Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ocak 2010
Mesajlar
7
slm arkadaşlar.ben bursadan murat ocak ayında aldım cbf 250 motorumu gücü güzel ama titreşim var.artı çok yakıyo.50tl lik benzinle 250 km yol yaptım.bide egzoz taktırmak istiyorum ama nerde bulucam hangi marka iyidir hesaplıdır bilmiyorum..yardımcı olursanız sevinirim.herkeze kazasız belasız sürüş keyfi dilerim
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Hayırlı olsun,ALLAH kaza bela göstermez inşallah..
Motorun yağına,hava filtersine ve bujilerine bir baktır olmazsa değiştir.Yakıt tüketimini fark ettireceğine eminim.
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
119
slm arkadaşlar.ben bursadan murat ocak ayında aldım cbf 250 motorumu gücü güzel ama titreşim var.artı çok yakıyo.50tl lik benzinle 250 km yol yaptım.bide egzoz taktırmak istiyorum ama nerde bulucam hangi marka iyidir hesaplıdır bilmiyorum..yardımcı olursanız sevinirim.herkeze kazasız belasız sürüş keyfi dilerim

motorun hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.
uğur volkan nında dediği gibi normal bakımları geçikmişse,,hava filtren kirli ise
yakıt sarfiyatın artacaktır..tabi bu kullanımla direk ilgili bir durum..sakin kullan.
egsoz olarakta orjinal egsozu zaten çook şık ve güzeldir..
+ olarakta egsozu değiştirdiğinde yakıt sarfiyatın gözle görülür şekilde
artacaktır..
ben tam bir depo ile yani 16 litre 451 kilometre gitmiştim..sana bir fikir verir..
güzel günlerde kullanman dileğiyle..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
kaflas yeni cbf 250 nin hayırlı olsun
arkadaşlarında dedigi gibi bakımlarını düzenkli olarak yaparsan cbf de seni üzmez.
ben bir depo ile 380 km yol yaptım, yedek de 50 km giderdi.
devirli kullanacaksın depoyu tam doldurup tam boşalttıktan sonra ölçeceksin.
 
Katılım
16 Eki 2006
Mesajlar
17
cbx250

selamlar,
kafkas motorun hayırlı olsun..
ben reha, istanbuldan.. yıllardır sitenin motorsuz bir üyesiydim, geçtiğimiz günlerde cbx250 2004 model.. cbx ile ilgili pek yazı yok ben de kendimi bu başlığa ait hissedip yazayım dedim :)
bir haftadır kullanıyorum yaklaşık motoru, 2 sorum var tecrübeli arkadaşlara:
dijital göstergede saat ve kilometre sürekli sıfırlanıyor (toplam km değil reset ile sıfırlanabilen km), ayarını nasıl yapacağımı mı bilemiyorum arıza mı var acaba nasıl tespit edebilirim?
hız olarak da 140a çıkabileceğini okumuştum forumlarda, bugün tem de denemek istedim 130u gördüm ama 9bin devire dayandığını farkedince bıraktım gazı.. normal midir?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
9 bin devirde 130 km hız normal,
ancak göstergelerin sıfırlanması akünün temezsızlıgından olabilir,
yeni motosikletin hayırlı olsun.
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
119
selamlar,
kafkas motorun hayırlı olsun..
ben reha, istanbuldan.. yıllardır sitenin motorsuz bir üyesiydim, geçtiğimiz günlerde cbx250 2004 model.. cbx ile ilgili pek yazı yok ben de kendimi bu başlığa ait hissedip yazayım dedim :)
bir haftadır kullanıyorum yaklaşık motoru, 2 sorum var tecrübeli arkadaşlara:
dijital göstergede saat ve kilometre sürekli sıfırlanıyor (toplam km değil reset ile sıfırlanabilen km), ayarını nasıl yapacağımı mı bilemiyorum arıza mı var acaba nasıl tespit edebilirim?
hız olarak da 140a çıkabileceğini okumuştum forumlarda, bugün tem de denemek istedim 130u gördüm ama 9bin devire dayandığını farkedince bıraktım gazı.. normal midir?

bahsettiğin sorun cihanında dediği gibi aküyle ilgili bir durum..
benn motorumla 150 km yi gördüm..130 km hız normall..
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
selamlar,
kafkas motorun hayırlı olsun..
ben reha, istanbuldan.. yıllardır sitenin motorsuz bir üyesiydim, geçtiğimiz günlerde cbx250 2004 model.. cbx ile ilgili pek yazı yok ben de kendimi bu başlığa ait hissedip yazayım dedim :)
bir haftadır kullanıyorum yaklaşık motoru, 2 sorum var tecrübeli arkadaşlara:
dijital göstergede saat ve kilometre sürekli sıfırlanıyor (toplam km değil reset ile sıfırlanabilen km), ayarını nasıl yapacağımı mı bilemiyorum arıza mı var acaba nasıl tespit edebilirim?
hız olarak da 140a çıkabileceğini okumuştum forumlarda, bugün tem de denemek istedim 130u gördüm ama 9bin devire dayandığını farkedince bıraktım gazı.. normal midir?[/QUOT

Motosikletini çalıştırırken kontak anahtarını çevirdikten sonra göstergelerin gidip gelmesini (selamlama olayı) beklemeden direkt çalıştırırsan sıfırlamayı yapabiliyor. Çalıştırırken doğru çalıştırıyorsundur umarım.
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
yeni taktığım elcik korumaları cbf 250 ye çok yakıştı valla..



Baya güzel ve hoş olmuş.:cat:
Nerden aldığını ve fiatinı söylersen sevinirim,bende hemen alayım.:cherry:
selamlar,
kafkas motorun hayırlı olsun..
ben reha, istanbuldan.. yıllardır sitenin motorsuz bir üyesiydim, geçtiğimiz günlerde cbx250 2004 model.. cbx ile ilgili pek yazı yok ben de kendimi bu başlığa ait hissedip yazayım dedim :)
bir haftadır kullanıyorum yaklaşık motoru, 2 sorum var tecrübeli arkadaşlara:
dijital göstergede saat ve kilometre sürekli sıfırlanıyor (toplam km değil reset ile sıfırlanabilen km), ayarını nasıl yapacağımı mı bilemiyorum arıza mı var acaba nasıl tespit edebilirim?
hız olarak da 140a çıkabileceğini okumuştum forumlarda, bugün tem de denemek istedim 130u gördüm ama 9bin devire dayandığını farkedince bıraktım gazı.. normal midir?

İlk sorunu bende yaşadım ve halettim çok şükür.Arkadaşların dediği gibi sorun aküden kaynaklı olabilir,yada iyi şarz etmiyorda olabilir..Ölçtür şarzını,14,15 vuruyorsa sorun yoktur,ama az vuruyorsa sorun büyüktür bence.Umarım problem aküdendir..Birde unutmadan söyliyeyim,ampülünde önemi var,(benimki 100lük ampül olmasındandı)normali 35 watlıktır,sendeki daha fazla ise;amperi çok çektiğinden aküyü emer,şarzıda tam dolduramadığından eksik bırakır.
Bide bunlara bak derim...
 
Katılım
16 Eki 2006
Mesajlar
17
kaza

akü için tembellik ederdim muhtemelen servise göstermeye (ibrenin gidip gelmesini bekliyorum), bugün ilk kazamı yaşadım mecbur gidicem artık :p
bu sabah viraja girerken nasıl oldu bilmiyorum bi anda kontrolü kaybettim (hızım 50km civarıdır..) acemilik + dikkat eksikliği sanırım.. motorum yan yattı ben motordan ayrıldım kendimi sırtüstü buldum.. korumalarım tamdı allahtan elim soyulacağına eldivenim soyuldu, sırtıma-omuzuma alacağım darbeleri korumalı mont aldı, botum delindi (motorun neresi deldi botu onu anlamadım.)

motorun debriyaj kolu kırıldı, gidon, vites pedalı biraz yamuldu.. kenardaki bir otoparka çektim motoru
yenibosnada evden çıktıktan sonra oldu kaza, avrupa yakasında tavsiye edeceğiniz servis ve fiyatlar hakkında verilecek fikirleri bekliyorum..
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
akü için tembellik ederdim muhtemelen servise göstermeye (ibrenin gidip gelmesini bekliyorum), bugün ilk kazamı yaşadım mecbur gidicem artık :p
bu sabah viraja girerken nasıl oldu bilmiyorum bi anda kontrolü kaybettim (hızım 50km civarıdır..) acemilik + dikkat eksikliği sanırım.. motorum yan yattı ben motordan ayrıldım kendimi sırtüstü buldum.. korumalarım tamdı allahtan elim soyulacağına eldivenim soyuldu, sırtıma-omuzuma alacağım darbeleri korumalı mont aldı, botum delindi (motorun neresi deldi botu onu anlamadım.)

motorun debriyaj kolu kırıldı, gidon, vites pedalı biraz yamuldu.. kenardaki bir otoparka çektim motoru
yenibosnada evden çıktıktan sonra oldu kaza, avrupa yakasında tavsiye edeceğiniz servis ve fiyatlar hakkında verilecek fikirleri bekliyorum..
Geçmiş olsun,dilerim som kazan olur.
Parçalarını şirinevlerdeki Otosever Hondadan yada İkitellideki Anes motordan alabilirsin.Yan sanayi bakacak olursan,sirkeciden.
bu elcik korumaların ben satıyorum elimde var istersen kargo ile gönderebilirim,
istersen bakırköyden elden verebilirim sana,
ben bakırköyde yim.

http://www.sahibinden.com/her_turlu_motosiklete_elcik_korumasi-02WQQaXQQ13033318WQQpXQQdisplayitem

Burdan telini aldım,Bakırköye geçtiğim zaman arayacağım..
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
Bende cbf 250 almayı düşünüyorum şuanda honda dylan kullanıyorum, dylandan vitesli bi motora geçmeyi düşünüyorum. düşündüğüm motorlar içinde cbf250 de var. cbf 250 nin kronik bi sorunu varmı merak ediyorum, birde periyodik bakım masraflarının ne kadar tuttuğunu öğrenmek istiyorum, öğrenci olduğum için bakım ücretleri beni düşündürüyor.

He birde ampulün modeli ne onuda merak ediyorum. H4 diye biliyorum ama doğrumu acaba.


Bu arada forumları 1 haftadır okuyorum. 1 hafta içinde 3-4 motorun forum sayfalarının hepsini okuduğum için hepsi çorba oldu. neredeyse cbf250 başlığınıda baştan sona okudum ama suanda kafamda hiç bişey kalmadı. onun için sorayım istedim


Zor durumdayım ybrmi cbf150mi, cbf 250, hyo naked250, Er 5 mi derken çok kafam karıştı. Bunların içinden 250 liklerden biri olacak gibi ama bakalım.

Cevaplar için şimdiden çok tşkler.
 
Son düzenleme:

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
Birde bu kronik zincir problemi tam olarak nasıl bi problem, ayrıca 100km de tam olarak ne yakıyor tam anlayamadım herkez farklı değer yazmış. :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Birde bu kronik zincir problemi tam olarak nasıl bi problem, ayrıca 100km de tam olarak ne yakıyor tam anlayamadım herkez farklı değer yazmış. :)

benim cbf 250 şu an 36 bin küsür km de ve şu ana kadar hiçbir sorun yaşamadım, aldıgımda 24 binde sorun yok

yakıt sorunu ise kullanıcıdan kullanıcya değişir.
ben en son bursa gezisinde bir depo ile 2460 km gittim, yedekte ise 30 km gitmiştim gerisini sen hesapla
ama bu kullanım çok normal bir kullanım sonucu oldu.
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
Birde bu kronik zincir problemi tam olarak nasıl bi problem, ayrıca 100km de tam olarak ne yakıyor tam anlayamadım herkez farklı değer yazmış. :)

cem ben zincir sesi olduğunu duymuştm.yanı bu ses normden fazlaymış sürücüyü rahatsız edıyormuş.dıye duydum.:cat:kullanan arkadaşlar bilgilendirirler herhalde.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
Birde bu kronik zincir problemi tam olarak nasıl bi problem, ayrıca 100km de tam olarak ne yakıyor tam anlayamadım herkez farklı değer yazmış. :)

kronikmi yoksa kullanımlamı alakalı bilmiyorum ama herkes ekzentrik zinciri probleminden bahseder, yakın arkadaşlarımın birinde 40000 km de ekzantrik zinciri ses yapmaya başladı zincir değişmedi sadece zincir gergisi değişti ses kesildi. diğir zincir sesi aktarma zincirinde, motorun üzerinde bu sesi duymuyorsun tabi kask varken, 20-30 km hızlarda bu ses var hızlanınca motor sesi o sesi bastırıyor, bu aktarma zincirindeki sesi kronik olarak bilmiyorum ama gördüğüm cbf 250 lerde hep duydum.
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
2
2. el cbf 150 veya 250 arıyorum

öncelikle herkese slmlar :) Arkadaslar cok acemı oldugum ıcın msjı buraya yazdım kusuruma bakmayın. Yeni baslayacak biri olarak dolandırılmaya gayet musaıt oldugum ıcın sızden yardım ıstıyorum 2. el motor konusunda bana yardımcı olabilirseniz sevinirim... İyi günler..
 
Katılım
16 Eki 2006
Mesajlar
17
kilometre

selamlar,
motorumu bakımıyla beraber yaptırdım.. cevizli konşuk motora gittim tavsiyeler üzerine, hava filtresini ve yağını dğeiştirdiler 110 tl tuttu.. ve yaklaşık 20 günde 600km yol yaptım.. artık birbirimize alıştık gayet iyi anlaşıyoruz:) herkesin tavsiye ettiği bir "araziye çık" olayı var, arazi antremanıyla şehir içinde çok rahatlandığını söylüyorlar. avrupa yakasında motorla gezilecek arazi deneyimi sağlayacak mekan tavsiyelerini bekliyorum..

bu arada sorulara gelince: ampulun modelini bilmiyorum:)
rahatsız edici bir zincir sesi yok.. ekzantrik sesini soranlar içinse ben de yeniyim ve şuan için emin olamam sesten, servise götürüp sormak en iyisi sanırım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst