bende shadow sahibiyim. motoru aldığımın ertesi günü 720 km yol yaptım hiç zorlanmadım. sanki yıllardır bindiğim motordu. ama bu yakıt konusunda bir anlaşmazlık var. bütün shadow sahipleri aşağı yukarı bir depo ile 200 km yol demiş. benim motor ile ben bir depo yakıt ile şehir içinde 250 km şehir dışında 290 km yol yapıyorum. hangi hesap yanlış anlamadım.
Motor yağını sormuyor, şaft yağı dediği diferansiyele konulan yağdan bahsediyor.Sevgili groteks ;
Tavsiye edilen motor yağı ise şudur; yani 10-40 kullanacaksın..
Sevgili groteks ;
yardımcı olacağını umarak servis şemasını veriyorum..
Kaç bin km de hangi parçayı temizlemek veya ayarlamak veya değiştirmek gerektiğini gösteren şemadır..
Not: bu şema 2005 model Honda Shadow için hazırlanmıştır ancak daha sonraki modeller için farklılık göstermemektedir.
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:07 ----------
Tavsiye edilen motor yağı ise şudur;
![]()
yani 10-40 kullanacaksın..
Motor yağını sormuyor, şaft yağı dediği diferansiyele konulan yağdan bahsediyor.
APİ GL-5 80W90
standartlarında şanzıman yağı kullanılacaktır.
KN filtre ise yararından çok zararı bulunan ,toz geçirgenliği daha yüksek olan, ve bu yüzden daha çok hava alan ,kullanıcısınada (filtreyi değiştim çekişi arttı )dedirten filtre-süzme -temizleme-toz tutma konuları ile hiç ilgisi olmayan sportif amaçlı bir üründür..
Motor yağını sormuyor, şaft yağı dediği diferansiyele konulan yağdan bahsediyor.
APİ GL-5 80W90
standartlarında şanzıman yağı kullanılacaktır.
KN filtre ise yararından çok zararı bulunan ,toz geçirgenliği daha yüksek olan, ve bu yüzden daha çok hava alan ,kullanıcısınada (filtreyi değiştim çekişi arttı )dedirten filtre-süzme -temizleme-toz tutma konuları ile hiç ilgisi olmayan sportif amaçlı bir üründür..