- Katılım
- 23 Ağu 2008
- Mesajlar
- 212
suzuki an 125 hk modelini yağ tahliye tıpası nerede??
bie iki sayfa geride anlatmıştım dostum bi bakıver istersen zamanım yok bu aralar en kısa zamanda resimli anlatıcam
Son düzenleme:
suzuki an 125 hk modelini yağ tahliye tıpası nerede??
bie iki sayfa geride anlatmıştım dostum bi bakıver istersen zamanım yok bu aralar en kısa zamanda resimli anlatıcam
okadar video aradım an 125'in fakat pek bulamamıstım,megerse youtube,vıdeo kaynıyomus fakat burgman 125 olarak geçiyomus,
http://www.youtube.com/watch?v=EFCL_AuWlm4&feature=related
Youtube açabılenler burdan devam etsınler,dıger vıdeoları bulurlar zaten,Bu usttekı lınkte egsoz takmıslar,
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:26 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:54 PM ----------
Ayrıca burdada süper bi anlatımla yağ değişimi var,
http://www.youtube.com/watch?v=I9yeTiQNpbA
Arkadaşlar merhaba..Geçen sene motorumu sıfır almıştım.alırken de bu zorunlu trafik sigortasını falan aldıgım yer yaptırmıştı.Benim bu sene ne gibi bi işlem yapmam lazım?Senelik oluyor çünkü bildiğim kadarıyla.Ray sigortaydı bu arada
Selam arkadaşlar, bugün itibariyle AN125'imi sattım.
İkinci el AN125 alacak veya satacaklara bilgi olsun diye yazıyorum:
Noterdeki araç değerleri kitapçığında, AN125'in kasko değeri olarak 2009 yılı için 2900TL ve 2008 yılı için 2400TL yazıyor. 2007 modelin karşılığı ise yok. Benim motorun ruhsatında 2007 model yazdığı için, 2008 yılı değerinden %10 değer düşerek, motorun değerini 2160TL olarak kabul ederek işlem yaptılar. Alıcı arkadaş noter masrafı olarak toplam 180TL ödedi. Bilginiz olsun. Alan arkadaşa hayırlı olsun, güle güle kullansın. Kazasız belasız inşallah.
Şu an motorum yok. 250cc (veya mümkünse üzeri) kafamda belirlediğim birkaç scooter modeli var. Şimdilik alacağım motoru araştırıyorum. Ancak bundan sonra da, Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları forumunu takip etmeye devam edeceğim. Tekrar iki tekere dönünce irtibata geçerim. Hepinizin yolu açık olsun arkadaşlar, kazasız belasız keyifle Suzilerinizi sürünüz. Sevgiler.
Toksom
Toksom,abicim hayırlı uğurlu olsun,çok aydınlatıcı bilgiler oldu banada,SYM Gts 250 var,çok hosuma gitti benim,istersen onlara bi göz at,eğer satarsam benim aklımda olan motorlardan bitanesi.Ayrıca sormak istediğim soru,Motoru kaça sattın acaba.2,160 mı?
Teşekkür ederim. Evet o civarda sattım. İlk hedefim, aynen senin dediğin gibi ikinci el az km.de SYM GTS 250 almak. Ancak eğer bir şekilde becerebilirsem, iyi durumda ve uygun fiyata Suzuki Burgman 400, Kymco Xciting 500, Gilera Nexus 500 almayı daha çok isterim. Bakıyorum şimdilik.
toksom abicim balıkesirde üniversitede okurken sym nin satış mağazası ver aynı zamanda servisi benim evin altındaydı çok fazla sattılar o motordan ilk başta iyi gibi duruyor fakat servistede çok fazla vardıçin mallarından biraz daha kaliteli suzukiden baya bi kalitesiz haberin olsun ilk başlarda bi kaçte bulup binme fırsatın varsa dene bi derim çünkü benim pek hoşuma gitmedi onun 0 ına o parayı verene kadar 2. el bi burgman 400 al derim abi bi vespanın maxi scooteri birde burgman tartışılmaz abi geri kalan modeller ve markaların hepsinin cacığı çıkıyor walla
Toksom abi,Vallahi zevklerimiz aynı,fiyatları şuan için bana yüksek kaçıo,Kymco xciting yokmu off,oda mukemmel,Suzuki burgmanlerde süper ama fiyat olarak düşük modellerde uygunluk var,yani ayırcagın bütce nedir bılmem ama,çokk baktım sahibindene,5-6liraya var ama modelleri eski
Arkadaşlar motorumu satıyorum. 2007 model 6500 km de. 2100 lira. Bütün bakımları Tekay'da yapıldı. 6000 km bakımı 16 Temmuz'da yapıldı. Garanti belgesi ve servis bakım kitapçığını veriyorum.Anahtar takımı da var. Kullandığım malzemeleri de yanında hediye ediyorum. Kendi kapalı kaskım, eşimin scooter tipi kaskı, bir çift eldivenim, dizliklerim ve çelik zincirim. İlgilenenlere duyurulur. Tel: 505 8538807
Merhaba, motorunun resmini görebilirmiyim, 5 gün sonra askerliğim bitmiş olacak :queen:, motorunu alabilirim.
Hoşçakal.