MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bilmiyorum abicim be.:)
Hiç kullanmadim, tavsiye eden de olmadi.
Nasil ki hava filtresini temizleyebiliyorsak, yag filtresini de temizeyebilecegimiz bir sistem olusturulmus olabilir.
Yani üstûnkôru aman ha falan diyemem.
Fakat yag filtresi dedigin malzeme atla deve degil.
Yani çok pahali bisey olsa farkli alternatifler denenebilir.
Ama ben yine de sportif motosikletlerde genel geçer görüslerin disina çikilmamasi gerektigini düsünüyorum.
Sonuç itibariyle 13-15bin devir çeviren motosikletlerden bahsediyoruz.
Risk almak ne kadar akillica olur düsünmek lazim.

Sen ne yapiyorsun, bu sene de yarisacakmisin?

fiyata bakılınca 139dolar 13-15 doların yanında uçuk rakamlar. Tabii ki arkadasın yaşadığı yere oranla. Bizim burada 35 dolar civarı kn yağ filtresi belirtmekte fayda var.

Kısmetse ilk ayağa yetişemesem de yarışacağım bu sene. Allah kolaylık versin bana bu sene çok daha zor olacak..
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Eyelay

Vay be nihayet siteye uye olmayi becerdin demek.

Burda senin daha once fotolarini paylasmistim ben.

Patlamis misir diye arkandan konusuyodum kanka bak eski yazilara gorursun:cherry:

Sana bu commander olayini Andy soyledi diye tahmin ediyorum?
Sadece commanderlada olmuyo remap yapmak gerek yani dyno run gerekiyo.

Benim motorun bu kadar dengesiz calismasinin sebebi egzos ve hava filtresi,
sana ben bu konuyu anlatmistim diye hatirliyorum.

Bence bu motora daha fazla masraf yapma sat bi tane 600luk al.
Hatta cift silindir olsun bende arada bi alir pinerim hem.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Eyelay

Vay be nihayet siteye uye olmayi becerdin demek.

Burda senin daha once fotolarini paylasmistim ben.

Patlamis misir diye arkandan konusuyodum kanka bak eski yazilara gorursun:cherry:

Sana bu commander olayini Andy soyledi diye tahmin ediyorum?
Sadece commanderlada olmuyo remap yapmak gerek yani dyno run gerekiyo.

Benim motorun bu kadar dengesiz calismasinin sebebi egzos ve hava filtresi,
sana ben bu konuyu anlatmistim diye hatirliyorum.

Bence bu motora daha fazla masraf yapma sat bi tane 600luk al.
Hatta cift silindir olsun bende arada bi alir pinerim hem.

Fırsatçı inanma arkadasa =))

remap olayına katılıyorum benzin sarfiyatım %40 düştü emin olabilirsin. Tabi ki doğru hazırlanmış bi remapten bahsediyorum.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Araba aldim cok masraf altina girdim, motora pincek param kalmadi.
Iste boyle zengin arkadaslarimizdan yararlaniyoruz.:mrgreen:

Remap i yaparsa bu Andy denilen adam yapar onada milyon dolarlik motorum olsa teslim ederim o kadar guveniyorum.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
31
Remap i yaparsa bu Andy denilen adam yapar onada milyon dolarlik motorum olsa teslim ederim o kadar guveniyorum.

Power Commander almam zaten bu makinaya, ama 2 silindirlide almam.
Sadece piste cikicak olsam tamam alirdim da bir sv650 ama freeway'de falan gazi koydun mu gidicek bisi lazim malum bizim senin gibi lux arabamiz yok. Motorsiklet'ten baska bisi yok :) Zenginlik bole bisi iste ;)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bir gûn özel uçak kiralayabilecek duruma gelirsem Amerikaya gidecem.:)
Yoksa onca saat sigara içmeden durmam mûmkün degil.:)
Jubaa'dan daha önce bahsetseydin daha samimiyetle kucaklardik seni bu senin suçun artik idare et.
diger konuyla ilgili yarin birseyler yazacagim.
simdilik uyumam lazim.

önce remzi abi senide peşinden bi tr furyasına sürükleyebilse keşke (=
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
önce remzi abi senide peşinden bi tr furyasına sürükleyebilse keşke (=

Valla Remzi bu yaz bir kuzey avrupa turu oradan da Türkiye yapalim diyor.
Rota üzerinde eski Rus kizla.... pardon ülkeleri olmasi ilgimi çekmiyor degil.:p
Fakat o tura katilmak için uygun motosiklet lazim.
Benim kullandigim motorlarla bir depo benzin kadar yol anca yapabiliyorum,sonrasi her yer uyusuk.:pale:
Hadi gayrete geldim diyelim,yolda tin tin ihtiyarlari hiç çekemem.:cherry:
Gerçi Remzi'de yarim agizla davet etti.
Beni ilk motosiklet üstünde gördûgünde ben bu isi birakiyom aga diye post yazmisti.:queen:
Hani biz avrupa turu yapacaz, sen gelmezsen de kizmayiz kabilinden bir davet yapti.
Bakalim degerlendirecegiz.:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Valla Remzi bu yaz bir kuzey avrupa turu oradan da Türkiye yapalim diyor.
Rota üzerinde eski Rus kizla.... pardon ülkeleri olmasi ilgimi çekmiyor degil.:p
Fakat o tura katilmak için uygun motosiklet lazim.
Benim kullandigim motorlarla bir depo benzin kadar yol anca yapabiliyorum,sonrasi her yer uyusuk.:pale:
Hadi gayrete geldim diyelim,yolda tin tin ihtiyarlari hiç çekemem.:cherry:
Gerçi Remzi'de yarim agizla davet etti.
Beni ilk motosiklet üstünde gördûgünde ben bu isi birakiyom aga diye post yazmisti.:queen:
Hani biz avrupa turu yapacaz, sen gelmezsen de kizmayiz kabilinden bir davet yapti.
Bakalim degerlendirecegiz.:mrgreen:
horozum sen buraya gel burda çok var o senin dedigin eski rus kızlardan pardon eski rus ulkelerinden :queen::queen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Kendimi sana emanet edecegim.:cherry:

kuzu kurda emanet sonra şıracının şahidi bozacı (=
e tabi yenge bişe yapmazsa iyidir :p

hemde remzi abinin yunanistanı pek yavaş geçebileceğini sanmıyorum (=
malum ilk gelirken yaşadığı ve dönüşteki maceralar baya ilgi çekici artık özelliklemi yaptı bilemeyeceğim :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Valla galiba benim gelme isi bu sene de yalan oldu.
Önümüzdeki aydan itibaren yeni bir islere basliyorum.
Izin isi zor olur gibi görünüyor.:pale:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
önce remzi abi senide peşinden bi tr furyasına sürükleyebilse keşke (=

Valla Remzi bu yaz bir kuzey avrupa turu oradan da Türkiye yapalim diyor.
Rota üzerinde eski Rus kizla.... pardon ülkeleri olmasi ilgimi çekmiyor degil.:p
Fakat o tura katilmak için uygun motosiklet lazim.
Benim kullandigim motorlarla bir depo benzin kadar yol anca yapabiliyorum,sonrasi her yer uyusuk.:pale:
Hadi gayrete geldim diyelim,yolda tin tin ihtiyarlari hiç çekemem.:cherry:
Gerçi Remzi'de yarim agizla davet etti.
Beni ilk motosiklet üstünde gördûgünde ben bu isi birakiyom aga diye post yazmisti.:queen:
Hani biz avrupa turu yapacaz, sen gelmezsen de kizmayiz kabilinden bir davet yapti.
Bakalim degerlendirecegiz.:mrgreen:

Bende kac gündür neden totom kasiniyor diye düsünmekteyim... :silent:
Bu yüzdenmis.. :):p
Yeni gördüm yazilanlari...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Bizde senin bir yerlerin kaşınsın diye uğraştık
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Hadi gayrete geldim diyelim,yolda tin tin ihtiyarlari hiç çekemem.:cherry:

Bunu bana demedin biliyorum.. Sen kesinlikle bizim Tugrul dan bahsediyorsun...
SEn yeterki gel..
Gerisine karisma.. :)

---------- Post added at 01:54 ---------- Previous post was at 01:51 ----------

gel yeterki sen bizim gönlümüz zengin dostumuzu iyi agırlarız allahın izni ile :rendeer::rendeer:

Bundan süphemiz yok zaten Halis...

Bizde senin bir yerlerin kaşınsın diye uğraştık

Basardiniz yemin ederim....
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yav Remzi görüsemez olduk, canavari aldin mi?
Fotograflari görelim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
la remzi senin bir kere daha ist.gelmen lazım gaz acmayı ögrenmen için heba olur bu makine yoksa :):):)
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
la remzi senin bir kere daha ist.gelmen lazım gaz acmayı ögrenmen için heba olur bu makine yoksa :):):)

Abicim Türkiyeden döndükten sonra Tugrul dan iki ay firca yiyorum yahu.. :silent:
-"Sen döndügünden beri bambaska motor kullaniyorsun" da
-"Sana yakismiyor bunlarda" ve daha neler neler..
Ve gercekten degisiyorum bunun farkindayim.. :pr::pr:
Ve artik Türkiyeye geldigimde sizlere uymayacagim..
Siz bana uyacaksiniz ve adam gibi motosiklet kullanacaksiniz..

Gaz acma olayina gelince merak etme..
Simdiye kadar bütün motorlarimin ibresini sona getirmeyi basardim.. :p
(Anasini satayim sanki 15 tane motor degistirdim) :cherry:
Bu makinaninda ibresinide er gec sonuna getirmesini becericem..:p
Zaten 290km/h yi gecmiyor sanirim... :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst