaya çalışıyosun gibi imalarda bulundu. Komplo falan bu gibisinden anlamsız laflar edip, orada bulunan bir cafeye gitti.
Bende polis çağırdım, özür dilese cidden sesimi çıkarmıcaktım, fakat bu tavrı cidden kanıma dokundu. İşin kötü yanı 4 senedir dayıyım çocuğuna acıyarak ailecek cafeye gelmişler rahatlarını bozmiyim dedim şikayetimi geri çektim.

Hak hukukta aynen bu kadın gibi olduğundan mevzu değişmeyebilirdi. Vurmadığınız sürece düşmüş sayılıyorsunuz. Ozaman "her düşen şu, bu atladı önüme desin sigorta ödesin" kafasıyla yaklaşıyorlar polisler :pr:

Sınrf konuşma tarzından dolayı haklı çıkarmasa da seni polisler, rahatsızlık vermek adına geri çekmesen iyi olurmuş. 1-2 kez başına gelirse beşik sallayınca yola çıkmaması gerektiğini anlar, belki bi masum cocuğun hayatı kurtulur.

Seninde bir annenin evladı olduğunu anlayamiycak kafa, kendi çocuğunada acımaz. Geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Herkese merhaba, pasif olarak takip ettiğim bir başlıktı, duke'e karar vermeme çok yardımı dokundu.

Kullanıcılara bir sorum olacak; 85-90 km/s in üzerinde ayaklarda titreşim hisseden var mı? Ayaklarda karıncalanma yapacak kadar bir titreşim?
Rodaj döneminde titreşim bekliyordum fakat tecrübe ettiğim titreşim beklentilerimin üzerinde, motorun başka yerinde hissedilmiyor sadece ayaklarımda. İlk motorum ikinci el ve 50cc idi, 80km/s i geçtiğimde vücudumun her yerinde hissediyordum titreşimi ama normal karşılıyordum, duke de böyle bir titreşim hissetmek beklentilerimde yanıldığımı gösterdi.
Motorunu 0 alanlar böyle bir vibrasyon yaşadılar mı ayaklarında?
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Yok arkadaşım kesinlikle inanılmaz şekilde rahatsız edici bir titreme olmuyor tabiiki her motorda olduğu gibi bir titreşim var fakat tatlı bir titreşim diyelim tabiri caizse. :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Ben de hissettim de, bir arkadaşımın çin malı motorunda artçı oldum bir kere onda ayaklarımın değil karınca tamamen uyuştuğunu bilirim titreşimden, o yüzden çok üzerinde durmadım ve beni çok rahatsız da etmemişti.
Rodajdan sonra azalıyor zaten ama 10000 d/dk'da rodaj öncesindeki 7000 d/dk'da olduğu kadar oluyor titreşim. Yine de uyuşma falan olmadı ayaklarda.
 
Katılım
10 Eyl 2012
Mesajlar
7
Merhaba arkadaslar,

Bende 500 km lik bir duke kullanıcısıyım. Motorda beni en cok rahatsız eden sey, sele minderinin sertligi. Yaklasik 30 km gittikten sonra motorun selesi adeta azap veriyor. Biraz daha uzun yolculuk yapmak imkansız gibi. Sizlerde nasıl ?
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
İki sebebi olabilir diye düşünüyorum;
rodaj döneminde olduğundan veya footrestlerin fazla gevşek olmasından. Rodaj bitip bakımı yapılınca tekrar değerlendireceğim.

1000 yerine 500 km de gelmemi tavsiye ettiler yağ değişimi için, gerek var mıdır?
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Merhaba arkadaslar,

Bende 500 km lik bir duke kullanıcısıyım. Motorda beni en cok rahatsız eden sey, sele minderinin sertligi. Yaklasik 30 km gittikten sonra motorun selesi adeta azap veriyor. Biraz daha uzun yolculuk yapmak imkansız gibi. Sizlerde nasıl ?
ilk başlarda bendede öyleydi zaman içersinde alışırsın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------

İki sebebi olabilir diye düşünüyorum;
rodaj döneminde olduğundan veya footrestlerin fazla gevşek olmasından. Rodaj bitip bakımı yapılınca tekrar değerlendireceğim.

1000 yerine 500 km de gelmemi tavsiye ettiler yağ değişimi için, gerek var mıdır?

bence daha sağlıklı olur ben 1000 km gitmiştim gidersen hava filtresini değiştirirlerse hava filtresini al bana özelden mesaj at bana kargolarsan çok iyi olur numune lazımda bana .
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
ilk başlarda bendede öyleydi zaman içersinde alışırsın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------



bence daha sağlıklı olur ben 1000 km gitmiştim gidersen hava filtresini değiştirirlerse hava filtresini al bana özelden mesaj at bana kargolarsan çok iyi olur numune lazımda bana .

Unutmazsam alırım, Ne için lazım eski hava filtresi?
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
aynısından yan sanayi yaptıracam 1000km bakımda benim hava filtresini değiştirmediler değiştirselerdi alacaktım .
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
sele işkence. 2700km yaptım bir de o seleyle. havlu falan katlayıp koyuyordum seleye. sonra alıştım mı, kıçım nasır mı bağladı nedir, bozcaadaya gittim geldim o kadar rahatsızlık hissetmedim. ama 30km de falan da rahatsız etmiyor hiç, bir 200km lazım azabın başlaması için.
Merhaba arkadaslar,

Bende 500 km lik bir duke kullanıcısıyım. Motorda beni en cok rahatsız eden sey, sele minderinin sertligi. Yaklasik 30 km gittikten sonra motorun selesi adeta azap veriyor. Biraz daha uzun yolculuk yapmak imkansız gibi. Sizlerde nasıl ?
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
5000km oldu, bitim kanlanmaya başladı. motoru büyütsem mi artık diye bakıyorum. gönlümde 3 motor var; kawasaki z750, honda cbr600f, yamaha fazer 8. şimdi direk bunlardan birini alsam mı? yoksa nc700s gibi 50 beygir bir geçiş motoru mu alsam? duke 200 ü kaça satarım?
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
Duke'ü en kötü 11bin civarı satarsın, üzerine 6-7 bin koyup xj6 veya nc700s alırsın ama bütçen varsa yakıt da koymaz diyosan z750 tek geçilir :)

bitin kanlanma konusunda ben de 5bindeyim bundan önceki motoru da 5binde satmıştım ama sahil yoluna çıkınca veya E5te hala tatmin ediyor güç olarak. Eğer sürekli şehiriçinde kullanıyosan z750 veya fazer8 sadece eziyet olur ama ağırlıklı uzun yola çıkıyosan iki seçenek de iyi derim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst