yani diz,ayak mesafesi falan yetersiz gelmiyor o zaman..?
yk kilodan deilde dizden yana tereeddütüm wardı işte? bide artçı binince sorun olur die düşünmüştüm
Artçı binince konfordan biraz taviz veriyorsun haliyle. Konfor istiyorsan Xmax alacaksın :wiinkk:
Agility ayrıca acayip de ekonomiktir. 100 km'de 3 lt'yi geçtiğimi hatırlamıyorum hiç. Çok acayipti yav... :cat:
hayatımda gördüğüm en esnek fiyatlı scooter dir
2007-2008 arası peşin alımda 2.100tl kadar düştü uzun bi süre böyle kaldı şimdi 3.500tl diyorlar :silent: