[MT-İstanbul] ŞİLE gezi fotoğrafları :)

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hakikaten ne akıl ama maşallah tel sar yola devam birde o motor geri döndü :cat:

ya ugur abi telcibaba oldu ismimiz:queen:,vatandaş aynı buji ile birde geri dönmüş allah bilir daha değişrirmemiştir bujiyi,fabrikasyondan salam oldu valla:cat:yolda kalanlara her türlü yardım edilir.aslında bize birde yolda kalanlar için motor bakım ekibi lazım.:queen:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
bu kıyıköy nerdeydi yerini bilen yassın hiç olmasa ön bilgimiz olur, kıyıköy herhalde bu hafta olsa daha iyi olur...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 PM ----------

bu kıyıköy nerdeydi yerini bilen yassın hiç olmasa ön bilgimiz olur, kıyıköy herhalde bu hafta olsa daha iyi olur...
bu hafta olmassa ben özel şile gezisi pazara düzenliyeceğim ona göre,MT.net çilerlere duyrulur.....
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Tekirdağ'a köfte yemeye gidelim diye düşündüm açtım başlığıda..
Sen hep Gebze-Yalova taraflarını istiyorsun polo34 ama abi oralar türkiye'nin en işlek trafiğinin olduğu yerler..:cyclopsan
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
167
bu kıyıköy nerdeydi yerini bilen yassın hiç olmasa ön bilgimiz olur, kıyıköy herhalde bu hafta olsa daha iyi olur...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 PM ----------

bu hafta olmassa ben özel şile gezisi pazara düzenliyeceğim ona göre,MT.net çilerlere duyrulur.....

kıyıköy kırklareli (yada sınırında). karadenize kıyısı var.
Böcekli bir denizi var. :)
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
ya ugur abi telcibaba oldu ismimiz:queen:,vatandaş aynı buji ile birde geri dönmüş allah bilir daha değişrirmemiştir bujiyi,fabrikasyondan salam oldu valla:cat:yolda kalanlara her türlü yardım edilir.aslında bize birde yolda kalanlar için motor bakım ekibi lazım.:queen:

Ekibe ne gerek var o gün bu yaptığınızla hondaya teknik ekip olursunuz selepsizim :queen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
zaten ben bu hafta sonu çalışıyordum:queen:haftaya müsaittim güzel gelişme

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:02 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:59 PM ----------

Ekibe ne gerek var o gün bu yaptığınızla hondaya teknik ekip olursunuz selepsizim :queen:

sağol abi ama bize usta başı lazım sen ve gürkan abi olurmusunuz.:p
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ugur abi adınıda MT 7/24 yol yardım koyarız.:pve ya mustafa abi iyi nick takıyor onamı sorsak acaba.:p
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bu brezilyalı fotograf var ekliyeceğim diyordu ama hayla resimleri yüklememiş.bir dahaki geziyle beraber yükliyecek galiba.:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hadi erdem ver gazı arkandayız:queen: pazar günü havada sıcak:p yağmur filanda yok.siz önden uzarsınız biz arkadan gelenleri toplarız.:queen:çağla iş başına hadiiiiii.:rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
http://www.kiyikoy.org/

Çağla sen çok güzel bir organizasyon yaparsın güzelim hadi sıva kolları...
kamp alanı denize yakın olsun!!!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:49 PM ----------

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/18326-kiyikoy-as150-t1.html

ayrıca yukarıdaki linkteki arkadaş hala burdaysa bize yolla ilgili bilgiler bile verebilir :D


İsterseniz silivriden sonrasını anlatabilirim..Rotanızı bilmiyorum ama tahmini gideceğiniz yolu anlatabilirim..
Silivriden sonra yaklaşık 15 km tek şerit yol, asvalt kötü, Çavuşlu sapağına kadar.
Çavuşlu yolundan sonra 15-20 km çok güzel asvalt, gazlayabilirsininz, Kapaklıya kadar..(Bende geziye burdan katılabilirim)
Çerkezköy kapaklı:Benim bulunduğum yerden sonra 15 km berbat asvalt, asvaltta çok yama var..Saraya kadar..
Saraydan sonra orman içinde enfes virajlar ve güzel asvalt..Ancak saraydan sonra dikkatli olmanızı öneririm.Köpek çıkabilir, yol aniden 1 arabanın ancak geçebileceği kadar küçülebilir(2 yerde böyle)..

Şimdi gelelim benim durumuma.Ehliyetim yok.Ancak İstanbul'dan ehliyeti olupta motoru olmayan bir kişi(az buçuk deneyimli kişi) burdan kıyıköye ve dönüşte buraya kadar(sonrasını bilmiyorum) benim cıbırı sürer ve bende ona artçı olurum.Tabi öyle bir kişi varsa ve siz kabul ederseniz??

Bu arada kıyıköyün ön tarafında(liman tarafı) çok dalga var genelde..Başka bir sahili daha var ama yolunu bilmiyorum aklımda kalan çok kötü taşlık bir yol olduğu..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
İsterseniz silivriden sonrasını anlatabilirim..Rotanızı bilmiyorum ama tahmini gideceğiniz yolu anlatabilirim..
Silivriden sonra yaklaşık 15 km tek şerit yol, asvalt kötü, Çavuşlu sapağına kadar.
Çavuşlu yolundan sonra 15-20 km çok güzel asvalt, gazlayabilirsininz, Kapaklıya kadar..(Bende geziye burdan katılabilirim)
Çerkezköy kapaklı:Benim bulunduğum yerden sonra 15 km berbat asvalt, asvaltta çok yama var..Saraya kadar..
Saraydan sonra orman içinde enfes virajlar ve güzel asvalt..Ancak saraydan sonra dikkatli olmanızı öneririm.Köpek çıkabilir, yol aniden 1 arabanın ancak geçebileceği kadar küçülebilir(2 yerde böyle)..

Şimdi gelelim benim durumuma.Ehliyetim yok.Ancak İstanbul'dan ehliyeti olupta motoru olmayan bir kişi(az buçuk deneyimli kişi) burdan kıyıköye ve dönüşte buraya kadar(sonrasını bilmiyorum) benim cıbırı sürer ve bende ona artçı olurum.Tabi öyle bir kişi varsa ve siz kabul ederseniz??

Bu arada kıyıköyün ön tarafında(liman tarafı) çok dalga var genelde..Başka bir sahili daha var ama yolunu bilmiyorum aklımda kalan çok kötü taşlık bir yol olduğu..

tarif ve öneri içn teşekkürler.cbr ve artçı olurum yazını çagla okumasın.seni orda bırakır cbr alır istanbula gelir galiba.:queen:
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Ben talibim cıbırına... Motorumu dağıttım bir kaç hafta önce bobber yapacağım diye motorsuzluktan tavan yaptı özgürlük hormonlarım. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst