[İzmir - MT]

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Dün öğlen oralardaydım bende,sanırım kazadan az önce ya da sonra oradan geçtim tam saat vermemişler.
Ben tanımıyorum arkadaşı,motorda bu arada tiger olabileceğini düşünüyorum mct olmadığından eminim kuyruk kesimi ve jantları mct olmadığını gösteriyor.
Arkadaşa birşey olmaması sevindirici,öküzlere hep dikkat etmek lazım.Allah beterinden korusun..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
benim anlamadığım adam halen gözlükleri çıkarmamış suratından ambulansa konurken bile, Allah korumuş, geçen 2 araba aynı kazayı yaptı orda off off heryer kan revandı araba 2ye ayrılmıştı
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
272
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
O motor tiger a benziyo yada ben öyle görüyorum..

Umarım bişeyi yoktur...

Tuncer dediğin olayıda hafta sonuna doğru görüşelim moruk şu evrakları bi alayım elime herşey netleşsin yaparız bi fenalık...
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
7
Kappa TK731 Yan Çanta bu çantayı önerir misiniz nasıl bi markadır? Görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar
 
Katılım
3 Nis 2010
Mesajlar
13
Selam

Selam arkadaslar MT foruma yeni katıldım. Celal bayar üniversitesinde inşaat mühendisliği okuyorum. Suzuki XF 650 Freewind kullanıyorum. Faliyetlerinize katılmaktan keyif duyarım.
saygılar :)
 
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
71
Aahh..

Az kaldı az hissediyorum. Kavuşucam motoruma sonra yırtınıcam burda etkinlik etkinlik diye. :) Banlayacaksanız nolur bi haber verin :p
 

rif

Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
180
Selam arkadaslar MT foruma yeni katıldım. Celal bayar üniversitesinde inşaat mühendisliği okuyorum. Suzuki XF 650 Freewind kullanıyorum. Faliyetlerinize katılmaktan keyif duyarım.
saygılar :)

Hoşgeldin dostum.Bizlerde seni aramızda görmekten mutluluk duyarız :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:32 ----------

Aahh..

Az kaldı az hissediyorum. Kavuşucam motoruma sonra yırtınıcam burda etkinlik etkinlik diye. :) Banlayacaksanız nolur bi haber verin :p

inşallah inşallah bi al da :)
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Arkadaşlar çarşamba akşamı inciraltı helikopter pistinde semaver ve sucuk partysi var herkes kendi sucuğunu yesin party si yapıcaz yolu düşen herkesi bekleriz...

Bu organizasyonun ayrıca biz özelliği daha var benim son toplantım olucak :pale:

Perşembe akşamı yola çıkıyorum cuma günü birliğime teslim olmam gerekiyo..

Gelenlerle orada vedalaşırız gelemeyenler allaha emanet olsunlar kendilerine iyi baksınlar...

Hepiniz kalın sağlıcaklar..

5nci P.eğt.tug 1.P.er eğt tb k.lığı sivas merkez (TOP 302) temel eğitimi - muv. özelliği
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşlar çarşamba akşamı inciraltı helikopter pistinde semaver ve sucuk partysi var herkes kendi sucuğunu yesin party si yapıcaz yolu düşen herkesi bekleriz...

Bu organizasyonun ayrıca biz özelliği daha var benim son toplantım olucak :pale:

Perşembe akşamı yola çıkıyorum cuma günü birliğime teslim olmam gerekiyo..

Gelenlerle orada vedalaşırız gelemeyenler allaha emanet olsunlar kendilerine iyi baksınlar...

Hepiniz kalın sağlıcaklar..

5nci P.eğt.tug 1.P.er eğt tb k.lığı sivas merkez (TOP 302) temel eğitimi - muv. özelliği

Şimdiden hayırlı teskereler..... Su gibi geçer zaman..Meraklanma... :cat::cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Arkadaşlar çarşamba akşamı inciraltı helikopter pistinde semaver ve sucuk partysi var herkes kendi sucuğunu yesin party si yapıcaz yolu düşen herkesi bekleriz...

Bu organizasyonun ayrıca biz özelliği daha var benim son toplantım olucak :pale:

Perşembe akşamı yola çıkıyorum cuma günü birliğime teslim olmam gerekiyo..

Gelenlerle orada vedalaşırız gelemeyenler allaha emanet olsunlar kendilerine iyi baksınlar...

Hepiniz kalın sağlıcaklar..

5nci P.eğt.tug 1.P.er eğt tb k.lığı sivas merkez (TOP 302) temel eğitimi - muv. özelliği

hayırlı teskereler bekir, Allah sağsağlim gidip gelmek nasip etsin, gelebilirsem çok iyi olcak duruma bakarım :cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Şimdiden hayırlı tezkereler Bekir,Allah hayırlısıyla gidip gelmeyi nasip etsin.
Bu hafta akşam çalışıyorum,ama erken kapatma şansım olursa en azından yarım saatliğine bile olsa gelmeye çalışacağım.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
hayırlı teskereler bekir, Allah sağsağlim gidip gelmek nasip etsin, gelebilirsem çok iyi olcak duruma bakarım :cat:

Sağol kardeşim 3 gün yol verdiler biraz aceleye geldi dağıtım iznine geldiğimde yaparız bişeyler :cat:

Şimdiden hayırlı tezkereler Bekir,Allah hayırlısıyla gidip gelmeyi nasip etsin.
Bu hafta akşam çalışıyorum,ama erken kapatma şansım olursa en azından yarım saatliğine bile olsa gelmeye çalışacağım.

Sağol tuncerim sen çalışmana bak zorlama yani kendini illa gelicem diye dağıtıma geldiğimde görüşürüz..:rendeer:
 

rif

Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
180
Arkadaşlar çarşamba akşamı inciraltı helikopter pistinde semaver ve sucuk partysi var herkes kendi sucuğunu yesin party si yapıcaz yolu düşen herkesi bekleriz...

Bu organizasyonun ayrıca biz özelliği daha var benim son toplantım olucak :pale:

Perşembe akşamı yola çıkıyorum cuma günü birliğime teslim olmam gerekiyo..

Gelenlerle orada vedalaşırız gelemeyenler allaha emanet olsunlar kendilerine iyi baksınlar...

Hepiniz kalın sağlıcaklar..

5nci P.eğt.tug 1.P.er eğt tb k.lığı sivas merkez (TOP 302) temel eğitimi - muv. özelliği


hayırlısıyla git gel kardeşim biz burdayız her zaman :) izin alıp geldiğinde sucuk partisi isterim yapalım :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sağol kardeşim 3 gün yol verdiler biraz aceleye geldi dağıtım iznine geldiğimde yaparız bişeyler :cat:



Sağol tuncerim sen çalışmana bak zorlama yani kendini illa gelicem diye dağıtıma geldiğimde görüşürüz..:rendeer:

Dağıtıma geldiğinde kendini dağıtma da...:queen::queen::queen: Hani yanlış falan algılaman normal sayılır askerkene... :queen::queen::queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Zaman geldi çattı demek, güle güle git güle güle gel Bekir...:cat:

Bana da yarar umarım bu, Tuncer askerdeyken geldim durdum, sonrasında bir kere bile gelemedim; başka bir askerin varlığı aynı hali sağlar umarım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst