Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
bu yamaha ybr125 gaz kesicini bizimkine taksak ne olur deniyen veya bilgisi olan varmı

Net bir bilgim yok bu konuda.

slm bende aranıza yeni cbf kullanıcısı olarak katıldım
Hoşgeldin. Hayırlı olsun motorun. Kazasız belasız bol km.ler...

s.a. herkese merhaba arkadaşlar....adım Tayfun yaşım 39... bende Adapazarından bir cbf150 sürücüsü olarak aranızdayım....selamlar...
Ve aleyküm selam. Hoşgeldin. Hayırlı olsun motorun. Kazasız belasız bol km.ler...

dostlar herkese merhabalar ama birazda elvedalar motorumu bugün akşamüstü satmış bulunmaktayım satışımızı yaptık motorumuda teslim ettim hayırlısıyla yeni sahibine kazasız belasız inşallah artık cbfci değilim ama genede burlardayız çünkü markalar modeller farklı bile olsa biz bir aileyiz ve gönullerimiz bir değil mi :):rendeer::cat:

Vay vay Murat, hayırlı uğurlu olsun. Mahsuru yoksa eğer kaça sattın kardeş?
Görünen bir motor varmı ufukta?

slm arkadaşlar başımıza kötü bişey geldi arkadaşın motosikletinn yağını değiştirdik arkadaşın elinin ayarı pek yok yağ tıpasını fazla sıktı ve bloğu çatlattı motosiklette 3 günde yağ kalmadı bu çatlağı nasıl yaptırabiliriz bi fikri olan yada bilen varsa bize yazarsa sevinirm durum çok vahim :S

Off, düşünmesi bile kötü yahu. Alüminyum contanın önemi ne yazıkki belli olmuş. Conta olmadanmı sıkıldı acaba?

O kısım döküm olduğu için kaynak vs.de zor olur. Çok iyi bir usta bulmanız lazım.

Geçici olarak, idareten epoxy yapıştırıcılar vs. kullanılabilir belki, arabaların radyatör çatlakları için kullanılıyor diye biliyorum. Tabi sağlıklı olmayacağı kesin.

Geçmiş olsun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------

Kırık & çatlak motor bloğu hakkında şöyle bir konu buldum. Belki bir fikir verebilir :
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/52078-motor-tamiri.html
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
slm arkadaşlar başımıza kötü bişey geldi arkadaşın motosikletinn yağını değiştirdik arkadaşın elinin ayarı pek yok yağ tıpasını fazla sıktı ve bloğu çatlattı motosiklette 3 günde yağ kalmadı bu çatlağı nasıl yaptırabiliriz bi fikri olan yada bilen varsa bize yazarsa sevinirm durum çok vahim :S

motoru söktürmeyi veya sökmeyi düşünürsen sanayilerde aluminyum parçaları kaynatan aluminyum kaynakçılar var. ben bir kere yaptırdım süper oluyor. peg kırılmıştı. belki üzerinde de kaynatabilir. sanayiye gidip sor istersen. çok ta ucuz olur.10 lira

sağlamlığı nasıl dersen. adam bana eskisi ile aynı sağlamlıkta olur demişti gerçekten de çok sağlam oluyor

şöyle bir makine var. tel sargı aluminyum var oradan çekip kaynatıyor makine
bmagtronik_400w-500w_front.jpg


bu alttaki eleman da teli eliyle tutmuş eritip eritip kaynatıyor.motoru sökmeden yapabilir belki eliyyle.öntekeri kaldırıp
atolye-3.jpg


şu da linki
http://www.eoeklima.com/atolyemizden-goruntuler.asp
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
uğraşmıcam hiç hazır müşteri çıktı vericem motoru 2,600 e anlaştık 2007 40000 de blok çatlak:S
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631









arkadaşlar yukarıda görülen xenon far setini aldım,henüz bağlamadım.

uzun kısa özelliği mevcut ve en önemlisi ampülün duy'u bizim motora göre:cherry:

kesme biçme yapmaya gerek kalmayacak sanırım:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
@babaçi
Hayırlı olsun. Yalnız uzun kısa olayı nasıl oluyor, çözemedim.
Normal'de xenonlarda uzun,kısa yapabilmesi için ampulün önündeki bir perdeden yararlanıyor diye biliyorum.
Sendeki ampulde bir perde göremedim.

Ampul tipi ne olarak geçiyor acaba?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
@babaçi
Hayırlı olsun. Yalnız uzun kısa olayı nasıl oluyor, çözemedim.
Normal'de xenonlarda uzun,kısa yapabilmesi için ampulün önündeki bir perdeden yararlanıyor diye biliyorum.
Sendeki ampulde bir perde göremedim.

Ampul tipi ne olarak geçiyor acaba?

ampül alanında tek sanırım:) ismi cismi yok

ismail perdeleme yok doğrudur fakat selektör yaptığında ampül yer değiştiriyor (sağa sola)ve odak noktası farklı oluyor.Uzun kısa olayını bu şekilde çözmüşler.

arkadaş sadece akü üzerine bağlayıp çalıştırdı,ışığı fena değil.Motor üzerindeki performansını merak ediyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 ----------

babaçi,bağlantısını yaparken resim çekebilirmisin.?

nasıl yapacağım hakkında şuan için hiç fikrim yok:silent:

akımı aküden alıp,araya düğme koymam gerektiğini biliyorum ama fiiliyatta nasıl yapacağım orası meçhul:pr:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
ampül alanında tek sanırım:) ismi cismi yok

ismail perdeleme yok doğrudur fakat selektör yaptığında ampül yer değiştiriyor (sağa sola)ve odak noktası farklı oluyor.Uzun kısa olayını bu şekilde çözmüşler.

arkadaş sadece akü üzerine bağlayıp çalıştırdı,ışığı fena değil.Motor üzerindeki performansını merak ediyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 ----------



nasıl yapacağım hakkında şuan için hiç fikrim yok:silent:

akımı aküden alıp,araya düğme koymam gerektiğini biliyorum ama fiiliyatta nasıl yapacağım orası meçhul:pr:


İşte bende tam bu enlem ve bu boylamda pili bitiriyorum ''elentirinkten anlamıyorum kahretsin'':)
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Arkadaşlar, Tvs apache nin yeni kasasını bekleye bekleye bunaldım artık, CBF 150 almayı düşünüyorum artık, sıfır alıcam 3 - 5 sene değiştirmeden bineceğim hayırlısı ile, tek takıldığım devir saati idi, onuda bir arkdaşımız gösterge alarak halletmiş, yakında piyasada illaki satılır diye düşünüyorum. Tek kafama takılan cbf yeni kasası gelicekmi bilginiz varmı?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
İşte bende tam bu enlem ve bu boylamda pili bitiriyorum ''elentirinkten anlamıyorum kahretsin'':)

sıfır araba alıp kapıya getirttip,hiç şöförlüğü olmayanlar varya aynı onun gibiyim...aldık geldik.xenon farımız var ama evde çekmecede:queen:

montaj da bilen arkadaşlardan ricam,aküden çekmem gereken akımı,direkt aküden bir kablo çekerekmi,yoksa ön taraftaki tesisattan bir kablodanmı almam gerek,benim aklımın takıldığı nokta bu:silent:
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
merhaba....ben cbf150 yi şubat ayında 0 km aldım...şu ana kadar 5800 km yol yaptım...daha önce bisan lifan terracup 125 motorum vardı...tabi bu motorla kıyaslanamaz bile....amma ve lakin....cbf nin eksik yönleride var...malumunuz ön far çok zayıf...vites geçişleri çok gürültülü...arka fren zayıf...0 km fiyatı yüksek...üretim işçiliği ve parça kalitesi ise orta karar...4000 bakımında sadece yağ değişti ve rutin kontroller yapıldı ve 60 tl para alındı bilmem sizcede çokmu?......iyi yönleri ise saymayla bitmez...sezarın hakkı sezara...selamlar...
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
aydoğan perde olayı mercek de idi, xenonlarda yukarı aşağı hareket ettiren bir motor ile sağlanıyor uzun kısa olayı ;)
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Arkadaşlar, Tvs apache nin yeni kasasını bekleye bekleye bunaldım artık, CBF 150 almayı düşünüyorum artık, sıfır alıcam 3 - 5 sene değiştirmeden bineceğim hayırlısı ile, tek takıldığım devir saati idi, onuda bir arkdaşımız gösterge alarak halletmiş, yakında piyasada illaki satılır diye düşünüyorum. Tek kafama takılan cbf yeni kasası gelicekmi bilginiz varmı?

Cbf in bir süre değişeceğini zannetmem.Tvs çok güçlü motor ama gidonu rahatsız.Tvs nin yeni model topicini ben açtım.Motoru da gördüm inceledim,o topicte yorum yapmadım ama burda rahat konuşablirim sonuçta bizim mekanımız burası:cherry: Bana motorunu ver Tvs al dediler.Bİ baktım Honda dan inip bisiklete binmek ağır geldi.Hİç düşünmedim bile :p :cherry:Tvs 2 bg daha güçlü ama Honda daki rahatlık paha biçilemez:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:30 ----------

Ben çok hızlı selektör atarım.Sonra bu xenon mantarlayıp kafayı yemesin:mrgreen:

:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
3
Evet arkadaşlar sol arka sinyalimin camı kırık ama çalıştığı için vizeden geçtim sorun olmadı ilgilerinize teşekkürler ve şeffaf benzin filtresi bence çok hoş olmuş iyi fikir Türk aklı çalışmaya devam )))))))) yeni stop da 60 liraya almışsın ''mbuyuk'' kardeşim valla iyiymiş nerde bu yoğurdun bolluğu söylede alalım verelim ekonomiye can verelim... )))))))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst