bu yamaha ybr125 gaz kesicini bizimkine taksak ne olur deniyen veya bilgisi olan varmı
Net bir bilgim yok bu konuda.
Hoşgeldin. Hayırlı olsun motorun. Kazasız belasız bol km.ler...slm bende aranıza yeni cbf kullanıcısı olarak katıldım
Ve aleyküm selam. Hoşgeldin. Hayırlı olsun motorun. Kazasız belasız bol km.ler...s.a. herkese merhaba arkadaşlar....adım Tayfun yaşım 39... bende Adapazarından bir cbf150 sürücüsü olarak aranızdayım....selamlar...
dostlar herkese merhabalar ama birazda elvedalar motorumu bugün akşamüstü satmış bulunmaktayım satışımızı yaptık motorumuda teslim ettim hayırlısıyla yeni sahibine kazasız belasız inşallah artık cbfci değilim ama genede burlardayız çünkü markalar modeller farklı bile olsa biz bir aileyiz ve gönullerimiz bir değil mi:rendeer::cat:
Vay vay Murat, hayırlı uğurlu olsun. Mahsuru yoksa eğer kaça sattın kardeş?
Görünen bir motor varmı ufukta?
slm arkadaşlar başımıza kötü bişey geldi arkadaşın motosikletinn yağını değiştirdik arkadaşın elinin ayarı pek yok yağ tıpasını fazla sıktı ve bloğu çatlattı motosiklette 3 günde yağ kalmadı bu çatlağı nasıl yaptırabiliriz bi fikri olan yada bilen varsa bize yazarsa sevinirm durum çok vahim :S
Off, düşünmesi bile kötü yahu. Alüminyum contanın önemi ne yazıkki belli olmuş. Conta olmadanmı sıkıldı acaba?
O kısım döküm olduğu için kaynak vs.de zor olur. Çok iyi bir usta bulmanız lazım.
Geçici olarak, idareten epoxy yapıştırıcılar vs. kullanılabilir belki, arabaların radyatör çatlakları için kullanılıyor diye biliyorum. Tabi sağlıklı olmayacağı kesin.
Geçmiş olsun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------
Kırık & çatlak motor bloğu hakkında şöyle bir konu buldum. Belki bir fikir verebilir :
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/52078-motor-tamiri.html
Son düzenleme:







