- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 843
Arkadaşlar bugün gidip As150t 19A'mı almış bulunmaktayım artık bende sizler gibiyim..
Plaka ruhsat yarın çıkacağından ve motoruma aldığım çanta ve bakımı yapılacağı için motoru bayide bıraktım yarın gidip alıcam:queen:
hayırlısı olsun...güle güle kullan...bakımlarını aksatma rodajına dikkat et ilk 1000 km zorlamdan kullan...benzin göstergesine pek güvenme benim gibi yolda kalırsın....:rendeer:
resimlerini bekliyoruz...