Honda Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
hocam şimdi herkes gerçek sanacak.aman ha.

yazdıklarım külliyen yalandır...daha güzeli sanırım Türkiye'de yok...umarım bana kısmet olur...Bora Abi kadar titizi yok...ben Bora Abiyi görene kadar kendimi titiz sanırdım ama ''daha neler varmış be'' dedirtti bana :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yazdıklarım külliyen yalandır...daha güzeli sanırım Türkiye'de yok...umarım bana kısmet olur...Bora Abi kadar titizi yok...ben Bora Abiyi görene kadar kendimi titiz sanırdım ama ''daha neler varmış be'' dedirtti bana :mrgreen:

teşekkürler,elimde değil ben böyleyim.inşallah sana kısmet olur serkan hocam.bende,motora benim gibi bakacak meraklı birine satmayı tercih ederim.:cat:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
%80 ihtimalle siyah bir cbf500 almaya karar verdim sayılır.. lastikleri yeni camlı çantalı cbf satan ya da haberi olan varsa minnettar kalırım..
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
%80 ihtimalle siyah bir cbf500 almaya karar verdim sayılır.. lastikleri yeni camlı çantalı cbf satan ya da haberi olan varsa minnettar kalırım..


benim makinayı tarif ediyorsun

acele etmezsen biraz hevesimi alayım sana veririz.:queen::queen: bende bugün plaka için dosya hazırladım. yarın takacagım plakayı yatıyor şimdi kuzu kuzu.

adanalı hocamızında motoru güzel gözüküyor. düşünüyorsan detayları görüşürsün. o makinada dolu ve bakımlı. görmedim ama konuşursunuz detayları.

cbf 500 güzel makina dengeli her devirde hayat var motorda.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
55
%80 ihtimalle siyah bir cbf500 almaya karar verdim sayılır.. lastikleri yeni camlı çantalı cbf satan ya da haberi olan varsa minnettar kalırım..

benimkini vereyim :) givi çanta taşıyıcı, givi arka çanta,kappa yan çantalar,givi rüzgarlık,motor koruma demiri, mivv suono performans eksozu, arka lastik çamurluğu ........ ama gri :mrgreen:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
55
hocam satmak istemiyorum ama mardine göreve gideceğim için düşünebilirim. Motor 2006 model 53000km de daha öncede yazdığım gibi givi arka çanta, çanta taşıyıcısı ve rüzgarlık, kappa yan çantalar, motor koruma demiri, mivv suono performans eksoz, özel dikim kamuflaj motor brandası .motorda çizik yok. 2013 e kadar muayeneli.bakımları 30000li kmlere kadar serviste yapılmış.Kusur olarak arka lastikle zinciri eski başka bişey yok. Fiyat 10250,00tl motor bursada. İlgilenirseniz tel 05548707276 . Resim isterseniz yüklerim .fiyat yüksek gelebilir ama üzerindeki aksesuarlar 2500tl den fazla. Sadece brandayı 210 tl ye diktirdim ...
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
asesmest bence de çok istiyorsun motoruna. Sen sanırım motora aldığın aksesuarların parasını da sıfır bedelleriyle çıkarmaya çalışıyorsun. Benim fikrim şu ki, 2006 model servis bakımlı, temiz kullanılmış 50.000 km deki cbf500 e vereceğim max. fiyat 8000 lira, aksesuarları da 1000 lira desen 9000 lira bedele tamam. Ama senin istediğin rakam gerçekten çok fazla. bu fiyata bu km de motoru satman zor. Ama aksesuarlardan kar etmek istiyorsan benim sana tavsiyem, eksozu ve yan çantaları ayrı satman olacaktır.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
adasel sana özel mesajla bir iki soru sormuştum görmedin sanırım buraya da yazayım belki başka katkılar da olur:


-uzun yolda rahat hızı nedir mesela 130 la sabit uzun süre gider mi?
-kışın rahat çalışıyor mu? ısıtmaya gerek duyuyor musun?
-motor gücü yeterli mi mesela 2 kişi yokuş yukarı giderken zorlandığın oluyor mu?
-ani hızlanmalarda mesela 110 la giden bir otobüsü geçmeye çalıştığın durumda yeterli ivmelenebiliyor mu?

çok teşekkürler
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
adasel sana özel mesajla bir iki soru sormuştum görmedin sanırım buraya da yazayım belki başka katkılar da olur:


-uzun yolda rahat hızı nedir mesela 130 la sabit uzun süre gider mi?
-kışın rahat çalışıyor mu? ısıtmaya gerek duyuyor musun?
-motor gücü yeterli mi mesela 2 kişi yokuş yukarı giderken zorlandığın oluyor mu?
-ani hızlanmalarda mesela 110 la giden bir otobüsü geçmeye çalıştığın durumda yeterli ivmelenebiliyor mu?

çok teşekkürler

-uzun yolda istediğin hızda sabit gidebilirsin. 150 km sabit hızla uzun yolu rahatlıkla yapabilirsin örneğin. (ancak hiç bir motorla uzun yolda 140km üzeri hızlarda seyiretmeni tavsiye etmem. Bilinci çok yoruyor. yanlış karar vermeyi tetikler ve kaza ihtimalini arttırır. ben uzun yollarda ara ara hızlanmalarımı saymazsak 90-130 km hız arasında yol alırım)

-valla ben yaz kış motorumu tek marşla çalıştırıyorum. hiç bir sıkıntı yaşamadım. ama özellikle kışın motoru çalıştırdıktan sonra biraz ısınmasını beklemek gerekli. bu bütün motorlar için geçerlidir ayrıca.

-yokuş yukarı 2 kişi ve yüklü olarak zorlandığım olmuyor. ha tabii ki 100 km ile rampa çıkarken birden 140 ı da göremezsin. ama uzun yol ve trafikte rampalarda otomobiller arkandan sellektör de yapmaz. :cat:

- 110 değil 120 ile de gitse ivmelenmeleri harika. sollamalarda sıkıntı yaşamazsın. yeterki sen motorun hakkını verebil. bu motor bir çok kişiden de duymuşsundur sanırım; 7000d/d dan sonra resmen çıldırıyor.

son olarak motorun gücü ile sorun yaşamazsın. şehir içi şehir dışı rampa yukarı olsun, sollamalar olsun performansı oldukça yüksek bir motor. güzel yanı torklu bir makina. düşük devirlerde dahi kolay kolay teklemez. ama şu da var ki, 600 cc 4 silindir bir makine ile de karşılaştırılmamalı.

rüzgarın bol olsun. artık kararını ver bence. temiz bir cbf500 al ve yoluna devam et derim ben ;) İstanbul'a gelirsen bana ulaş. benim motoru da bir görürsün hem. Satmaya niyetim yok ama en azından temiz bir cbf500 ü incelemiş olursun. satın alırken de nelere dikkat etmen gerekir elimden geldiğince bilgi verebilirim.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
-uzun yolda istediğin hızda sabit gidebilirsin. 150 km sabit hızla uzun yolu rahatlıkla yapabilirsin örneğin. (ancak hiç bir motorla uzun yolda 140km üzeri hızlarda seyiretmeni tavsiye etmem. Bilinci çok yoruyor. yanlış karar vermeyi tetikler ve kaza ihtimalini arttırır. ben uzun yollarda ara ara hızlanmalarımı saymazsak 90-130 km hız arasında yol alırım)

-valla ben yaz kış motorumu tek marşla çalıştırıyorum. hiç bir sıkıntı yaşamadım. ama özellikle kışın motoru çalıştırdıktan sonra biraz ısınmasını beklemek gerekli. bu bütün motorlar için geçerlidir ayrıca.

-yokuş yukarı 2 kişi ve yüklü olarak zorlandığım olmuyor. ha tabii ki 100 km ile rampa çıkarken birden 140 ı da göremezsin. ama uzun yol ve trafikte rampalarda otomobiller arkandan sellektör de yapmaz. :cat:

- 110 değil 120 ile de gitse ivmelenmeleri harika. sollamalarda sıkıntı yaşamazsın. yeterki sen motorun hakkını verebil. bu motor bir çok kişiden de duymuşsundur sanırım; 7000d/d dan sonra resmen çıldırıyor.

son olarak motorun gücü ile sorun yaşamazsın. şehir içi şehir dışı rampa yukarı olsun, sollamalar olsun performansı oldukça yüksek bir motor. güzel yanı torklu bir makina. düşük devirlerde dahi kolay kolay teklemez. ama şu da var ki, 600 cc 4 silindir bir makine ile de karşılaştırılmamalı.

rüzgarın bol olsun. artık kararını ver bence. temiz bir cbf500 al ve yoluna devam et derim ben ;) İstanbul'a gelirsen bana ulaş. benim motoru da bir görürsün hem. Satmaya niyetim yok ama en azından temiz bir cbf500 ü incelemiş olursun. satın alırken de nelere dikkat etmen gerekir elimden geldiğince bilgi verebilirim.

cevaplar için teşekkürler cbf 500 alacaklara büyük faydan oldu gerçekten..ben kararımı aşağı yukarı verdim ama ankara'da bir tane bile cbf 500 yok. istanbula bu hafta gelmeyi düşünüyordum ama hava ve izin durumu nedeniyle caydım gibi. ama gelirsem senden yardım istiycem :)
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
bugun plakayı taktım. ruhsata ne yazsalar motorlu bisiklet yazmışlar ve koltuk sayısını 1 yazmışlar. arşive gidip bumotosiklet 500 cc bu nedir dedim. düzelttirip ruhsatta gereken degişiklik yapıldı. yani motosiklet yazıldı ve koltuk sayısı 2 olarak yazıldı.işimi hallettim ruhsatı koydum cebime ve kardeşimle biraz gezdim. makina 7000 devirden sonra hakikaten hem ses güzel hemde beklenmedik bir şekilde çıldırıyor. frenler çok iyi. yol tutuşu çok iyi. kısaca kendi sınıfının üzerinde bir motosiklet.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
frustrated,kardeş geeeel ADANA'ya geeeel.hem hava şartları daha ılıman,hemde bu motor kaçmaaaaz.:p
2w514z9.jpg
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
frustrated, adanalı'nın motoru için yerinde olsam pazarlık yapardım. Adanadan'da geze geze alır gelirdim.. Atrıca geçen sene Ankara'da cbf500 gördüm. Var olmasına var da her olan motor satılacak diye bişey yok. Sahibinden.com da Ankara'da düşük kmli cbf var ama çok para istiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst