Mondial Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar, arka amörtisörlerin ayarlı olup olmadığını merak ediyorduk ama, resimlerde gördüğümüz kadarıyla havalı amörtisör var arkalarda. Yani ayar gerektirmiyor ve patlama, çatlama derdi yok. Bu çok iyi.

Adamlar bu kadar oturakli bi motosiklet yapmislar arkaya da iki tane duzgun amortisor koyarlar heralde, ayarli olup olmamasi onemli degil onemli olan motorun agirligi yapisina uygun ozelliklerde olmasi. Kullanicinin yaptigi ayarlar durumu kotulestirebilir de cok basit bir motosiklet degil cunku.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
@ otopsici:

Allah analı babalı büyütsün abi... Ne güzel bir aile tablosu :)

Destro ile resminde süper, motor da hayırlı uğurlu olsun... :cat:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Başlık 3. sayfaya düştü. Yok mu şu motoru başka alan ? Otopsici arkadaş sanırım yeni sezonu bekliyor :).
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Başlık 3. sayfaya düştü. Yok mu şu motoru başka alan ? Otopsici arkadaş sanırım yeni sezonu bekliyor :).

yok aga daha dükkanda duruyo sadece çalıştırma şerefine nail olduk burda hava inanılmaz soğuk adamın nefesi donuyo bakalım yine uyuz minibüsçülere kaldık
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
yok aga daha dükkanda duruyo sadece çalıştırma şerefine nail olduk burda hava inanılmaz soğuk adamın nefesi donuyo bakalım yine uyuz minibüsçülere kaldık

Hay Allahım, Van'da mıydın sen... Desene çok fazla sürme fırsatın olmayacak bu saatten sonra..
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
bence bu kadar heycan yapmayın herşey ortada motor fıyatına göre gayet kaliteli hyo kalitesine yakın bi motor yalnız bişey dikkatimi çekti oda sanki motorda piyasadaki bütün motorlardan bi alıntı varmış gibi... bana kalırsa alınabilecek bi motor ama satılınacak bi motor değil...
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
baslıgın hortlaması ıcın otopsici nikli üyenin bıseyler yapması sart:) ben de olsa soguk dınlemzdım saglık acısından ıyı olmasada naparsın dayanamazdım bı tur atmadan:p
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
baslıgın hortlaması ıcın otopsici nikli üyenin bıseyler yapması sart:) ben de olsa soguk dınlemzdım saglık acısından ıyı olmasada naparsın dayanamazdım bı tur atmadan:p

yiğido şimdi işteyim 10 dakikaya ameliyata girecem artık ne zaman biterse
bütün günlerim hemen hemen böyle sabah 7.30 da iş başı ameliyat ne zaman biterse
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
17
bence bu kadar heycan yapmayın herşey ortada motor fıyatına göre gayet kaliteli hyo kalitesine yakın bi motor yalnız bişey dikkatimi çekti oda sanki motorda piyasadaki bütün motorlardan bi alıntı varmış gibi... bana kalırsa alınabilecek bi motor ama satılınacak bi motor değil...

merhaba arkadaşlar uzun zamandır takip ediyorum yazıyı ama 17. sayfada takıldı.aksoy arkadaşın dediği gibi her model motordan alıntı yapılmış gibi .
motor güzel kullanışlı fakat şuanda tek sorun 120km/h dan sonra motor su kaynatıyor ve kaynayan soğutucu sıvı (su) radyatörün yanındaki su doldurma kapağının üstündeki iğne ucu genişliğindeki delikten fışkırması ve motor üstüne püskürüyor.sıvı kuruduktan sonra sanki motor kızamık geçirmiş gibi oluyor :)

Ama motor gayet güzel alalı1 hafta oldu 1 depo yakıtla şuanda 370km gittim ve depomda 20tl lik yakıt kaldı (yaklaşık olarak)

motorda ses düzeyi sanki motora abartı egsoz takmış gibi

hız konusunda ise 1. vites ile 2. vites aralığı çok kısa motor 20km/h da çok çabuk 8000devri görüyor ve çok bağırıyor
normal bi yolda motorla zorlanma olmadan 120km/h hızı rahatlıkla görüyorsunuz.

şuanda yazabildiklerim bunlar
saygılarımla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------

bu arada otopsici hayırlı olsun diyemedim

ve tavsiyem en kısa zamanda bi yolculuk yapman.fazla değil 20km git daha sonrasında zaten duyduğun ses tahrik ediyor ve daha da gaza basmak geliyor içinden . sonrasında zaten bırakamıyorsun ;)
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar uzun zamandır takip ediyorum yazıyı ama 17. sayfada takıldı.aksoy arkadaşın dediği gibi her model motordan alıntı yapılmış gibi .
motor güzel kullanışlı fakat şuanda tek sorun 120km/h dan sonra motor su kaynatıyor ve kaynayan soğutucu sıvı (su) radyatörün yanındaki su doldurma kapağının üstündeki iğne ucu genişliğindeki delikten fışkırması ve motor üstüne püskürüyor.sıvı kuruduktan sonra sanki motor kızamık geçirmiş gibi oluyor :)

Ama motor gayet güzel alalı1 hafta oldu 1 depo yakıtla şuanda 370km gittim ve depomda 20tl lik yakıt kaldı (yaklaşık olarak)

motorda ses düzeyi sanki motora abartı egsoz takmış gibi

hız konusunda ise 1. vites ile 2. vites aralığı çok kısa motor 20km/h da çok çabuk 8000devri görüyor ve çok bağırıyor
normal bi yolda motorla zorlanma olmadan 120km/h hızı rahatlıkla görüyorsunuz.

şuanda yazabildiklerim bunlar
saygılarımla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------

bu arada otopsici hayırlı olsun diyemedim

ve tavsiyem en kısa zamanda bi yolculuk yapman.fazla değil 20km git daha sonrasında zaten duyduğun ses tahrik ediyor ve daha da gaza basmak geliyor içinden . sonrasında zaten bırakamıyorsun ;)




size de hayırlı olsun diyelim.motorun su kaynatması ilginç geldşi.belki motor yeni oldugundan su kaynatıyordur.kaç km desin şu anda?
denge durumu nedir?ve nerede oturuyorsunuz?
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
merhaba arkadaşlar uzun zamandır takip ediyorum yazıyı ama 17. sayfada takıldı.aksoy arkadaşın dediği gibi her model motordan alıntı yapılmış gibi .
motor güzel kullanışlı fakat şuanda tek sorun 120km/h dan sonra motor su kaynatıyor ve kaynayan soğutucu sıvı (su) radyatörün yanındaki su doldurma kapağının üstündeki iğne ucu genişliğindeki delikten fışkırması ve motor üstüne püskürüyor.sıvı kuruduktan sonra sanki motor kızamık geçirmiş gibi oluyor

O sıvı (muhtemelen antifiriz derler halk arasında : ) boyaya zarar vericektir. Benim scooter ın ön jantın rengini bozdu. Dikkat et bu konuya.
Ve servise bir danış. Eğer sıvı gerçekten kaynıyorsa ve bu nedenle fışkırıyorsa fan müşürünü biraz daha düşük derece ile değiştirmek sorunu çözebilir. Yok eğer suda kaynama yoksa ozaman gerçekten büyük bir sorun var demektir. Ayrıca 120 km hızdan sonra demişsiniz . Bu durumun hızlamı devirlemiş alakalı olduğunu kesinleştirseniz yararınıza olur. Yüksek devirlerde hız olmaksızında yapıyormu acaba. Ki bir motor 120 km hızla giderken su kaynatmaz. Rüzgar yeter tek başına sogutma için. Yada en iyi ihtimalle kapaktaki tahliye valfinde bir sorun vardır veya olması gerekenden fazla sıvı vardır.
Tekrar belirtiyorum (önemli) eğer belli bir devirden sonra sıvı ısınmadığı halde ve kapakta sorun yok,sıvıda olması gereken seviyede ise ve bu fışkırma oluyorsa gerçekten büyük bir sorun sizi bekliyor demektir.
Güle güle kullanın

Ayrıca Otopsici arkadaşım ALLAH analı babalı büyütmek nasip etsin inşallah...
Birde konuya otopsici el atsın birşeyler yapsın konu ölmesin demişsinizde adam çocuk yapmış yaw daha ne yapsın :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
17
size de hayırlı olsun diyelim.motorun su kaynatması ilginç geldşi.belki motor yeni oldugundan su kaynatıyordur.kaç km desin şu anda?
denge durumu nedir?ve nerede oturuyorsunuz?

teşekkür ederim
denge konusunda gayet güzel . ben tuzladayım km ye gelinde 380 km de yani daha yeni

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:58 ----------

O sıvı (muhtemelen antifiriz derler halk arasında : ) boyaya zarar vericektir. Benim scooter ın ön jantın rengini bozdu. Dikkat et bu konuya.
Ve servise bir danış. Eğer sıvı gerçekten kaynıyorsa ve bu nedenle fışkırıyorsa fan müşürünü biraz daha düşük derece ile değiştirmek sorunu çözebilir. Yok eğer suda kaynama yoksa ozaman gerçekten büyük bir sorun var demektir. Ayrıca 120 km hızdan sonra demişsiniz . Bu durumun hızlamı devirlemiş alakalı olduğunu kesinleştirseniz yararınıza olur. Yüksek devirlerde hız olmaksızında yapıyormu acaba. Ki bir motor 120 km hızla giderken su kaynatmaz. Rüzgar yeter tek başına sogutma için. Yada en iyi ihtimalle kapaktaki tahliye valfinde bir sorun vardır veya olması gerekenden fazla sıvı vardır.
Tekrar belirtiyorum (önemli) eğer belli bir devirden sonra sıvı ısınmadığı halde ve kapakta sorun yok,sıvıda olması gereken seviyede ise ve bu fışkırma oluyorsa gerçekten büyük bir sorun sizi bekliyor demektir.
Güle güle kullanın

Ayrıca Otopsici arkadaşım ALLAH analı babalı büyütmek nasip etsin inşallah...
Birde konuya otopsici el atsın birşeyler yapsın konu ölmesin demişsinizde adam çocuk yapmış yaw daha ne yapsın :)


dediğin gibi sıvı (antifiriz) fısşkırıyor resim çekme imkanım olsaydı öotorun üstünü gösterirdim nerdeyse simsiyah motor pembe rengi oldu :)
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür ederim
denge konusunda gayet güzel . ben tuzladayım km ye gelinde 380 km de yani daha yeni

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:58 ----------




dediğin gibi sıvı (antifiriz) fısşkırıyor resim çekme imkanım olsaydı öotorun üstünü gösterirdim nerdeyse simsiyah motor pembe rengi oldu :)


eğer motoru üçler motordan aldıysan ve senin motorunu arkdasın sana getirdiyse bayiden, ben senin motorunu çalıştırıp bir sesine baktım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst