Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Merhaba ZarCıLaR Bende YarıN Alıcam ama Bi İki SoRum oLcaq NoteR masrafı ne Kadar TutaR ve Kim ÖdeR

Arkadaşım merhaba;
yazarken kullandığın yazı ve harf karakterlerini doğru kullanmanı rica etsem...
Zaten doğru şekilde kullanılmasıda MOTOSİKLET.NET'in kurallarından beridir.Uyarı dahil alabilirsin...:bounce:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Arkadaşım merhaba;
yazarken kullandığın yazı ve harf karakterlerini doğru kullanmanı rica etsem...
Zaten doğru şekilde kullanılmasıda MOTOSİKLET.NET'in kurallarından beridir.Uyarı dahil alabilirsin...:bounce:

mod agalar onun yazısını değilde benim uyarı yazımı silmişler. bEnDe BunDAn sOnRa bhÖylE yAzIyOrUm AnaSsınI SaTİym:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
mod agalar onun yazısını değilde benim uyarı yazımı silmişler. bEnDe BunDAn sOnRa bhÖylE yAzIyOrUm AnaSsınI SaTİym:)

Ağaya sual olmaz ama bir "ağa" olarak şöyle belirteyim ;
Sizin yorumunuzun silinme sebebi yorum yaptığınız mesajın silinmesidir.Doğal olarak o mesaj silinince sizin mesajınız anlamsız hale geliyor ve içeriğindeki alıntı sebebiyle onun da silinmesi gerekiyor.
Bir mesajı silinmemiş,bunun sebebi de cevap almış,cevabını görsün diye düşünmemizden ötürüdür,zaten kendisi böyle yazmaması gerektiğini bu topic ve aldığı ceza puanı dolayısıyla öğrenmiştir.Genç bir arkadaş,maalesef ki genç arkadaşlarımız bu konuda özensiz ve özenir konumdalar.Onlara doğruyu öğretmek azarlamaktan daha iyidir diye düşünüyorum.Kurallarımızda da var zaten ilgili madde,mesajı bize rapor ederseniz gerekeni yapıyoruz,aksi halde konu herkes hıncını alıncaya kadar uzuyor.Unnamed arkadaşımıza raporladığı için teşekkürler.

Herkese iyi forumlar.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
arkadaşlar kısa farlarım yanmıyor..uzunlarda bir problem yok..eskiden konjektörüm arızalıydı aküyü fazla şarj ediyordu acaba ampullerimi yaktı diye dusunuyorum..birde bu ampulun içindeki sistem uzun kısa birbirinden bagımsızmı yani kısa farlar patlamışken uzun farlar çalışabilirmi?ampulden başka bir yerde sorun olabilrmi? parklardada problem yok..
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Ağaya sual olmaz ama bir "ağa" olarak şöyle belirteyim ;
Sizin yorumunuzun silinme sebebi yorum yaptığınız mesajın silinmesidir.Doğal olarak o mesaj silinince sizin mesajınız anlamsız hale geliyor ve içeriğindeki alıntı sebebiyle onun da silinmesi gerekiyor.
Bir mesajı silinmemiş,bunun sebebi de cevap almış,cevabını görsün diye düşünmemizden ötürüdür,zaten kendisi böyle yazmaması gerektiğini bu topic ve aldığı ceza puanı dolayısıyla öğrenmiştir.Genç bir arkadaş,maalesef ki genç arkadaşlarımız bu konuda özensiz ve özenir konumdalar.Onlara doğruyu öğretmek azarlamaktan daha iyidir diye düşünüyorum.Kurallarımızda da var zaten ilgili madde,mesajı bize rapor ederseniz gerekeni yapıyoruz,aksi halde konu herkes hıncını alıncaya kadar uzuyor.Unnamed arkadaşımıza raporladığı için teşekkürler.

Herkese iyi forumlar.

arkadaşın mesajının silindiğini farketmedim çünkü en üsttede bir mesajı var ve zaten ne yazdığını anlayamadığım için mesajlar karışmış haliyle. neyse konu açıklığa kavuşmuştur, artık mutlu bir insan olarak yaşamıma devam edebilirim:)
sevgiler saygılar...
 
Katılım
14 Ara 2010
Mesajlar
7
Merhaba ZarCıLaR Bende YarıN Alıcam ama Bi İki SoRum oLcaq NoteR masrafı ne Kadar TutaR ve Kim ÖdeR


yani bu sitede yazılara yorum değilde
150 zat kullanıcılarına bi soru sorulduğunda cevaplanması gerekir diye üye oldum:silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent:
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
81
arkadaşlar kısa farlarım yanmıyor..uzunlarda bir problem yok..eskiden konjektörüm arızalıydı aküyü fazla şarj ediyordu acaba ampullerimi yaktı diye dusunuyorum..birde bu ampulun içindeki sistem uzun kısa birbirinden bagımsızmı yani kısa farlar patlamışken uzun farlar çalışabilirmi?ampulden başka bir yerde sorun olabilrmi? parklardada problem yok..

aynen öyle kardeşim. kısa patlayınca uzun, uzun patlayınca kısa çalışır.. konjektör patlatmış olabilir ampulun tanesi 3 lira bi al tak dene derim:cat:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
yani bu sitede yazılara yorum değilde
150 zat kullanıcılarına bi soru sorulduğunda cevaplanması gerekir diye üye oldum:silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent:

noter masrafı sanırım 150 tl civarı tutması gerekli,yanlışım varsa düzeltin arkadaşlar; Ve alıcı,yani sen ödersin...:wiinkk:
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
:mrgreen: Vay anasını ZATayım nedir bu sorun, sanki 151RS de başıma gelmişti, biraz düşüneyim bakayım...
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
kusura bakmayın yanlış yazmışım. sorun kısa farlarda, kısalar yanmıyor.

elcikteki düğmede yada farlara giden kablolarda sorun olabilir. ki ikiside yanmadığına göre bu ihtimal daha güçlü.
diğer ihtimalde duylardaki temassızlık. duyların iç tarafında kalan yerde kabloların takıldığı metal parçalar var, onlar yerinden çıkmış yada temassızlık yapıyor olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst