[MT İSTANBUL] Çamlıca'da manzaraya karşı çay içelim...

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
biri benden mi söz etti :cherry:

aha da kamber de geldi....:queen:

bende oraları pek bilmem Oğuz gelse diyordum ki...:cherry:

düğün hazırlıklarına başlayın beyler...:queen::cat::rendeer:

bu arada pazar günü seni çağırmadan tekneyle gittim balığa...keşke sonradan balıkları taşımaya yardım için bari çağırsaymışım dedim....:cherry:
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
aha da kamber de geldi....:queen:

bende oraları pek bilmem Oğuz gelse diyordum ki...:cherry:

düğün hazırlıklarına başlayın beyler...:queen::cat::rendeer:

bu arada pazar günü seni çağırmadan tekneyle gittim balığa...keşke sonradan balıkları taşımaya yardım için bari çağırsaymışım dedim....:cherry:
çarşı çoşmuş ne güzel :) bayadır görüşemediğim kişilerle sohbet etmek nasip olacak inş. :) saat 21:30 da ordayım inş.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
aha da kamber de geldi....:queen:

bende oraları pek bilmem Oğuz gelse diyordum ki...:cherry:

düğün hazırlıklarına başlayın beyler...:queen::cat::rendeer:

bu arada pazar günü seni çağırmadan tekneyle gittim balığa...keşke sonradan balıkları taşımaya yardım için bari çağırsaymışım dedim....:cherry:

bana balık deme abi :salut:

geçen Cumartesi Hisar buluşması öncesi eşimle balığa gittik , avlandık geldik...:salut:

gelir alabora ederim teknenizi bu konuda fazla konuşmayalım :cherry:


Şimdi anlaşıldımı xx meselesi beylerrrrrrrrrrrrrrr -Hoşgeldin kardeşim tam şiparişleri veriyorduk sen gazladın geldin:queen::queen::queen:

ne zaman nereye istersen açarım gazı :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bana balık deme abi :salut:

geçen Cumartesi Hisar buluşması öncesi eşimle balığa gittik , avlandık geldik...:salut:

gelir alabora ederim teknenizi bu konuda fazla konuşmayalım :cherry:

edemenki....edemenkiiii:queen::queen::queen:

tekne işini abarttık biraz..eniştemin yelkenlisini kullandık bu iş için...

10 metre güzelim yelkenliyi balığa boğduk..3 saaat temizlemeye uğraşmışlar...:queen:
ben payımla kaçmıştım çoktan..:cherry:

ama olmuyor ya...40 çeşit ip var heryerde..birinden kurtulsan birine yakalanıyorsun..
biz seninle sandalla muallimköye gidelim balığa.....:cat:

bu arada çamlıcaya gideceksen bi yerde buluşup beraber gidelim..kaybolmayayım sonra oralarda...
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
abi önce ekipmanı gözden geçirmem gerek...

bir arkadaş kamışı komple denize fırlattı da :mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Çamlıca'ya her noktadan, her türden yol tarifi yapılır...:p

Buluşma kadar balık sözünde de borçlu sayılıp, öncesindeki sonrasındaki balıkçılık organizasyonlarına da itinayla katılınır...:)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Çamlıca'ya her noktadan, her türden yol tarifi yapılır...:p

Buluşma kadar balık sözünde de borçlu sayılıp, öncesindeki sonrasındaki balıkçılık organizasyonlarına da itinayla katılınır...:)

sonradan caymak yok ama????

peki tekneyi ayarlayamazda kıyıdan gidelim (tekne ile çok kişi olmuyor,3 hadi en çok 4 kişi) desem......

daha çok katılım olur desem....

bu pazar olsun (12 haziran) mesela desem.....

sabah güneş doğarken kıyıda olalım,akşamları ana-baba günü oluyor desem.....

pendik kıyıları denenmiş,onaylanmıştır desem......

katılımları görmek istesemmmmm.....

mmm mmm mmm ...............:queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bu pazar caymayacak şekilde bana uyar ama, oy verme işi var, o yüzden sabah o kadar erken biraz zor sanki; oy verme işlemi kaçta başlıyorsa yarım saat/bir saat sonrası Kartal/Pendik sahili bana uygundur veya cumartesi olursa gün doğumunda da orada olurum...:cat:
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
iş güç yüzünden gelemiyorum ..size hoş sohbetler muhabettiniz bol olsun
 
Katılım
7 Haz 2011
Mesajlar
23
arkadaşlar selamlar siteye yeni üye oldum
baktım buluşma bizim orda ben de orda çamlıca da çalışıyoum
çok gelmek isterim
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
143
1- Siyah atmaca abimiz
2- cbr 1100 xx
3- cbr 125 onur
4- cbr 1000 rr hrc
5- hattat_hasan
6- speedy2+1
7- tekteker ramço
8- stepfunk
9-Suatsm
10-Sami
11-erdalım

Bensiz olurmu hiç evimin hemen dibi çay bahane maksat dostlarla beraber olmak
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
1- Siyah atmaca abimiz
2- cbr 1100 xx
3- cbr 125 onur
4- cbr 1000 rr hrc
5- hattat_hasan
6- speedy2+1
7- tekteker ramço
8- stepfunk
9-Suatsm
10-Sami
11-erdalım
12-HCI

Arkadaşlar dün başıma gelen komik bir taksici olayını anlatayım. Beyazıtta yokuşta kırmızı ışıkta bekliyorum, sağ ayağım frende sol yerde sağımda ki taksici ne dese beğenirsin :) adam dediki hocam vay be demek iki ayağını yere koymadan sabit durabiliyorsun dedi :) öldüm gülmekten yaa hahahahah:queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Bu pazar caymayacak şekilde bana uyar ama, oy verme işi var, o yüzden sabah o kadar erken biraz zor sanki; oy verme işlemi kaçta başlıyorsa yarım saat/bir saat sonrası Kartal/Pendik sahili bana uygundur veya cumartesi olursa gün doğumunda da orada olurum...:cat:

uyar uymasına ama bu konuda önceden de dediğim gibi cumartesi günü oğlanın okuma bayramı töreni var...sabah bi sürü hazırlık isterler cumartesi olamayacak ne yazıkki....

ayrıca sanırım oy verme işlemi mesai saati bitimine kadar devam ediyor...ben öğleden sonra yada hiç gitmemeyi düşündüğümden oy işi aklıma bile gelmedi....:pale::silent:

pazar için olursa ,birkaç arkadaş daha katılmak isterse bekleriz...:rendeer:
olmazsa haftaya yaparız...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst