Derbi Mulhacen 659

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
198
merhaba. artık elimde iyiden iyiye para toplandı. yaza kadar gerekli parayı toplamış olacam artık. ve alacağım motor kendi alınterimin karşılığı olacak. bu yüzden beni en az 3-4 yıl idare edebilecek bir motor alıyorum. kafamda fikirler yaratmaya çalışırken bu latin güzeli gördüm. aslında tarz olarak enduro peşinde olsamda bu motor kendine hasta etti. çizgilerine hayran kaldım. ki gücü benim için tatmin edici. zira ilk hacimli motorum olacak, kolay uyum sağlayabileceğim bir şey arıyorum. desteksiz motorların ikinci elinin düşük olduğunu biliyorum ama 2008 model 1200 kmde (ve tahminimcve galeri motoru alıcı bulamamış) bir ispanyol motosiklet nasıl 8500lira olur? servis ve parça dışında kronik problemleri mi var acaba?
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
Mulhacen 659 ikinci el piyasası oldukça düşük satmak istediğinizde sorun yaşayabilirsiniz 8.500 tl ye güzel endurolar alabilirsiniz ..
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
198
ben motoru kullanmak için istiyorum. çünkü birdaha kolay kolay para ayırmamın ihtimali yok zira yakında evlilik de görünüyor:) ben 4 sene sorunsuz motora binmek istiyorum vede 50 beygir benim için yeterli. bana sollamada sorun yaşatmasın yeter. arkadaşlar 2. el piyasası değil daha ziyadesiyle kalitesi ve uzun vadede yaratabileceği problemler önemli. cevap için teşekkürler.
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
96
bahsettigin motor bence harika bir motor üstelik üzerinde xt660 motoru var yani performansı iyidir.marka italyan kaliteli oldugu kesin.
aynı motorum 3000 km sini 6,000küsür bi fiyata görmüştüm bide ona bak istersen
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
ben motoru kullanmak için istiyorum. çünkü birdaha kolay kolay para ayırmamın ihtimali yok zira yakında evlilik de görünüyor:) ben 4 sene sorunsuz motora binmek istiyorum vede 50 beygir benim için yeterli. bana sollamada sorun yaşatmasın yeter. arkadaşlar 2. el piyasası değil daha ziyadesiyle kalitesi ve uzun vadede yaratabileceği problemler önemli. cevap için teşekkürler.

önemli olan sizin içinize sinmesi zaten,sahibinden.com da 6.000 tl civarında olan bir ilan vardı ona da bakabilirsiniz..
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
198
elimde şuan sadece 4500 civarı para var. gy 200 toparlamayı düşünüyordum (lastik vs) biraz zaman kazanmak için. 2000e satabilsem birdahaki ay alabilirim. ama bilmiyorum bana ne gibi bir getirisi olur. eğer 660 motoru varsa servis bakımından sorun çıkarmayacaktır zira oldukça çıplak bir motor. bakalım araşıralım. gönlümde tenere yatıyor asıl ama kısmet.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Satmamak üzere alınan motor bile en fazla 2 bilemedin 3 yılın sonunda değiştirilir. Gerçekten güzel bir motor, ama uygun fiyata alıp satarken çok zarar etmemeye çalış.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
198
Satmamak üzere alınan motor bile en fazla 2 bilemedin 3 yılın sonunda değiştirilir. Gerçekten güzel bir motor, ama uygun fiyata alıp satarken çok zarar etmemeye çalış.

insanın eline para geçmeyince öyle bir değişmiyor ki :p motor alalım daha araba değişecek. hala 91 model toyotayla geziyoruz:mrgreen:
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
96
abi bana geliri iyi birinin kullanması gereken bi motor gibi geliyo
allah korusun bi dusursen kaza yapsan kaporta masrafıyla herhalde bi motor parası kadar olur
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
198
abi bana geliri iyi birinin kullanması gereken bi motor gibi geliyo
allah korusun bi dusursen kaza yapsan kaporta masrafıyla herhalde bi motor parası kadar olur

heyt aşağılama beni:p diğer motorlarda da pek farklı değil. bana göre ufacık olan cbr rr 600 kazası arkadaşıma 7000 tl olarak döndü:pr: bana kalsa daha binerdim ona. 2 dikiş at grenaja devam:p
 
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
436
Kırmızı beyazını görmüştüm, muhteşemdi. :bounce: Gerçi başka rengi var mıdır bilmem.

Endurodan çok da uzak düşmeyeceksin zira Mulhacen, "scrambler" dedikleri tarzda: Lastiklerine bak, 18 inçlik jantlarına bak. Eminim enduro diye yutturdukları bazı azmanlara kıyasla toprakta çok daha rahat eder. 50'lerde 60'larda bu scrambler'lar epey revaçtaymış diyorlar.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
198
Kırmızı beyazını görmüştüm, muhteşemdi. :bounce: Gerçi başka rengi var mıdır bilmem.

Endurodan çok da uzak düşmeyeceksin zira Mulhacen, "scrambler" dedikleri tarzda: Lastiklerine bak, 18 inçlik jantlarına bak. Eminim enduro diye yutturdukları bazı azmanlara kıyasla toprakta çok daha rahat eder. 50'lerde 60'larda bu scrambler'lar epey revaçtaymış diyorlar.

scrambler olarak adlandırıldığını bilmiyordum. bende tam bir tarz bulamamıştım arkadaşa ama latin olarak fazla yargılamadım. adı zaten dağ ismi. bu şekilde anlam kazandı. kafam karışık aslında. motorda birde artçı problemi var. kız arkadaş nasıl biner arkaya:) tam açmaz içinde kladım. biraz daha para koyup üzerine yılbaşından sonra olmazsa 3-5 milyar kredi çekip aprilia pegaso trail mi alsam? yada maxi scooterlara mı yönelsem? remen motosiklet tercihlerim içinde kişilik bunalımı yaşıyorum. beni 10 yıl önceki 16lık ergen bunalım hallerime soktu. korkuyorum kafayı kırıp araba alacam diye:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:54 AM ----------

ha birde kafamı bozan bir nokta var (mt3 ve xt660 da da) sadece 10cc için 238tl vergi ödemek adama koyar. 750lik makina olur tamam ama. bu fena. evlat acısı gibi gelir. bazen azda olsa fazladan verilen para adam öyle koyuyor. bugün aptal bir posta çeki yüzünden13 tl yerine 129 tl ödedim. nası koydu öf öf:pr:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
61
Artık ithal edilmeyen bir dönem kullandığım harika bir motosiklet. Sarsıntısız çalışan tek silindirin torku çok iyiydi. Adeta yokuş tırmanmak için tasarlanmıştı en ufak zayıflık göstermezdi. Standart olarak gelen havalı kornası çok güçlüydü (hala hiç bi motosiklette görmedim). Arka led sinyalleri üstündeki parcayı çıkartıp yolcu selesi takabiliyordunuz (motosikleti alırken seleyide veriyorlardı). İsteyen fiyat farkını ödeyerek 3 kamera ile donatılmış modeli alıp sürüşünü video olarak kayıt edebiliyordu.

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst