Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
Helal olsun.Tabi ağır bakıma girmeden bunu başardıysa.

ağır bakım deyilde ağır bakan var.:)
devamlı ilgilenırım motorumla. depriyaj ve arka lastık deyişti. iki kerede sibop ayarı yaptım. yağına suyuna dikkat ederim.
şu anda 17000 km yi geçtim. gecen sene nisanda almıştım. en güzel dayanan yamaha vardı birde bu yamahayı 30000 de sattım bakalım bu ne kadar daha gidecek. birde yakıta dikkat ederim aygaz yada milangaz alırım bulamazsam ipragaz. üç dört ayda bir mutlaka 10 liralık benzin alırım sevindiririm garibi. yağ olarak. 10/40 15/40 yada 10/45 açıkta o an hangisi varsa kullanırım. normalde 3000 km de bir değişmesi gereken yağı en geç 1500 de değiştiririm. önümüzdeki hafta Konya ya gideceğim motorla 450- 500 km bir yol. işallah bir sorun yaşamadan gider gelirim.
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
merhaba arkadaşlar ne var ne yok bi motor daha aldım eşşek niyetine =)
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
ağır bakım deyilde ağır bakan var.:)
devamlı ilgilenırım motorumla. depriyaj ve arka lastık deyişti. iki kerede sibop ayarı yaptım. yağına suyuna dikkat ederim.
şu anda 17000 km yi geçtim. gecen sene nisanda almıştım. en güzel dayanan yamaha vardı birde bu yamahayı 30000 de sattım bakalım bu ne kadar daha gidecek. birde yakıta dikkat ederim aygaz yada milangaz alırım bulamazsam ipragaz. üç dört ayda bir mutlaka 10 liralık benzin alırım sevindiririm garibi. yağ olarak. 10/40 15/40 yada 10/45 açıkta o an hangisi varsa kullanırım. normalde 3000 km de bir değişmesi gereken yağı en geç 1500 de değiştiririm. önümüzdeki hafta Konya ya gideceğim motorla 450- 500 km bir yol. işallah bir sorun yaşamadan gider gelirim.

bende tam tersi istikamet manisaya (450-500km) gideceğim inşallah bir sorun yaşamam:))
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Merhaba arkadaşlar

Öncelikle sitemizin yeni görünüşü hayırlı olsun.

Uzun zamandır sizlere dönemedim. Birkaç hafta kongre sebebiyle Erzurum'daydım. Yakında güzel geziler yapmayı düşünüyorum.

Ama bir de baktım ne göreyim Karakız'ım 1000 Km'yi geçmiş. Bakım zamanı gelmiş. Hiç hissettirmedi sağolsun :)

Sizlere bir konuda danışacaktım arkadaşlar:

Ben kendim 1000 Km'de hava ve yağ filtrelerinin ayrıca zincirin bakımını yaptım, yağımı değiştirdim(forumumuz sağolsun :cat:) . Fakat servisim motoru getirmemi ve siboblarına bakılması gerektiğini söyledi. Bu bir bakımdan iyi: Çünkü motorumun bakımlarını zamanında yapar isem servisim de garanti belgesine kaşesini basar ve satarken alan kişiye bakımlarının yapıldığını belgeleyebilirim. Buraya kadar bir sorun yok.

Ama size de oluyor mu bilemem motorum gayet iyiyiken (Maşallah) onun orasının burasının sökülmesini bir türlü hazmedemiyorum. Servisteki usta motorumu tamamen sökecek motor üst kapağını açacak falan filan çok korkutuyor beni. Sanki motoruma birşeyler olacakmış gibi hissediyorum. Bu konudaki yorumlarınızı bekliyorum. Esenkalın.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Değerli Yamyamaha çok özür dilerim bana 21 mayıs'da mesaj çekmişsin. Ama inanırmısın mesaj kutum olduğunu yeni öğrendim. Tekrar çok özür dilerim. Bundan sonra daha dikkatli olacağım.:salut:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
üst kapağı açmaz toprağım sadece supap kapaklarını açar sentille kontrol eder aralığı ve yaz ise yaza uygun kış ise kışa uygun değerlere göre ayarlamasını yapar ve tekrardan kapatır öyle üst kapak falan açılmıyor as-200lerde supap ayarı yapılırken rahat ol ;)
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
üst kapağı açmaz toprağım sadece supap kapaklarını açar sentille kontrol eder aralığı ve yaz ise yaza uygun kış ise kışa uygun değerlere göre ayarlamasını yapar ve tekrardan kapatır öyle üst kapak falan açılmıyor as-200lerde supap ayarı yapılırken rahat ol ;)

Çok teşekkür ederim toprağım :)
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
Değerli Yamyamaha çok özür dilerim bana 21 mayıs'da mesaj çekmişsin. Ama inanırmısın mesaj kutum olduğunu yeni öğrendim. Tekrar çok özür dilerim. Bundan sonra daha dikkatli olacağım.:salut:
unicors arkadaşım mesajımı fark etmemen normal bende birçok arkadaşın mesajını aylar sonra fark etmişliğim oldu. ben samimiyetine inandıgım için burada yazışmaya devam ediyorum zaten.

bu arada dün konyaya gittim geldim toplamda 926 km yol yaptım. kampuste unicors u görürüm diye de bir tur attım. ( aslında kampus yerleşimi biraz değişmiş kendi okuluma gide bilmek için epey dolandım ) ama uniros arkadaşın motorunu göremedi. site bakımda olmasaydı buradan haber verecektim konyalı arkadaşlarla tanışmak için.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
unicors arkadaşım mesajımı fark etmemen normal bende birçok arkadaşın mesajını aylar sonra fark etmişliğim oldu. ben samimiyetine inandıgım için burada yazışmaya devam ediyorum zaten.

bu arada dün konyaya gittim geldim toplamda 926 km yol yaptım. kampuste unicors u görürüm diye de bir tur attım. ( aslında kampus yerleşimi biraz değişmiş kendi okuluma gide bilmek için epey dolandım ) ama uniros arkadaşın motorunu göremedi. site bakımda olmasaydı buradan haber verecektim konyalı arkadaşlarla tanışmak için.

Yolculuğun hayırlı olmuştur ve hiç sorun çıkmamıştır inşallah. 926 Km dile kolay bir de direksiyon tutana sormak lazım :) Tebrik ediyorum gerçekten. Ben de bu haftasonu bir Isparta daha yapacam inşallah.

Keşke haber edebilseydin tüm gün kampüsteydim (Gerçi her gün kampüsteyim). Kampüste motorumu yağmur ve güneşten korumak için üstü kapalı bir yere koyuyorum fakültenin önüne kadar gelinmezse görünmüyor. İnşallah bir dahaki sefere daha organize oluruz. Otururuz biryerlerde. Şahsen çok isterim.

Bu arada 926 Km boyunca hiç resim çekmedim deme sakın :D Merakla bekliyorum valla.
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
10
Merhaba,
yorumlarınızın da büyük etkisiyle as200 almaya karar verdim.
bugün gidip kendime doğum günü hediyesi olarak siparişi verdim:rendeer: ,
ellerinde olmadığından ve plaka vs. işlemleri için 10 gün kadar süre istediler.
motor elime ulaştıktan sonra tavsiyelerinize ihtiyacım olacak umarım yardımlarınızı esirgemezsiniz,
eşim motoru çirkin bulduğundan calimero adını uygun gördü:mrgreen:
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Merhaba,
yorumlarınızın da büyük etkisiyle as200 almaya karar verdim.
bugün gidip kendime doğum günü hediyesi olarak siparişi verdim:rendeer: ,
ellerinde olmadığından ve plaka vs. işlemleri için 10 gün kadar süre istediler.
motor elime ulaştıktan sonra tavsiyelerinize ihtiyacım olacak umarım yardımlarınızı esirgemezsiniz,
eşim motoru çirkin bulduğundan calimero adını uygun gördü:mrgreen:

Merhaba yeditepe yeni motorun hayırlı, doğum günün de kutlu olsun :D İnşallah bir an önce motoruna kavuşursun ve kazasız belasız geziler yaparsın.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
unicros arkadaşım foto çekme imkanım olmadı. fotoraf makinesini bu güne ayarlamıştım ve nasipse bugun yada yarın yola cıkarım diye düşünmüştüm. erken çıkınca yola fotolar yalan oldu. ama emin olun çok zevkli bir yolculuk olmuştu. sen bizim motorlardan kullanmıştım. sizin asyaların koltugu nasıl. bizimkinlerle kıyaslayınca, yorum alabilirmiyim.

Merhaba,
yorumlarınızın da büyük etkisiyle as200 almaya karar verdim.
bugün gidip kendime doğum günü hediyesi olarak siparişi verdim:rendeer: ,
ellerinde olmadığından ve plaka vs. işlemleri için 10 gün kadar süre istediler.
motor elime ulaştıktan sonra tavsiyelerinize ihtiyacım olacak umarım yardımlarınızı esirgemezsiniz,
eşim motoru çirkin bulduğundan calimero adını uygun gördü:mrgreen:

motorun şimdiden hayırlı ugurlu olsun. tavsiye istersen bir kaç anahtar takımı hazırda bulundur. ilk altı ay bikaç vidanın gevşemesi normaldir, onları sıkarsın. ilk 500 kmden sonra yağını deyiştir. gerisini merak etme. piyasadaki bir çok motordan sağlam sizin asyalar ( not bizim motorlardan sonra :) )
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Evet yamyamaha dostum bizim motorların (ASYA) koltuğu daha rahat geldi bana. Eski motorumda (Zhongshen 200 GY 2) belim çok ağrıyordu. ama ASYA ile 4 saat sürüşte bile motordan indiğimde bel ağrım olmuyor.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
Evet yamyamaha dostum bizim motorların (ASYA) koltuğu daha rahat geldi bana. Eski motorumda (Zhongshen 200 GY 2) belim çok ağrıyordu. ama ASYA ile 4 saat sürüşte bile motordan indiğimde bel ağrım olmuyor.
sizin koltugu bizim motorlara adapte etmeli. 700 km reden sonra mor güller açmaya başladı kabalarımda :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst