Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
yardımın için çok teşekkür ederim. Bir ara biraz uğraşmıştım elektronikle işte aklımızda ne kaldıysa. Sormasak mazallah benim aklıma gelmezdi ac mi dc mi diye basardım ledi, sonra yanar giderdi. Bir ara fırsat bulursam uğraşacağım. Bu ara bilgisayarlarla başım dertte biri düzeliyor diğeri arıza yapıyor. Şimdi yine anakart değiştirip sistem kurdum kafa kazan oldu ::stretche

Geçmiş olsun.:), daha öncede dediğim gibi o diyoru takmazsan yine led normal yanar ama ömrü kısalır, hem de çok.:)

Arkadaşlar bugün düm düz yolumda giderken sağ tarafta duran taksinin U dönüşü yapması sonucu kaza yaptım..Motorun domino's'a ait Kymco markalı cup olması nedeniyle kazık fren yapınca kayıp sağa yattı ve bende sürüklenerek taksinin arka lastiğine çarparak durabildim..

Kaza sonrası 40 dk kadar ambulans bekledim yerde..Sonrasında filmler vs çekildi..

eldiven ve bellik dışında korumalarımın olması sayesinde çok büyük hasarlar alabiliceğim kazadan sadece belimdeki ve bileğimdeki incinme,elimde ve kaba etimde asfalta sürtünme sonucu yanıklar var..


Allah hepimizi kazadan beladan uzak tutsun..
Saygılar:rendeer:

Geçmiş olsun, seni ÇOK İYİ ANLIYORUM. Maalesef çoğu araç sürücüsü aynalarına bakmaz, sinyal vermez, olmadık yerde u dönüşü yapmaya çalışır.:farao:

40 dk. ambülans bekleme olayı ise ayrı bir hikaye :farao:

abicim ledler alternatif akım yüzünden diil, biz 12 volta göre ayarlayıp 14.4 lere maruz kaldığından bozuluyor. yoksa motor çalışmaz durumda ıken ac i dalgay ı kim kaybetmişte ledler bulsun:)

Buna katılmıyorum.

Çok teşekkür ederim abi..




Teşekkür ederim..:)Tr de ne yaparsak yapalım,durum bu..Geçirdiğim kazalardan donra hep ucuz yırttım dedim..Şimdi ise bi dahakinde bu kadar şanslı olabilicekmiyim diyorum..Çünkü istediğimiz kadar dikkat edelim yavaş gidelim olan yine bize:pr:

Motosiklet kullanmak aynı anda zevk almak için ya gelişmiş bir avrupa kentinde, ya pistlerde ya da dağ başında sürmek gerekiyor. Yoksa trafik kurallarının bu kadar ihlal edildiği bir ülkede motosiklet kullanmak demek ben ölmek istiyorum demek, ya da kafadan birkaç tahtanın eksikliğine delalet eder.:queen:

Çok direndim motosikletin de bu ülkede araç olarak kullanılabileceiğine ama maalesef.

Meretten de kopamıyoruz, canımız çekiyor. En makul olanları bence yukarıda saydıklarım yoksa trafikde bize yer YOK.

slm arkadaşlar benim cbf nin 1000 km bakımı için manisaya gittim, (ordu aş.)sorumlu elemanı yıllık izne göndermişler,dolayısıyla benim bakım vs yağ değişimi olmadı,kendim değiştirdim,castrol 4T-20*40.:silent: ordu a.ş. deki honda satış elemanı 900gr koy dedi,kullanma kılavuzun da 1kg,doğrusu ne?:silent:aydınlatırsanız sevirim tşkler:)

Aydoğanx adlı arkadaşımıza katılıyorum. Dediği gibi yap istersen. Bu ara kullanma klavuzunu vaktin varsa oku, çok güzel bilgiler var motosikletimizle ilgili.


Hayırlı satışlar olsun.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
Arkadaşlar siz 2000 km de bir olan ara yağ değişimini kendınızmı yapıyosunuz honda'yamı götürüyosnuz garantideyse eğer ben ara yağ değişimine 2000 kmde bir 30 TL, 4000 kmde bir olana ise 55 60 tl bayılıorm sizin rakamlarınız ne kadardır?Honda'da
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
motorun garantisi bittiğinden beri yagını tuzuna elimden geldigince kendim yapmaya çalışıyorum
bütün servis sunan bayıler bır sey dıyemem ama iki farklı srvisten hizmetaldım ikisindede hizmet karşılıgı değilde mantık dışı ücret talebınde bulunuldu
bana gore servis sadece parça temininde bi işe yarar ondada yine ek ucret :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
şimdi motor yağı için sadece api seviyesine bakmamız yetiyor mu, jaso seviyesine de bakmamız gerekiyor mu mesela castrol magnatec api sl seviyesinde, kullanabiliyor muyuz?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
şimdi motor yağı için sadece api seviyesine bakmamız yetiyor mu, jaso seviyesine de bakmamız gerekiyor mu mesela castrol magnatec api sl seviyesinde, kullanabiliyor muyuz?

JASO MA ve MB standardı, sadece motosiklet yağları için oluyor.

Magnatec veya diğer otomobil yağlarında JASO MA şeklinde bir ibare yok.
Doğal olarak motosikletlere uygun değil.

Şu bilgi işe yarayabilir (Repsol TR'nin sayfasından alıntı):

[not]Kısaca??

Kısaca, API SH - API SJ - API SL kodlu ürünler otomobiller için yakıt sarfiyatı ve emisyon dayanıklılığı açısından uygun yağlar sınıfını oluştururken çok yüksek devirde ve ısıda çalışmak zorunda olan motosikletler için uygun değildir. Nitekim JASO bu konuya el koymuş ve yeni bir tanımlama getirmiştir.

JASO ne yaptı?

JASO (Japan Automobile Standarts Organization) Japonya'da değişik marklardan pek çok araç üzerinde testler yaptı. Bu araçlara deterjan testi, yağlayıcı testi, başlangıç tork testi, egzoz duman testi, egzoz blok testi gibi pek çok test uyguladı. bu testlerin sonucunda pek çok yeni standart belirledi.

Yağlar için sülfatlanmış kül, buharlaşma kaybı, makaslama satbilitesi gibi pek çok değere ama en çok sürtünme özelliklerine dikkat ederek JASO T 903 standartlarını belirledi. Bu standartları sağlayabilen yağları da dinamik sürtünme katsayısı, statik sürtünme katsayısı ve durma zamanı indeksine bakarak JASO MA ve JASO MB olmak üzere iki gruba ayırdı.

Kaynak :http://www.repsolturkey.com/rivals.html[/not]


Birde şu var :

[not]The Japanese Automotive Standards Organization (日本自動車規格, Nihon Jidōsha Kikaku?, JASO) is an organization that sets automotive standards in Japan, analogous to the Society of Automotive Engineers (SAE) in the United States. JASO also sets standards for grades of oil; the highest grade for two-stroke engines being JASO FC, and JASO MA for four-stroke engines (motorcycles).

JASO is part of the Society of Automotive Engineers of Japan (財団法人自動車技術会, Zaidan-hōjin Jidōsha Gijutsukai?, JSAE).

http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_Automotive_Standards_Organization[/not]
Magnatec ve diğer otomobil yağları bizim için "istenmeyen durum" olan debriyajın tamamınıda yağlıyor daha doğrusu yağlamakla kalmıyor yapışıp kalıyor ve uzun süreli kullanımlarda "debriyaj kaçırması" denilen hadiseyi yaşamamıza sebep veriyor.

Zaten birde devir meselesi var ki ayrı bi tartışma konusu :)
Bizim motosiklet maximum 11.000 d/d çeviriyor.
Bu bile bir çok otomobilden çok fazla bir değer

Bu ve bunun gibi bir çok sebepten ötürü her zaman motosiklet için üretilmiş yağlardan kullanmalıyız :) :cat:
 
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
34
s.a. arkadaşlar,sizlerle aynı marka ve model motosiklete sahip olmak güzel bir duygu.ben motosikleti aldım ama henüz elime geçmedi,haftasonu gidip antalyadan getircem.ilk defa uzun yol tecrübem olacak.güzel olacak :)
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
arkadaşlar bugün uzun zamandır hayalini kurduğum cbf 150 mi aldım. 155 km uzun yol yaptım. motoru aldığımda ilk şok: ayak marşı yok. neyse yola çıktım, farları açayım derken far anahtarını bulamadım. merak edip aradım gerçekten yoktu ama farlar yanıyordu, kafama takıldı, yola devam ettim, sol ayna sıkıntılı, ne kadar ayarlamaya çalıştıysam da olmadı, sollama yapıyorum sağ ayna daha kötü hiç kullanılmıyor, ikide bir sağa sola kıvırtarak aynaya bakmaya çalıştım. ilk etapta devir saati çok önemli değil diye düşünmüştüm fakat farkında olmadan kullanıyormuşuz, motorun sesi uzun yolda kaskın içinde pek duyulmuyor (rüzgardan) devir saatine ihtiyaç duyuyorum. Yolda gittiğim yerde adeta kulaklarımın uzadığını hissetim. bir ara ben ne yaptım diye kendimi sorguladım. Daha sonra iş işten geçti diyerek sürüşün keyfini çkarmaya çalıştım. Fakat üzüldüğüm nokta şu: kısa bir araştırmadan sonra cbf 150 nin avrupa da satılan modellerinde devir saati, ayak marşı far anahtarının olduğunu gördüm. yani avrupalı daha ucuza daha lüxe biniyor biz ise maalesef '' çak honda markayı türk milletine itele hem de daha fazla fiyata'' mantığı. gerçekten hayal kırıklığına uğradım. :silent::silent::pr::farao:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
s.a. arkadaşlar,sizlerle aynı marka ve model motosiklete sahip olmak güzel bir duygu.ben motosikleti aldım ama henüz elime geçmedi,haftasonu gidip antalyadan getircem.ilk defa uzun yol tecrübem olacak.güzel olacak :)

A.s. Hayırlı olsun yeni motorun. Kazasız belasız bol km.ler dilerim.
İlk uzun yol tecrüben olacaksa çok dikkatli olmanı, özellikle yağışlı günlere gireceğimiz şu günlerde hava tahminlerini kontrol ettikten sonra yola çıkmanı öneririm.

arkadaşlar bugün uzun zamandır hayalini kurduğum cbf 150 mi aldım. 155 km uzun yol yaptım. motoru aldığımda ilk şok: ayak marşı yok. neyse yola çıktım, farları açayım derken far anahtarını bulamadım. merak edip aradım gerçekten yoktu ama farlar yanıyordu, kafama takıldı, yola devam ettim, sol ayna sıkıntılı, ne kadar ayarlamaya çalıştıysam da olmadı, sollama yapıyorum sağ ayna daha kötü hiç kullanılmıyor, ikide bir sağa sola kıvırtarak aynaya bakmaya çalıştım. ilk etapta devir saati çok önemli değil diye düşünmüştüm fakat farkında olmadan kullanıyormuşuz, motorun sesi uzun yolda kaskın içinde pek duyulmuyor (rüzgardan) devir saatine ihtiyaç duyuyorum. Yolda gittiğim yerde adeta kulaklarımın uzadığını hissetim. bir ara ben ne yaptım diye kendimi sorguladım. Daha sonra iş işten geçti diyerek sürüşün keyfini çkarmaya çalıştım. Fakat üzüldüğüm nokta şu: kısa bir araştırmadan sonra cbf 150 nin avrupa da satılan modellerinde devir saati, ayak marşı far anahtarının olduğunu gördüm. yani avrupalı daha ucuza daha lüxe biniyor biz ise maalesef '' çak honda markayı türk milletine itele hem de daha fazla fiyata'' mantığı. gerçekten hayal kırıklığına uğradım. :silent::silent::pr::farao:

Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanırsınız inşallah.

Ayak marşının olmaması aslında çok büyük bir eksiklik değil, çünkü normal kullanımda zaten ihtiyaç duyulmuyor :) Ancak 3-4 ay kullanılmayan motorlarda akü durduğu yerde sıkıntı çıkartabilir, bunuda aküyü şarj edebileceğiniz 20TL'lik bir aparatla kökünden çözebilirsiniz.

Far düğmesinin olmaması da güya AB standartlarından kaynaklanan bir durummuş, sadece CBF150'ye has bir durum değil yeni birt çok motosiklette far açma kapama düğmesi bulunmuyor, marş ile birlikte farlar yanar ve stop edene kadarda sönmez. Farkedilebilirlik adına aslında güzel bir uygulama.
Yinede far açma kapama düğmesi istiyorum dersen herhangi bir motosiklet elektriğinden anlayan bir usta 5-10 lira karşılığında takabilir. Çalışması gayet basit çünkü.

Aynaların gidona bağlantı konumlarını 12" anahtarla düzgünce ayarladıktan sonra aynanın üst kafasını elimizle oynatarak ayar yapmalıyız. Gidona bağlanan kısım düzgün ayarlı değilse (ki anlattığından onu anlıyorum), ne kadar üst kısmı elinle düzeltmeye çalışsanda net bir görüntü elde edemezsin.

Devir saati konusunda ise şimdilik beklemedeyiz. :)

Bir yanlış anlaşılan nokta ise CBF150'nin Avrupa'da satıldığı noktası, bu model yani CBF150 Avrupa'da satılmıyor. :) Oralarda CBF 125 tarzında motosikletler satılıyor (İlk ehliyetle 125cc zorunluluğu gibi bir durum olduğu için cbf150 sınırı aşıyor ve doğal olarak talep görmüyor)

Uzakdoğuda satılan modellerinde ise ayak marşı yine yok fakat devir saatli gösterge paneli mevcut.

Hayal kırıklığına bence uğramamalısın, görüyorum ki ilk etapta beklentilerini biraz yüksek tutmuşsun bazı problemler ise ufak tefek ayarlarla çözülebilecek sıkıntılar.

Kazasız ve keyifli sürüşler dilerim...:cat:
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
arkadaşlar bugün uzun zamandır hayalini kurduğum cbf 150 mi aldım. 155 km uzun yol yaptım. motoru aldığımda ilk şok: ayak marşı yok. neyse yola çıktım, farları açayım derken far anahtarını bulamadım. merak edip aradım gerçekten yoktu ama farlar yanıyordu, kafama takıldı, yola devam ettim, sol ayna sıkıntılı, ne kadar ayarlamaya çalıştıysam da olmadı, sollama yapıyorum sağ ayna daha kötü hiç kullanılmıyor, ikide bir sağa sola kıvırtarak aynaya bakmaya çalıştım. ilk etapta devir saati çok önemli değil diye düşünmüştüm fakat farkında olmadan kullanıyormuşuz, motorun sesi uzun yolda kaskın içinde pek duyulmuyor (rüzgardan) devir saatine ihtiyaç duyuyorum. Yolda gittiğim yerde adeta kulaklarımın uzadığını hissetim. bir ara ben ne yaptım diye kendimi sorguladım. Daha sonra iş işten geçti diyerek sürüşün keyfini çkarmaya çalıştım. Fakat üzüldüğüm nokta şu: kısa bir araştırmadan sonra cbf 150 nin avrupa da satılan modellerinde devir saati, ayak marşı far anahtarının olduğunu gördüm. yani avrupalı daha ucuza daha lüxe biniyor biz ise maalesef '' çak honda markayı türk milletine itele hem de daha fazla fiyata'' mantığı. gerçekten hayal kırıklığına uğradım. :silent::silent::pr::farao:

size katılıyorum dostum sizin yaşadığınızı aynen bende yaşadım bi yerde düşündüklerime tercuman olmuşsunuz bencede saydığın şeyler büyük eksiklik:cat::cat::cat:bu arada motorun hayırlı olsu kazasız belasız sürüşler i.a
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
Jr. aydoğanx ve izm35 kardeşlerim ALLAH razı olsun biraz olsun sıkıntımı hafiflettiniz. Ben de sanki parmağının biri eksik, göz yerin var gözün yok, kulağın var duymuyor gibi bir his verdi. ama şimdi rahatladım. Sonuçta iki teker aşkı olunca samanlık seyran oluyor yine de dünkü sürüşün tadı damağımda kaldı. ALLAH tüm iki teker sürücülerini kazadan beladan korusun, yar ve yardımcısı olsun.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
çok acayip motordur bizimkisi. şehir ve yakın çevresi için vazgeçilmezin oluverir. yakıtı parçası ucuzken bu kadar yakışıklı ve yetenekli olması adamın aklını alır. bırak eksikliklerini bulmaya çalışmayı. hiçbir eksiği yoktur. herşey yerli yerinde ve tam tadında yapılmıştır.

lastikleri mi ince? iyi ki de incedir. böylelikle hafif ve kulanışlı olur.

farlar sönmüyor mu? zaten yanıkken araba da motor da daha tatlı görünür.

aynalar mı kullanışsız? duran trafikte dar aynalara hayran kalırım.

ayak marşı mı yok? e zaten gerek de yok.

eline pastasız bi krem cila alıp da bir pazar sabahı motorunu cam gibi yapıp üzerine atlayınca dünyayı unutursun. az maliyetle çok iş yapması günümüz insanı için alışılmışın dışında bir konfordur. bu kadar özgürlüğün bedeli bu olamaz dersin. asla seni satmaz. bu paraya da daha iyisi yoktur. daha iyisine de binersen bir gün, içinde hep bir parçan o kurye motoru dedikleri canavarda kalır.

daha iyisine Allah izin verirse binersin. şıktır canavardır. tamam gücü kalıbı da yerindedir. insanlar gıpta ile bakar havanı da atarsın. ama birşeyler eksik gelir anlamsızca. basitliğin zarafetine duyulan özlemdir bu. çünkü günlük hayatın uzun yollar ve otobanlardan ibaret değildir.

işte bizimkisi bunu yapar adama :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
jr. valla çok pişmandım cbfimi sattığıma şimdi yazını okuyunca duygulandım ağlıyasım geldi:)cidden döktürmüşsün:rendeer:
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
65
Arkadaşlar bayramdan sonraki çarşamba günü (24.11) motoru Honda mototaldan teslim aldım. Daha önce hep çin malı motorlarım olduğundan cbf yi ya da başka bir japonu kullanma şansım olmamıştı. Üzerine oturur otururmaz beni ilk cezbettiği şey çukurlarda böbreklerimin ağzıma gelmiyor oluşu motor gerçekten çok rahat. Yalnız sele popoda hafif bir uyuşukluk hissi yaratıyor 1 saati aşan kullanımlarda selesi biraz ince ve sert. Aynalarda bence bir problem yok gayet güzel işlerini yapıyorlar yalnız düz yolda. Hafif meyilli bir viraj da arkanızı görmek çok güçleşebiliyor. Lastiklerine gelecek olursak evlere şenlik deyimini hak etmiyorlar bence, olsalar olsaalar michelin, pirelli, metzelder vs gibi firmalarınkinden daha kötü denilebilir. Yağış da yada yol sonu su birikintilerinde dikkat etmek gerekiyor. Arka koltuk için oturanlar çok rahat diyor ben de onların yalancısıyım.

Tüm bunların haricinde motor muhteşem olağanın üstü vs vs
sanırım bu fiyatla alabileceğim değil piyasadaki en iyi şehir içi ulaşım aracı.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
@goker
Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun dostum,
kazasız belasız bol km.ler, keyifli sürüşler...
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
-cbf 150 yi alalı 2,5 yıl oldu marş motorum teklemedi (ayak marşı gereksiz : akun 2 yılını doldurduktan sonra olurda miyadı dolarsa ve marş basmassa 1. vitese tak 5 metre itele debriyaj manetini hafiften bırak motorun sesını duyacaksın
- aydınlatma zayıf dersen 100 lıraya zenon 250_300 arası merceklı zenon uygulamasıda var
- tekerı degişmek lazım en kısa surede
- aynalarıda ybr aynasıyla degiştir sorunsuz goruntu
- sorunsuz hiçbir makina yoktur ihtiyacı karsılayan arzularını tatmın etmeye yakın olanı vardır ne kadar para o kadar kalıte şimdi kavazakı gsx 1300 muydu neydı dun yanımda durdu vış aney dedım, lakin albilirmiyiz.:cyclopsan ne mumkun
- turkıyede her yere gıder bu motor . hız sınırı hepsınde aynı 90km ha 500cc ha 1300cc
cbf 150 ye uygulanacak butun ek çalışmaklar 1300 liraya full +full olur gerçekleşirse
4150+200 masraflar +1300 tl : 5650 ye hepsi içinde anahtar teslimi motor alabilirmiyiz kendimize kesemize piyasaya bakıp ona gore motor almak lazım
sıfır varmı :silent:
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
çok acayip motordur bizimkisi. şehir ve yakın çevresi için vazgeçilmezin oluverir. yakıtı parçası ucuzken bu kadar yakışıklı ve yetenekli olması adamın aklını alır. bırak eksikliklerini bulmaya çalışmayı. hiçbir eksiği yoktur. herşey yerli yerinde ve tam tadında yapılmıştır.

lastikleri mi ince? iyi ki de incedir. böylelikle hafif ve kulanışlı olur.

farlar sönmüyor mu? zaten yanıkken araba da motor da daha tatlı görünür.

aynalar mı kullanışsız? duran trafikte dar aynalara hayran kalırım.

ayak marşı mı yok? e zaten gerek de yok.

eline pastasız bi krem cila alıp da bir pazar sabahı motorunu cam gibi yapıp üzerine atlayınca dünyayı unutursun. az maliyetle çok iş yapması günümüz insanı için alışılmışın dışında bir konfordur. bu kadar özgürlüğün bedeli bu olamaz dersin. asla seni satmaz. bu paraya da daha iyisi yoktur. daha iyisine de binersen bir gün, içinde hep bir parçan o kurye motoru dedikleri canavarda kalır.

daha iyisine Allah izin verirse binersin. şıktır canavardır. tamam gücü kalıbı da yerindedir. insanlar gıpta ile bakar havanı da atarsın. ama birşeyler eksik gelir anlamsızca. basitliğin zarafetine duyulan özlemdir bu. çünkü günlük hayatın uzun yollar ve otobanlardan ibaret değildir.

işte bizimkisi bunu yapar adama :)

arkadaşım yazın şiir gibi olmuş klavyene sağlık :cat::cat::cat:.baya duygulandım hemen aşağıya inip motorumu sarıldım:salut:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Değerli Arkadaşlar,
Ben 5 sene asya motor 150 t1 kullandıktan sonra vitesli motorsiklet kullanmak adına honda cbf 150 aldım. Şimdi oldukça memnunum. Genelde kış dışında hafta sonlarında Ankara çevresindeki yerlere gidiyorum. Ancak şehir içerisinden çıkana kadar bir tedirginlik hali var. Zira trafik oldukça berbat. Acaba bu benim vitesli bir motora alışamamdan mı? yoksa gün geçtikçe berbatlaşan trafik kargaşından mı?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Değerli Arkadaşlar,
Ben 5 sene asya motor 150 t1 kullandıktan sonra vitesli motorsiklet kullanmak adına honda cbf 150 aldım. Şimdi oldukça memnunum. Genelde kış dışında hafta sonlarında Ankara çevresindeki yerlere gidiyorum. Ancak şehir içerisinden çıkana kadar bir tedirginlik hali var. Zira trafik oldukça berbat. Acaba bu benim vitesli bir motora alışamamdan mı? yoksa gün geçtikçe berbatlaşan trafik kargaşından mı?

Arkadaşım öncelikle motorun hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız bol km.ler kullanırsın inşallah:rendeer:

Soruna cevap olarak ise tedirginliğinin sebebi kesinlikle trafik kargaşasından diyorum.
Hergün motor üzerinde ve Ankara'da olan birisi olarak seni çok iyi anlıyorum.

Seyir halinde giderken kapı açan insanlarımız bile mevcut.:cyclopsan

Önemli olan bir şekilde kendimizi farkettirebilmek, bunu ben korna ile yapıyorum, standart korna çok cılız ötüyor, segerin Dat kornasından takarak bu problemi aştım.

Şimdi kornaya bastığım zaman, otomobil sürücüleri genelde kafalarını çevirip bakıyorlar. Korna modifikasyonunu tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst