- Katılım
- 24 Mar 2011
- Mesajlar
- 2,334
sensiz olmaz... çayda muhabbette.....
O zaman siparişleri verelim o zaman :queen::queen::queen:
http://www.youtube.com/watch?v=lkwQXMG8jLAhttp://www.youtube.com/watch?v=b5QeT2nbQUU
Son düzenleme:
sensiz olmaz... çayda muhabbette.....
xx olmadan ne çay olur ne gazoz nede sohbet:queen::queen::queen:
biri benden mi söz etti :cherry:
biri benden mi söz etti :cherry:
çarşı çoşmuş ne güzelaha da kamber de geldi....:queen:
bende oraları pek bilmem Oğuz gelse diyordum ki...:cherry:
düğün hazırlıklarına başlayın beyler...:queen::cat::rendeer:
bu arada pazar günü seni çağırmadan tekneyle gittim balığa...keşke sonradan balıkları taşımaya yardım için bari çağırsaymışım dedim....:cherry:
aha da kamber de geldi....:queen:
bende oraları pek bilmem Oğuz gelse diyordum ki...:cherry:
düğün hazırlıklarına başlayın beyler...:queen::cat::rendeer:
bu arada pazar günü seni çağırmadan tekneyle gittim balığa...keşke sonradan balıkları taşımaya yardım için bari çağırsaymışım dedim....:cherry:
Şimdi anlaşıldımı xx meselesi beylerrrrrrrrrrrrrrr -Hoşgeldin kardeşim tam şiparişleri veriyorduk sen gazladın geldin:queen::queen::queen:
bana balık deme abi :salut:
geçen Cumartesi Hisar buluşması öncesi eşimle balığa gittik , avlandık geldik...:salut:
gelir alabora ederim teknenizi bu konuda fazla konuşmayalım :cherry:
Çamlıca'ya her noktadan, her türden yol tarifi yapılır...
Buluşma kadar balık sözünde de borçlu sayılıp, öncesindeki sonrasındaki balıkçılık organizasyonlarına da itinayla katılınır...![]()
arkadaşlar selamlar siteye yeni üye oldum
baktım buluşma bizim orda ben de orda çamlıca da çalışıyoum
çok gelmek isterim
Bu pazar caymayacak şekilde bana uyar ama, oy verme işi var, o yüzden sabah o kadar erken biraz zor sanki; oy verme işlemi kaçta başlıyorsa yarım saat/bir saat sonrası Kartal/Pendik sahili bana uygundur veya cumartesi olursa gün doğumunda da orada olurum...:cat: