Merhaba arkadaşlar.
Bildiğiniz gibi hatam yüzünden yalama yaptığım dişli kutusu tıpasının yuvasını tornacıda yeni bir diş açtırarak giderildi.
Benim parçayı çıkarıp takmam ile ilgili birkaç resim..
Evet kompile varyatör kısmını söküp çıkardık. Dişli kutusu kapağını çıkarırken biraz çekiç yardımına ihtiyaç duydum..
Gördüğünüz gibi dişli kutusu kapağı.
NOT:İşlem bittikten sonra çapakları temizleme işlemi yapmayı unutmayın sakın..
Dişliler...
Parçayı geri yerine oturttum. Tabi işlemi yaparken çekiç yardımıyla gerçekleştiriyoruz, bilginize..
Burada da toplama işlemi bitti..
Daha sonra dişli yağını doldurup bir iki denemeden sonra işlem tamamlandı.
Bu benim için bir tecrübe oldu. Emin olmadan işe bir daha davranmam.
Neyse herkese kazasız belasız sürüşler..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:49 ----------
Motorla dün turlarken dikkatimi sinyallerim çekti.
Sinyallerim çok hızlı yanıp sönmeye başlamıştı. Acaba ampul mü gidik diye baktım, yok.
Sağ, sol ve dörtlüde farketmiyor, yanış hızı aynı..
Bende sinyal flaşörünü söktüm baktım. Elektronik kısımdan oluşuyormuş.
Elektronik olması işime geldi çünkü hem alanım hem de malzemelerin toplamı 2TL'yi geçmez.
Buyrun resmi;
Resimden de anlaşıldığı gibi arızalı parça kendini belli ediyor. Yani kondansatör şişmiş ve biraz gümlemiş. Çünkü kutusunun içinde ki kalıntılardan belliydi.
Ve bu parçayı değiştirip ve de diğer elemanların sağlamlık kontrollerinden sonra kapatıp yerine taktım.
Böylelikle bu sorunumda giderilmiş oldu.
Herkese kazasız belasız sürüşler..