Mondial Mondial 100 mfh (Cup) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
evet bulursun hemde sıfır almaktan daha mantıklı sen sahibindene bak bende 12300 km motoru 1050 ye sattım daha sıfır gibiydi sen şimdi ilanları takip et mutlaka düşer yani marka fark etmez sonuçta bütün markalar aynı
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
40
innovaya bindikten sonra bizimkilerde motormu dedim kendimce (mondialler) gerçekten honda hayat onda :)
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
38
arkadaslar bu bisan lifa 100 cup sıfır fiyatı ne kadar bilginiz var mı ? + bunun da kotu yanlarını bılen varsa anlatabılır mı ?
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
40
bende 100 mfh var. arkadaşımın lifanına bindim hiç rahat olamadım (belki kendi motoruma alıştıgım içindir) ama koltugu falan pek iyi değil.

ha diyenler olacaktır lifanlar daha hızlı diye bu motorda 120-130 yapcak bende hiç almasın gitsin 125 lik falan alsın zorlamaya bile deymez sonucta cinli ve cup granajlı 80den sonra titremeye ve sarsılmaya başlıyon rüzgardan zaten. yani diceğim o ki lifan yada mondial pek bi fark yok

sarı35 sana tavsiyem sahibinden.com dan 2.el 2000-3000 km de apaçi motoru olmayan sıfır gibi temiz motorlar var plakalı çok iyi fiyata bulursanız alın derim

motor 1800 desek plaka ruhsat 300tl(tahminen tam bilmiyorum) 2100 e falan patlıyo . diğer yanda 2000-3000 km de 1000-1200tl ye plakalı bulma imkanı.örnek olarak benim motor.

plakalı 1200tl ye aldım 1650km deydi ruhsat geçirme 70tl ye patladı. 1300tl falan yani 800tl ziyan olmamış oldu bence 800tl iyi para.

herkese iyi forumlar.
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
38
arkadaslar sıfır almaya meyıllıyım neden dersenız rodajı guzel tamamlanmıs motor bulamayabılırım o yzden rısk almak da ıstekıoruk ogrencıyım sonucta elıme her zaman para gecmıo :) sımdı lıfan tay 100 ıle mfh arasında kaldım bana tecrubelı bırısı yardımcı olursa sevınırım kullanmıyanlar lutfen kafamı karıstırmasın he eger bunlar dısında kullanıp tecrubeedınıp daha kalıtelı cup dedıgınız varsa ıyı ve kotu yanları hakkındakı bılgılerınızı paylasırsanızda olabılır cvp vercklere sımdıden tsk :)
 
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
14
Arkadaşlar yeni yılda aranızda motorsikletine plaka cıkartan oldu mu? olduysa nereye ne kadar gerekti belirtirseniz sevinirim...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
2
bu cuplardaki titreşimi nasıl gideririz bilgisi olan varmı?

Aynı Sorun Bendede Var.
Çok Sallıyor
Hatta 1. vites kullanmıyorum bile neden böyle yapmıslar anlamıyorum
1.vites oranı cok dusuk 2012 model snapy x var euoro 3 modelinden.
100'ü geçmiyor motor normalmi acaba.
ve 2 kişi binildiğinde motordaki çekiş gücünde %40 lık bir düşüş oluyor
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
mfh'ın yerine aynı motor olarak
100 SFC SNAPPYX çıkmış,bunu bilen varmı arkadaşlar.
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
Mfh kullanıcısı kalmadı mı ? Varsa fotoğraf,video fikir paylaşımlarını bekleriz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst