abi makinayı satman zor olacaktır...gerçekten ilgilisi arar bulur seni...makinan temiz ama skutırlar genelde satış hususunda şanssız olur..maxi scooterlara talep fazla...piyasa markayı modelide tanımaz pek...sadece bilen bilir...makinanın konumu ne activa tarzı ne maxi tarzı...gücü az....o açıdan tatmin edici bir performansı yok diyorum...birde sahibindenin ölücüleri vardır...abii bende bu kadar para var diye malından soğuturlar adamı...
Herşeye hazırlıklıyım.

Tok satıcıyım acelem yok.:cat:
Bu scooter orta sınıf ve fiyatıda ona göre. Kalitesi-işçiliği mükemmel Çin mallarıyla karşılaştırma yapılamaz.
102 cc.-4000 TL.lik Honda Activa-Beat fiyatına satılığa çıkardım daha ne olsun.
Kafamda en aşağıya verilebilecek bir fiyat belirledim. :wiinkk:
O fiyattan aşağı hayatta inmem neticede mağdur değilim bu arada scooterimi kullanmaya devam eder bakım zamanında bakımı yapılır ilanım sitede durduğu müddetçe km.sinide güncellerim.:cat:
Kısacası kendi malımla rezil olmam merak etme sen.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:29 ----------
@TORAMAN
Abi, sağolasın.
Bu taraflarda olsan senin makinaya talip olabilirdim aslında.
Nasıl bakıldığını edildiğini iyi biliyorum çünkü.
Hayırlısı neyse o olur inşallah. Selamlar.
Sende sağolasın.
Makinam için güzel sözlerin içinde teşekkürler.:rendeer:
Hayırlısı neyse o olsun.:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:35 ----------
Abi bende Karamürsel ilçesindeyim, burada benim motorumla beraber toplamda 4 tane cbf 150 var. Yetkili servis bakım ihtiyacı, 2000 de bir motor yağını siz değiştirebiliyorsanız 4000 km de bir. cbf 150 alırsanız servisin Adapazarında (Uzak) olması konusuyla ilgili kesinlikle bi problemle karşılaşmazsınız. Banada Adapazarı 70 km uzaklıkta, 4000 km de bir gitmek kesinlikle sıkıntı olmuyor. Servise de periyodik bakımlarınız dışında ihtiyacınız olacağını hiç sanmıyorum. 23 bindeyim. Bakımlar harici herhangi bir arıza dolayısıyla servise gitmem gerekmedi. Hatta bazı bakımlarımı İstanbul Ümraniyede Db motorda yaptırıyorum. Değişiklik olması açısından

Yani sadece servis noktasının uzak olması kesinlikle almamanız için bi sebep olmasın. Ha başma marka model düşünürseniz ok ama, adapazarı bana 70 km. 1 saat 15 dk da falan gidiyorum. İşimi bi iki saat içinde hallediyorlar. Dönüyorum. Hatta bi sonraki gidişimde Sapanca üzerinden gidicem, o istikamet daha güzel

Yeşillik falan
Zaten motorunun yağını-bujisini-hava filtresini değiştiremeyen kendisine motorcuyum demesin.:cat: Onları kendim halledebilirim. 4000 km.de A.Pazarı'na gidip gelsem sorun değil.

Bu yüzden CBF 150 alternatiflerim arasında.
Ama yeni bir motor almaktan söz etmem için şimdikinin satışı gerekli tabii ki.:cat:
O yüzden hayırlısıyla müşteri bekliyorum.
Bu arada bir dahaki bakımda Sapanca tarafından gideceksen bana uğrayabilirsin. İlanımda tel.no.su var.:wiinkk: