Felon
1.Yan ayaklik surtebilir bazi motorlarda cikarmazsan cunku kocaman oluyor.
Ama pegler surtuyorsa gereginden fazla yatirmissin demektir diye biliyorum.
Limit pegler, zaten pistte falan o kadar yatirmaya gerek kalmiyor.
Viraja da o kadar yavas girmiyorsun.
Amac viraji hizli donmekse olabildigince motoru dik ve duz tutman gerek.
Yere temas eden lastik alani artarsa daha cok gaz acabilirsin,
en cok lastik temasida motor dik oldugunda oluyor.
Yani amac yatmak degil tam tersine yatmamak ve frene olabildigince "az" basmak.
2.Yukseklik konusunda bi bilgim yok ama grenajlar duz bi zeminde degmez diye biliyorum.
Benimkiler hic degmedi daha.
Cikinti olursa degiyor.
Bu resimdeki benim orjinal sag alt grenaj sakal denilen parca.
O eriyen kisimda yere degen kisim.
2 kisi motor ustundeyken diz verebilir miyim diye denedim.
Dokulen asfalt kat kat olup yol kenarlarinda birikiyor.
Hizli girdim viraji icten aldim ahanda sonuc.
Guzelim orjinal grenaj yalan oldu.
Amac yatip yere bisey degdirmekse supermoto ile arka topuz degdiren adamlar var.
Hic bulasma o ise yani.
3.Lastiklerini bilmiyorum basinc ayarinda senin kilon kullandigin zeminin isisi havanin isisi hepsi onemli.
Onu yakininda bilen biri varsa ona yaptir.
[url]http://img822.imageshack.us/img822/5380/img0060kz.jpg[/URL]
Uploaded with
ImageShack.us
[url]http://img31.imageshack.us/img31/8847/img0061rm.jpg[/URL]
Uploaded with
ImageShack.us