[İzmir - MT]

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Arkadaşlar, nerde o eski geziler, nerde toplaşmalar, nerde muhabbetler v.s.?

BU c.tesi gezi mi yapsak? Pazar bowling mi oynasak? Brunch mı yapsak? Yol alsak hep beraber, Herkes yollarda geziler yapıyorlar İzmirMt de msj görmek mümkün değil.

Var mı önerisi olan?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
İzmirMt de msj görmek mümkün değil.

İzmir Mt mi? Öyle bir gruptamı vardı? Evet evet hatırlıyorum çok çok eskiden yaptıgı 10 numara gezilerle tanınan bilinen bir grup vardı ama şimdilerde tarihin tozlu sayfalarına karıştı.

Hey gidi eskiden ne geziler ne organizasyonlar olurdu. Nazar degdi nazar:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İzmir Mt mi? Öyle bir gruptamı vardı? Evet evet hatırlıyorum çok çok eskiden yaptıgı 10 numara gezilerle tanınan bilinen bir grup vardı ama şimdilerde tarihin tozlu sayfalarına karıştı.

Hey gidi eskiden ne geziler ne organizasyonlar olurdu. Nazar degdi nazar:)

Aslında hep burdayız.... :wiinkk::wiinkk::wiinkk: Derinden takipler sürüyor meraklanmayın... Herkes sotede...:p:p:p:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İmkan meselesi.

Herkese selamlar,yeni gelen arkadaşlar hoşgeldi.
Biraz daha geçsin,grup hareketlenecektir tabi ki.
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
2
bende geldim bende :)
slm arkadaşlar..bu sitede tüm izmirli motor tutkunlarını görmek heyecan verici doğrusu..gelişmeleri yakından takip edicem..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
İzmir Mt mi? Öyle bir gruptamı vardı? Evet evet hatırlıyorum çok çok eskiden yaptıgı 10 numara gezilerle tanınan bilinen bir grup vardı ama şimdilerde tarihin tozlu sayfalarına karıştı.

Hey gidi eskiden ne geziler ne organizasyonlar olurdu. Nazar degdi nazar:)

izmir grubu zamanında yapacağını yaptı diğer gruplar bu hızı yakalasın diye bekliyoruz diğer illerin yağmur,mangal,semaver,deniz,eğlence,fasıl,sosyal ziyaretler,destekleme,propaganda,kalabalık,sac kavurma,balık avlama,asker uğurlama,kamp yapma vb gezi resimleri bizim resimlerin sayısına yaklaşsın yeniden ateşleniriz RAKİP OLMAYINCA TADI OLMUYOR :queen:

YAPTIKLARIMIZ YAPACAKLARIMIZIN TEMİNATIDIR :cat:
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
129
arkadaşlar çeşmeden bağlanan varmı buralarda gelen olduğundada ugrasın yanıma muhabbet ederiz bir iki merkezdeki tansaştayım otobanın çıkışında mt de tekim galiba yanlız kowboy gibi olmuyor
 

rif

Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
180
izmir grubu zamanında yapacağını yaptı diğer gruplar bu hızı yakalasın diye bekliyoruz diğer illerin yağmur,mangal,semaver,deniz,eğlence,fasıl,sosyal ziyaretler,destekleme,propaganda,kalabalık,sac kavurma,balık avlama,asker uğurlama,kamp yapma vb gezi resimleri bizim resimlerin sayısına yaklaşsın yeniden ateşleniriz RAKİP OLMAYINCA TADI OLMUYOR :queen:

YAPTIKLARIMIZ YAPACAKLARIMIZIN TEMİNATIDIR :cat:



hayt abi işte bu :) :queen:
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
Merhaba ;

Atatürk Organize Sanayi Bölgesi
10039 Sok. No:30 A.O.S.B. Çiğli / İZMİR

bu adres e yakın olan bana yardımcı olacak birileri varmı acaba :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
75
Merhaba sevgili motor sevdalısı arkadaşlarım.yeni sezonda hepinize bol kazasız uzun sürüşler dilerim.
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
378
bu sezona bende yeni motorumla girdim bir etkinlik olursa diye forumu sürekli takip ediyorum :)
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
14 ay daha bekleyin sonra yaparız:p:queen::queen:

2011 temmuzda tekrar yollardayım o tarihe kadar Erzurum-Horasan tarafına yolu düşenleri beklerim:)

Herkes inandığına emanet olsun kalın sağlıcakla...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
14 ay daha bekleyin sonra yaparız:p:queen::queen:

2011 temmuzda tekrar yollardayım o tarihe kadar Erzurum-Horasan tarafına yolu düşenleri beklerim:)

Herkes inandığına emanet olsun kalın sağlıcakla...

kardeşim hayırlı teskereler görüşemedik senle :pale:

neyse izmirdeyim artık görev bitti:):cat::queen:
bundan sonra planlara beni de yazın:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst