- Katılım
- 7 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,124
az önce işten gelirken benim yavru enduro karnım acıktı dedi. son depo dolduruşumda sıfırlananı 685km de idi. yedeğe düştüğünde 125i gösteriyordu. 1125-685= 440km yol yapmışız. deviri 6000i geçirmeden uslu uslu kullandım bu depoda. 5000-6000 devir arasında. vites değişimlerini 6000 devirde yaptım geneldede 5500devirde kullandım. km 146 yı gösterirken benzin aldım 10.480litre benzin aldı buna karşılık 45.48lira ödedim. bu benzinle 461km yol yapılmış oldu. 100km de 2.27 litre yakmış bulunuyor.
100km de; 90-100 ile 3.05 litre yakmışız, 350km de yedeğe düşerken
60-70 ile 2.27 litre 440km de yedeğe düşmüştür. rakanların gösterdiğine göre %25 lik bir tasarruf sağlanmıştır.
herkese keyifli sürüşler.
Benimde çok yakın değerler. Eneze giderken ilk 260km yi uslu uslu kullandım 70-80 arası 6000i çok nadir geçtim. sonraki 200kmyi neredeyse dipgaz yaptım yapabildiğim yerlerde rüzgara karşı. 100-110 arası kullandım. Buna rağmen yedeğe 458 km de geçtim. 2007 model 24000km de :cherry:
