Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Bence çok doğru tercih, bende mobil 15w50 kullandım satmadan önce uzun bir süre, çok memnundum. Motorun sessiz çalışması, vites geçişlerindeki yumuşaklık ve sesizlik, yağ eksiltmiyor olması güzeldi.

aslında merak ettiğim şuydu genelde 10 40 ve yarı sentetik tercih ediliyor,
belkide ucuz diye ama, 15 50 ve tam sentetik olması "racing 1 " adı altında model olması acaba bu motora uygun değilmi diye düşündürdü, farklı bir düz mantık ise racingler zaten çok sıkıştırılan yuksek devirlerde kullanılan motosikletler oldukları için ona dayanıyorsa bunada dayanır tarzı bir varsayım.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Elbette 2000 de bir değiştir. 4000 km aynı yağ ile kullanılabileceğini idea edenler olabilir. Sakın aldırma.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:51 ----------



600-700 km demişsiniz, ve bu özellikle de uzun yolsa yağınız bozulmuş olamaz. Eksik görürseniz tamamlamanız gayet güzel ama 600-700 km gibi erken km lerde yağ değişimine bence hiç gerek yok. Şehir içi kullanım yağın ömrünü daha erken tüketir. Çünki genelde düşük viteslerle o km yapılmıştır. Ve motor o km de zaman olarak daha çok çalışmıştır. Uzun yolda en fazla 600-700 km yol yaptıktan sonra, motoru devirli, sıkıştırarak kullanıyorsanız belki bir miktar yağ yakmış olabilir ama bu km içersinde yağı değiştirmeniz değil, eksiğini tamamlamanız yeterli olacaktır. Piyasada bilinen Castrol, mobil, shell vb motosiklet yağlarından hiç biri 600-700 km de bozulma göstermez. Hangi yağı kullandığınızı bilmiyorum ama her hangi bir yağ için bile bu km lerde bozulma veya değişim gereği oluşsun, hiç sanmıyorum.

Ayrıca karter tapasının bu sıklıkla devamlı açılıp sıkılması, yakın gelecekte tapa yuvasının deforme olması, yalama olması riski ile sizi karşılaştırabilir.

Daha önce 2000lere yaklaşırken bakıyordum, yağ eksiltme gibi bir durumu yoktu 10w 40 castrol kullanıyordum, en son 15w40 yağ ile değiştirdim ama 1000li km lerde 200ml civarı yağ eksilttiğini farkettim. Sebebi sj sınıfı yağ kullanmamam da olabilir. (15w40 sj değil sg sınıfıydı sanırım) son 2 keredir 700 lü kmlerde yağını kontrol ediyorum. Haklı olabilirsin Karter tıpası konusunda ama yağ kontol cubuğumun uç tarafı kırık ve o parçayı almadan nekadar eksildiğini kontrol etme şansım yok, bende hem yağ durumunu hem de seviyesini kontrol ediyorum tüm yağı boşaltarak. Zaten 20000 de bu aralar genel bakımını yapmam gerekiyor, şöyle bir haftasonu denk getiremiyorum.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
aslında merak ettiğim şuydu genelde 10 40 ve yarı sentetik tercih ediliyor,
belkide ucuz diye ama, 15 50 ve tam sentetik olması "racing 1 " adı altında model olması acaba bu motora uygun değilmi diye düşündürdü, farklı bir düz mantık ise racingler zaten çok sıkıştırılan yuksek devirlerde kullanılan motosikletler oldukları için ona dayanıyorsa bunada dayanır tarzı bir varsayım.

10w-40 / 15w/50 kullanımı iklim koşullarına göre değişim gösterebilir. Kocaeli İstanbul civarında 15w/50 4 mevsim kullanılabilir. Veya kışın 10w-40 ta olabilir. kışın 15w50 kullanılıyor olmamdaki tek sıkıntı motorun biraz daha geç ısınması idi. Harici bir sıkıntısını yaşamadım. İst. Kocaeli. kışın 10w-40 ta kullanabilir. Dört mevsim 15w-50 de olabilir. O yağlara racing demelerindeki etken 10-40 a nazaran kalın olmaları olabilir. Kalın yağın, daha fazla ısınabilme özelliği ile motorun sıcaklığını daha iyi emerek motoru koruyabilme özelliği ince yağa nazaran daha yüksektir. Her halde racinglerde tam sentetik 15w/50 uygun görülüyor. Bence 10-40 ta olsa 15-50 de olsa tam sentetik tercih et.

Yanlışım varsa arkadaşlar düzeltsinler veya ilave etsinler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:23 ----------

Daha önce 2000lere yaklaşırken bakıyordum, yağ eksiltme gibi bir durumu yoktu 10w 40 castrol kullanıyordum, en son 15w40 yağ ile değiştirdim ama 1000li km lerde 200ml civarı yağ eksilttiğini farkettim. Sebebi sj sınıfı yağ kullanmamam da olabilir. (15w40 sj değil sg sınıfıydı sanırım) son 2 keredir 700 lü kmlerde yağını kontrol ediyorum. Haklı olabilirsin Karter tıpası konusunda ama yağ kontol cubuğumun uç tarafı kırık ve o parçayı almadan nekadar eksildiğini kontrol etme şansım yok, bende hem yağ durumunu hem de seviyesini kontrol ediyorum tüm yağı boşaltarak. Zaten 20000 de bu aralar genel bakımını yapmam gerekiyor, şöyle bir haftasonu denk getiremiyorum.

Benim deneyimlerime göre cbf 150 nin yağ eksiltmesinin 3 sebebi var. Ya çok sakin kullandığından km. ren yüksek olduğu halde halen rodajdasın. Ya inanılmaz çok motoru sıkıştırarak uzun süreli yüksek devirli sürüş yapıyorsun. Yada motoru kullanma tarzın karakter olarak, sert ve dip gaz şeklinde ise motorun 0 motor isteme aşamasına girmiş olabilir. İtinasız kullanıldığında (sert, devirli) ne yazık ki cbf te 20-25 binli km lerde yağ eksiltmenin başladığını görüyorum. Ayrıca kullandığın yağlar yarı sentetik veya madeni yağlar mı ?

Bi kaç sorum olacak. Motorun ilk sahibimisin ? İlk sahibi isen yağ eksiltme baştan beri hep varmıydı ? 2. sahibi isen vb kaç km de motoru aldın ? Aldığında da yağ eksiltiyormuydu =? Kullanım tarzın nasıldır ?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
10w-40 / 15w/50 kullanımı iklim koşullarına göre değişim gösterebilir. Kocaeli İstanbul civarında 15w/50 4 mevsim kullanılabilir. Veya kışın 10w-40 ta olabilir. kışın 15w50 kullanılıyor olmamdaki tek sıkıntı motorun biraz daha geç ısınması idi. Harici bir sıkıntısını yaşamadım. İst. Kocaeli. kışın 10w-40 ta kullanabilir. Dört mevsim 15w-50 de olabilir. O yağlara racing demelerindeki etken 10-40 a nazaran kalın olmaları olabilir. Kalın yağın, daha fazla ısınabilme özelliği ile motorun sıcaklığını daha iyi emerek motoru koruyabilme özelliği ince yağa nazaran daha yüksektir. Her halde racinglerde tam sentetik 15w/50 uygun görülüyor. Bence 10-40 ta olsa 15-50 de olsa tam sentetik tercih et.

Yanlışım varsa arkadaşlar düzeltsinler veya ilave etsinler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:23 ----------



Benim deneyimlerime göre cbf 150 nin yağ eksiltmesinin 3 sebebi var. Ya çok sakin kullandığından km. ren yüksek olduğu halde halen rodajdasın. Ya inanılmaz çok motoru sıkıştırarak uzun süreli yüksek devirli sürüş yapıyorsun. Yada motoru kullanma tarzın karakter olarak, sert ve dip gaz şeklinde ise motorun 0 motor isteme aşamasına girmiş olabilir. İtinasız kullanıldığında (sert, devirli) ne yazık ki cbf te 20-25 binli km lerde yağ eksiltmenin başladığını görüyorum. Ayrıca kullandığın yağlar yarı sentetik veya madeni yağlar mı ?

Bi kaç sorum olacak. Motorun ilk sahibimisin ? İlk sahibi isen yağ eksiltme baştan beri hep varmıydı ? 2. sahibi isen vb kaç km de motoru aldın ? Aldığında da yağ eksiltiyormuydu =? Kullanım tarzın nasıldır ?

ikinci sahibiyim motosikletimin 2007 model, sahibine sormadım daha önce, ilk seferlerde ben de kontrol etmedim yağ eksiltiyormu diye, sakin kullanmaya çalışıyorum düşük devirlerde yani motor öyle çok bağırmıyor genelde. yaklaşık 6000 dir ben kullanıyorum son 3000 de yağı kontrol etmeye başladım. ilk kontrol ettiğimde 50 ml kadar bir eksilme vardı, daha sonra değiştirirken yine kontrol etmedim. En son Bursa- Balıkesir-Bilecik gezisinden sonra ( iki kişi ve virajlı dik yollar ,uludağ yolları gibi ) geldiğimde kontrol ettiğimde 200 ml kadar eksildiğini gördüm.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ikinci sahibiyim motosikletimin 2007 model, sahibine sormadım daha önce, ilk seferlerde ben de kontrol etmedim yağ eksiltiyormu diye, sakin kullanmaya çalışıyorum düşük devirlerde yani motor öyle çok bağırmıyor genelde. yaklaşık 6000 dir ben kullanıyorum son 3000 de yağı kontrol etmeye başladım. ilk kontrol ettiğimde 50 ml kadar bir eksilme vardı, daha sonra değiştirirken yine kontrol etmedim. En son Bursa- Balıkesir-Bilecik gezisinden sonra ( iki kişi ve virajlı dik yollar ,uludağ yolları gibi ) geldiğimde kontrol ettiğimde 200 ml kadar eksildiğini gördüm.

Motor sizde iken 20 bin km bakımı yaklaşıyorsa sanırım 13-14 binli km lerde motoru aldınız. Bu km zarfında motorun nasıl kullanıldığı çok önemli.

İlk sahibi tarafından rodaj kurallarına harfiyen uyulduysa, sıkıştırılmadıysa, rodaj doğru yağ ile yapıldıysa, bu dönemde eksilen yağı ihmal edilmeyip tamamlandıysa, yani;motorun rodajı düzgün ve itinalı yapıldıysa, şu an motorunuz mesela 15w50 ful sentetik bilinen kaliteli bir yağ ile, çok aşırı sıkıştırmadığınız taktirde yağ eksiltmemeli. Eğer bu durumda dahi yağ eksiltiyorsa, motor ilk sahibi tarafından rodaj döneminde itinalı kullanılmamış olabilir.

Yada ikinci bir ihtimal,(Umarım böyledir bu arada) ilk sahibi tarafından motor çok sakin, devirsiz, yağına vb kontrol edilerek gayet uygun kullanıldı. Motor hala rodajda ve yağ yakması devam ediyor. Satmış olduğum cbf yağ yakmayı 25 binde tamamen kesmiş ve motorun rodajının bittiği ise belirgin bi biçimde performans artışı ile kendini göstermişti. Bu arada bir gözlem, yağ eksiltmeyen cbf, yağıda geç kirletiyor. Motor yağ eksilttiği rodaj döneminde iken çok erken km lerde yağ eksilmesi ile birlikte yağ kirleniyordu. Ama şimdi öyle değil. Mesela o zaman 1000 km de iken kirli gördüğüm yağ, şimdi aynı kirlilik seviyesinde iken ortalama 1500-200 km yok yapmış oluyor. Bilmiyorum sizde de böylemi. Buda ilginç bir gözlemdi.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
SELAM CBF ALEMİ , uzun süre oldu yazmayalı, sanırım en sonunda devir saatli paneli de yaptınız sizin elinizden ne kurtulabilirki :) . kazasız belasız sürüşler dilerim hepinize.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
SELAM CBF ALEMİ , uzun süre oldu yazmayalı, sanırım en sonunda devir saatli paneli de yaptınız sizin elinizden ne kurtulabilirki :) . kazasız belasız sürüşler dilerim hepinize.

O çinden geldi, elden getiren bir arkadaş taktı ve kullanıyor :) tek sorun devir saatli göstergeye o kadar para vermeye değer mi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:00 ----------

Motor sizde iken 20 bin km bakımı yaklaşıyorsa sanırım 13-14 binli km lerde motoru aldınız. Bu km zarfında motorun nasıl kullanıldığı çok önemli.

İlk sahibi tarafından rodaj kurallarına harfiyen uyulduysa, sıkıştırılmadıysa, rodaj doğru yağ ile yapıldıysa, bu dönemde eksilen yağı ihmal edilmeyip tamamlandıysa, yani;motorun rodajı düzgün ve itinalı yapıldıysa, şu an motorunuz mesela 15w50 ful sentetik bilinen kaliteli bir yağ ile, çok aşırı sıkıştırmadığınız taktirde yağ eksiltmemeli. Eğer bu durumda dahi yağ eksiltiyorsa, motor ilk sahibi tarafından rodaj döneminde itinalı kullanılmamış olabilir.

Yada ikinci bir ihtimal,(Umarım böyledir bu arada) ilk sahibi tarafından motor çok sakin, devirsiz, yağına vb kontrol edilerek gayet uygun kullanıldı. Motor hala rodajda ve yağ yakması devam ediyor. Satmış olduğum cbf yağ yakmayı 25 binde tamamen kesmiş ve motorun rodajının bittiği ise belirgin bi biçimde performans artışı ile kendini göstermişti. Bu arada bir gözlem, yağ eksiltmeyen cbf, yağıda geç kirletiyor. Motor yağ eksilttiği rodaj döneminde iken çok erken km lerde yağ eksilmesi ile birlikte yağ kirleniyordu. Ama şimdi öyle değil. Mesela o zaman 1000 km de iken kirli gördüğüm yağ, şimdi aynı kirlilik seviyesinde iken ortalama 1500-200 km yok yapmış oluyor. Bilmiyorum sizde de böylemi. Buda ilginç bir gözlemdi.

Umarım ikinci ihtimalde dediğiniz gibidir. Bazı soruları ben de merak ediyorum. Bakalım denk gelebilirsek benden önceki sahibi ile uzun uzun soracağım şeyler var. Bilgilendirmeler için teşekkürler bu arada.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
aslında merak ettiğim şuydu genelde 10 40 ve yarı sentetik tercih ediliyor,
belkide ucuz diye ama, 15 50 ve tam sentetik olması "racing 1 " adı altında model olması acaba bu motora uygun değilmi diye düşündürdü, farklı bir düz mantık ise racingler zaten çok sıkıştırılan yuksek devirlerde kullanılan motosikletler oldukları için ona dayanıyorsa bunada dayanır tarzı bir varsayım.

Merhaba arkadaşım bizim motorlar için yarı sentetik yağ en güzeli çünkü tam sentetik yağ debriyaj balatasında kaçırmaya neden oluyomuş...
Motosiklette yazın 15 50 , kışın 10 40 yarı sentetik ideal...
Ben motul un 15 50 yarı sentetik yağını kullanıyorum ( esterli ) 24 tl ve çok memnunum...
Yardımcı olabildiysem ne mutlu:)
İyi günler kazasız sürüşler dilerim:cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Merhaba arkadaşım bizim motorlar için yarı sentetik yağ en güzeli çünkü tam sentetik yağ debriyaj balatasında kaçırmaya neden oluyomuş...
Motosiklette yazın 15 50 , kışın 10 40 yarı sentetik ideal...
Ben motul un 15 50 yarı sentetik yağını kullanıyorum ( esterli ) 24 tl ve çok memnunum...
Yardımcı olabildiysem ne mutlu:)
İyi günler kazasız sürüşler dilerim:cat:

Evet haklsınız ama bu deb. kaçırma ihtimalini hiç yaşamadım tam sentetik yağ kullandığım 10 binlerce km boyunca, ayrıca bunlar motosiklet için özel yağlar, bor, yağ katkı maddesi vb kullanan ark. ların arasında debriyaj kaçırmasından bahsedenler oldu ama, yağ bilinen kerndini kanitlamış bir motosiklet yağı ise tam sentetik olduğundan böyle bi deb. kaçırması yaşanabileceğine ihtimal vermiyorum. Tam sentetik yağın, yüksek sıcaklıklara karşı dayanımı ve eksilmeye karşı gösterdiği direnç, yarı sentetiklerden daha yüksektir. Bu yüzden cbf 150 için bence tam sentetik olmalı diye düşünüyorum. Örneğin Mobil 15w50 tam sentetik yağı bildiğim bir kaç Honda yet. servisi öneriyor ve zaten kendileride atölyelerinde cbf 150 ve diğer motorlarada bu yağı kullanıyorlar.

Cbf 150 yüksek sıcaklıklarda ve uzun süreli yüksek perf. sürüş yapıdığında yağ eksiltme eğilimi gösterebiliyor. Bu yüzden ben cbf 150 için tam sentetik diyorum. Elbette farklı marka veya model motosikletler ile ilgili yaptığınız yorum doğru olabilir. Size bu konuda katılabilirim.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631


Uploaded with ImageShack.us

deneme 1..2

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:56 ----------

arkadaşlar bugün 4,5 saatlik bir uğraş sonunda kazasız belasız xenon montajını bitirmiş bulunmaktayım
ilk önce açma kapama düğmesinin montajı için gereken yuvayı açıyoruz


Uploaded with ImageShack.us

işaretleyip 2mm matkap ucuyla çerçeveyi çürütüyoruz


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

anahtarın oturacağı şekilde tesviye işlemini yapıp yerine oturtuyoruz



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

ilk olarak artı kablosunu akünün sağında bulunan 2 adet sigortadan(bir tanesi kontakla beraber akımı kesiyor buna bağlıyoruz)artı ucunu alıyoruz


Uploaded with ImageShack.us

akünün üzerinden motorun sıcak kısımlarına temas etmeyecek şekilde ön tarafa uzatıyoruz



Uploaded with ImageShack.us

anahtara bağlayıp oradanda xonun tesisatına bir hat çekiyoruz



Uploaded with ImageShack.us

bizim motorun duy'una uygun olarak aldığım için,metehanınki gibi kesme biçme ve silikon dolgusuna gerek kalmadan ampülü monte ediyorum



Uploaded with ImageShack.us

şimdi zurnanın zart dediği yere geldim,selektör ve uzun kısa bağlantısı için,sol kütüklüğü söküp bu devrelere ait olan kabloların renklerini tespit ettim.
devamında depo altından geçen kablo demetinden bu kabloları bulup gerekli bağlantıyı yaptım



Uploaded with ImageShack.us

beyni motorun üzerinde bulunduğumu farz edersek sağ granajın altına monte ettim



Uploaded with ImageShack.us

hadi elimiz değmişken filtreyide takalım dedik



Uploaded with ImageShack.us

yardımları için aydoğanx (ismail) kardeşime teşekkür ederim:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
yardımları için aydoğanx (ismail) kardeşime teşekkür ederim:rendeer:

Estağfirullah abi, yardımım dokunduysa ne mutlu :)
İşçiliğin çok güzel olmuş, eline sağlık. Açma kapama düğmesini güzel yere gizlemişsin.Önüne gelen düğmeyle oynamaz.

Yalnız benzin filtresini ters takmışsın gibi gözüküyor,
Bu şekilde olunca filtreye takılan pislikleri dışarıdan göremezsin.
Filtrenin üzerindeki ok, benzinin akış yönünü gösterir.

Bkz. : Benzin filtresinin yönü hakkında yardım..?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Estağfirullah abi, yardımım dokunduysa ne mutlu :)
İşçiliğin çok güzel olmuş, eline sağlık. Açma kapama düğmesini güzel yere gizlemişsin.Önüne gelen düğmeyle oynamaz.

Yalnız benzin filtresini ters takmışsın gibi gözüküyor,
Bu şekilde olunca filtreye takılan pislikleri dışarıdan göremezsin.
Filtrenin üzerindeki ok, benzinin akış yönünü gösterir.

Bkz. : Benzin filtresinin yönü hakkında yardım..?

Aklıma geldiydide ok işareti koymamış namussuzlar:p

ilk fırsatta değiştireyim yönünü:)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
walla bnde cbf e mercek isterim yapmak ama bunu bi bilenyapsa guzel olur.

arkadaslar gçen motoru yağmurda sürdüm. ön lastikten inanılmaz ayaklarıma su geldi. arka tekerde pantalonuma cok su atti ve çözümü buldum.

malzeme: 1 metre yumuşak tır brandası = 8 TL

Oto Döşemecilerinede biraz rica ve pazarlıkla = 20 TL

+ kola falan alırsanız hora geçer :))

en az 3-4 sene gidicektir.

yaparkende cektim yaptıktan sonrada buyrun.


Resimleri Telefonla cektim.bu kadar oldu ancak.

Güzel bir çalışma ama ben de bu şekilde kullanmamanı tavsiye edeceğim.:pale:

İşte benim yapmak istediğim bu, Çin diyarından mercekli xenon uygulaması :) :

Adamlar yapmış yahu:p
Hakkaten güzel olmuş.

Güzel oldu... :) 80 6000 dede gayet iyi gidiyor.
24092010422.jpg


Çok güzel, ama hani bunun economy yazan yeri?:p

dostum tavsiyelerin için teşekkür ederim:rendeer:

kullanılması muhtemel tüm ekipmanları aldım(role,açma kapama düğmesi,araya sigorta,kalın kablo,bağlantılar için klips,kablo kelepçesi vs..)

elime hiç ummadığım bir yerden bir elektrik şeması geçti,voltaj nerden alınacak,role nereye konacak hepsi tek tek resmedilmiş.

tesisatı korumak adına,bir adet kısa devre tespitinde kullanılan ampüllü test cihazı yapacağım.

Sonra sakin kafayla girişirim işe

artık ya yollarım ışıl ışıl olur,yada zifiri karanlık:queen:

İnş güzel bir uygulama olur.:cat:



Uploaded with ImageShack.us

deneme 1..2

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:56 ----------

arkadaşlar bugün 4,5 saatlik bir uğraş sonunda kazasız belasız xenon montajını bitirmiş bulunmaktayım
ilk önce açma kapama düğmesinin montajı için gereken yuvayı açıyoruz






anahtarın oturacağı şekilde tesviye işlemini yapıp yerine oturtuyoruz


ilk olarak artı kablosunu akünün sağında bulunan 2 adet sigortadan(bir tanesi kontakla beraber akımı kesiyor buna bağlıyoruz)artı ucunu alıyoruz


akünün üzerinden motorun sıcak kısımlarına temas etmeyecek şekilde ön tarafa uzatıyoruz



anahtara bağlayıp oradanda xonun tesisatına bir hat çekiyoruz



bizim motorun duy'una uygun olarak aldığım için,metehanınki gibi kesme biçme ve silikon dolgusuna gerek kalmadan ampülü monte ediyorum



şimdi zurnanın zart dediği yere geldim,selektör ve uzun kısa bağlantısı için,sol kütüklüğü söküp bu devrelere ait olan kabloların renklerini tespit ettim.
devamında depo altından geçen kablo demetinden bu kabloları bulup gerekli bağlantıyı yaptım





beyni motorun üzerinde bulunduğumu farz edersek sağ granajın altına monte ettim



Uploaded with ImageShack.us

hadi elimiz değmişken filtreyide takalım dedik





yardımları için aydoğanx (ismail) kardeşime teşekkür ederim:rendeer:

Hayırlı olsun, zahmetli olmuştur ama değmiştir.

Senden ricam uzun-kısa ve selktör düğmelerinin renklerini bizimle paylaşsan.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Güzel bir çalışma ama ben de bu şekilde kullanmamanı tavsiye edeceğim.:pale:



Adamlar yapmış yahu:p
Hakkaten güzel olmuş.




Çok güzel, ama hani bunun economy yazan yeri?:p



İnş güzel bir uygulama olur.:cat:



Hayırlı olsun, zahmetli olmuştur ama değmiştir.

Senden ricam uzun-kısa ve selktör düğmelerinin renklerini bizimle paylaşsan.

ince MAVİ+SİYAH= SELEKTÖR: Xenonun uzun kablosunu köprü atarak takınca çalışıyor.

MAVİ+BEYAZ=Dinamodan gelen kablo,kesilip dinamo iptal edilecek ve aküden + akım verilecek

MAVİ+KIRMIZI=bu kablo hafif soyulup araya uzun farın bağlantısı yapılacak
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
ince MAVİ+SİYAH= SELEKTÖR: Xenonun uzun kablosunu köprü atarak takınca çalışıyor.

MAVİ+BEYAZ=Dinamodan gelen kablo,kesilip dinamo iptal edilecek ve aküden + akım verilecek

MAVİ+KIRMIZI=bu kablo hafif soyulup araya uzun farın bağlantısı yapılacak

teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
cümletten iyi akşamlar arkadaşlar :)

Yahu çoşkun iki dk yanlız bırakmaya gelmiyorsun, bunu dün yaptım deme kan çıkar :cherry:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
cümletten iyi akşamlar arkadaşlar :)

Yahu çoşkun iki dk yanlız bırakmaya gelmiyorsun, bunu dün yaptım deme kan çıkar :cherry:

yok la bugün öğleden sonra oturdum başına,yanıma 1 demlik çay aldım aheste aheste yaptım.

sonuç 30 tl montaj parası cepte kaldı + bundan yapacak olan arkadaşlara fikir verebilirim.

neyin ne olduğunu öğrenmiş oldum:wiinkk:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
yok la bugün öğleden sonra oturdum başına,yanıma 1 demlik çay aldım aheste aheste yaptım.

sonuç 30 tl montaj parası cepte kaldı + bundan yapacak olan arkadaşlara fikir verebilirim.

neyin ne olduğunu öğrenmiş oldum:wiinkk:

Bak bendede 1 demlik taze çay var hele buyana doğru bi gelde bakalım nasıl aydınlatıyor :mrgreen:
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
Çoşkun abi ;

Sanırım ampuller bizim duy a uygun kesip biçme gerekmedi?

Uzun kısamı xenonlar?

Nerden temin edebiliriz? :)

Çok mu? soru sordum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst