Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
3
yedek parça

arkadaşlar ben cbf150 kullanıcısıyım benim arka sağ sinyal kırık gel görki arka stopla berab er komple satılıyo yani demem oki stobu yada sağ sinyali kırık arkadas varsa ahanda ben alıcam kalan parçaları ona göndereyim yada elinde olan varsa bana versin ben değerini ödüyüm tşk.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Selamlar herkese ;

Babamın motosikletinde givinin monokey 46 litre çantası var. O çantanın altlığından 1 tane daha aldık. Onuda cbf e takmak istiyorum. Yani çantayı her iki motosiklettede kullanmayı amaçlıyorum :)

sorum şu ki ; bizim mevcut çanta demiri 46 lt çantayı taşırmı?? çantayı sürekli kullanmıcam gerekli olduğu zamanlarda tşkler şimdiden :)

Merhaba bende kappa zippy 46 var gayet taşıyor, hatta bazen çantayı fullüyorum market alışverişlerinde :p sorun olmuyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:30 ----------

arkadaşlar ben cbf150 kullanıcısıyım benim arka sağ sinyal kırık gel görki arka stopla berab er komple satılıyo yani demem oki stobu yada sağ sinyali kırık arkadas varsa ahanda ben alıcam kalan parçaları ona göndereyim yada elinde olan varsa bana versin ben değerini ödüyüm tşk.

Arkadaşım forumda birkaç sayfa okuyarak geriye doğru gidersen, bir arka sinyal konusu geçmişti.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Selamlar herkese ;

Babamın motosikletinde givinin monokey 46 litre çantası var. O çantanın altlığından 1 tane daha aldık. Onuda cbf e takmak istiyorum. Yani çantayı her iki motosiklettede kullanmayı amaçlıyorum :)

sorum şu ki ; bizim mevcut çanta demiri 46 lt çantayı taşırmı?? çantayı sürekli kullanmıcam gerekli olduğu zamanlarda tşkler şimdiden :)

Mevcut çanata demiri dediğin şayet fabrika çıkışındaki demir ise güvenme derim...

zira hiç unmadığın bir anda peşinden yuvarlanarak gelme riski yüksek :cyclopsan

ama ben içine sadece kask ve 5 kg altında malzeme koyacam dersen o başka ...:cat:
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
Mevcut çanata demiri dediğin şayet fabrika çıkışındaki demir ise güvenme derim...

zira hiç unmadığın bir anda peşinden yuvarlanarak gelme riski yüksek :cyclopsan

ama ben içine sadece kask ve 5 kg altında malzeme koyacam dersen o başka ...:cat:

Demek istediğim tamda bu bazen özel derslere gidiyorum hocalara kitap kask vb koymak için düşünmüşdüm :)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Demek istediğim tamda bu bazen özel derslere gidiyorum hocalara kitap kask vb koymak için düşünmüşdüm :)

orjinalinde kıllanılan malzeme ağır yük için uygun değil ...ama piyasadan bunun gibi çanta demirleri bulman mümkün :cat:

30062008024cn8.jpg


bu resimdeki yan çanta bağlantıları ile set tek olarakta var ...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
farkındayım arkadaslarda zaten normal gun takmıyorum yagışlı havalarda 2 dk da monte edilcek şekilde yaptırdım. yani guneşli yada normal havalarda dğil yağışlılarda kllancam sadece :)

Arka tekerleğin sıçratmış olduğu çamur su vb almış olduğunuz önlem güzel. Ama bence koruma demirini kapatmak suretiyle ön tekerlek için almış olduğunuz önlemden yağmurlu hava vb gözetmeden tamamiyle vazgeçmelisin. Hava koşulları ne olursa olsun, motor bloğunun her zaman rüzgar almak koşuluyla soğumaya ihtiyacı vardır. Motor, yağmurlu havada daha az ısınır gibi bi varsayım ve bilgi yoktur. Yağmurlu hava da olsa kuru havada olsa motor bloğu aynı oranda ısınacak ve ayn oranda rüzgar alma gerekliliği ile soğuma ihtiyacı oluşacaktır. Motorun gerçekten çok temiz ve çok bakımlı görünüyor. Yazık etme bence.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
arkadaşlar ben cbf150 kullanıcısıyım benim arka sağ sinyal kırık gel görki arka stopla berab er komple satılıyo yani demem oki stobu yada sağ sinyali kırık arkadas varsa ahanda ben alıcam kalan parçaları ona göndereyim yada elinde olan varsa bana versin ben değerini ödüyüm tşk.

kardeş ben değiştirdim benim arka sol sinyal kırıktı eskisi duruyor işine yararsa kesip biçip yapıştırır bişeyler yaparım dersen gönderebilirim ama uğraşacağına değecekmi onu bilemem yenisi zaten 60 civarı
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Hayırlı pazarlar arkadaşlar,
Maksimum (en son). 3200 TL 'ye kadar cbf arıyorum, varmı önerebileceğiniz motor ?
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
yeni bir makina tabiki vardı ufukta honda dylan 150 alıcaktım ama bı anda anı bı karar ve görus degısıklıgıyle tvs apache 150 aldım 320 kmde olan :):cherry:

Hayırlı uğrlu olsun...:cat: Tvs ile ilgili fikirlerini de bizimle paylaşırmısın ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 ----------

Güzel oldu... :) 80 6000 dede gayet iyi gidiyor.
24092010422.jpg

Selamlar cbf camiası
Kardeşler bu foto gümbürtüye mi geldi acaba hiçkimse ilgilenmemiş ?exile dahi hiç bir bilgi vermemiş...yoksa benmi görmedim...?
exile bu kendi motorunmu ? devir saatli paneli nasıl edindin ? vs. vs. vs.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
arkadaşlar, yarın abime cbf 150 alıyorum kaporasınıda verdim fakat motor 1 senedir hiç çalışmamış, yatmaktan baya bi örümcek bağlamış zincir felan pas içinde, motor 7.000 küsür km de ve orjinal km, sormak istediğim beklemekten çürüyen yerleri olmuşmudur değişmesi kontrol edilmesi gereken yerleri nereleridir.

bugün çalıştırmak için epey uğraştık akü bitmiş lastikler inikdi akü taktık lastikleri şişirdik vurdurmayı denedik çalışmadı ama bi arkadaş sağolsun yoldan geçerken durdu uğraştı bişeyler yaptı bujiyi söktü çalıştı motor.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arkadaşlar, yarın abime cbf 150 alıyorum kaporasınıda verdim fakat motor 1 senedir hiç çalışmamış, yatmaktan baya bi örümcek bağlamış zincir felan pas içinde, motor 7.000 küsür km de ve orjinal km, sormak istediğim beklemekten çürüyen yerleri olmuşmudur değişmesi kontrol edilmesi gereken yerleri nereleridir.

bugün çalıştırmak için epey uğraştık akü bitmiş lastikler inikdi akü taktık lastikleri şişirdik vurdurmayı denedik çalışmadı ama bi arkadaş sağolsun yoldan geçerken durdu uğraştı bişeyler yaptı bujiyi söktü çalıştı motor.

Hayırlı olsun.

Öncelikle kesinlikle motor yağı ve hava filtresini değiştirin,

Daha sonra mümkünse;
Fren hidrolik sıvısını yenileyin.
Zinciri yenileyin.
Gaz ve debriyaj tellerini yenileyin.
Kilometre telini yenileyin. (Değişen tellerin hortumlarının içini yağlayıp öyle takın)
Arka amortisörün konumunu 1-2-3 olarak değiştirip her konumda üstünde iyice yaylanın. Daha sonra normal yani 2 konumuna getirin.
Arka jantın göbeğindeki kaplin lastikleri uzun süre beklemekten zarar görmüş olabilir. Mümkünse onlarıda değiştirin.

Bu değiştirin yazdığım parçalar genelde uygun fiyatlı olduğu için değiştirmeniz yararınıza olur.

Şimdilik aklıma bunlar geldi.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
Arkadaşlar sizde 2000 km'de bir serviste yağı değiştiryomusunuz? 4000 kmde bir yapılan ana bakım harici?
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar sizde 2000 km'de bir serviste yağı değiştiryomusunuz? 4000 kmde bir yapılan ana bakım harici?

Elbette 2000 de bir değiştir. 4000 km aynı yağ ile kullanılabileceğini idea edenler olabilir. Sakın aldırma.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:51 ----------

Ben 2000'i beklemiyorum her 600-700 km de (ki genelde uzun yollardan sonra) kontrol ediyorum eksikse yada fazla akışkansa değiştiriyorum.

600-700 km demişsiniz, ve bu özellikle de uzun yolsa yağınız bozulmuş olamaz. Eksik görürseniz tamamlamanız gayet güzel ama 600-700 km gibi erken km lerde yağ değişimine bence hiç gerek yok. Şehir içi kullanım yağın ömrünü daha erken tüketir. Çünki genelde düşük viteslerle o km yapılmıştır. Ve motor o km de zaman olarak daha çok çalışmıştır. Uzun yolda en fazla 600-700 km yol yaptıktan sonra, motoru devirli, sıkıştırarak kullanıyorsanız belki bir miktar yağ yakmış olabilir ama bu km içersinde yağı değiştirmeniz değil, eksiğini tamamlamanız yeterli olacaktır. Piyasada bilinen Castrol, mobil, shell vb motosiklet yağlarından hiç biri 600-700 km de bozulma göstermez. Hangi yağı kullandığınızı bilmiyorum ama her hangi bir yağ için bile bu km lerde bozulma veya değişim gereği oluşsun, hiç sanmıyorum.

Ayrıca karter tapasının bu sıklıkla devamlı açılıp sıkılması, yakın gelecekte tapa yuvasının deforme olması, yalama olması riski ile sizi karşılaştırabilir.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
bu yağ konusunda bende kısa bir bilgi alabilirmiyim? Castrol 15 50 racing 1 kullanıyorum hiç eksiltme vites geçişlerinde bir zorluk olmadı , siz hangi yagı kullanıyorsunuz?
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
bu yağ konusunda bende kısa bir bilgi alabilirmiyim? Castrol 15 50 racing 1 kullanıyorum hiç eksiltme vites geçişlerinde bir zorluk olmadı , siz hangi yagı kullanıyorsunuz?

Bence çok doğru tercih, bende mobil 15w50 kullandım satmadan önce uzun bir süre, çok memnundum. Motorun sessiz çalışması, vites geçişlerindeki yumuşaklık ve sesizlik, yağ eksiltmiyor olması güzeldi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst