Gümüşdere Durmaz Akar/Mete Han Dürbünle Bakar

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sen bidahi gezide haber verme ozaman lastiğide yenilemek zorunda kalıcan...demedi deme:queen::queen::queen::bounce::bounce:

valla sen korkut falan Levent Çetesini kurucaz dağlara taşlara nam salıcaz yığıcaz piyasayı...önümüze gelene bir tekme atıcaz...:cherry::p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yazılarında roman gibi okunuyorr vallaa:mrgreen:

:wiinkk:

Kuralım komşi yalnız temeli değnekçi yaparız.:queen: Bermuda şeytan üçgenini oluşturduk zati.

yannız kanka sen gültepe ben seyrantepe akileosda ya sanayi ya çeliktepede...

bu çetenin adı olsa olsa Levent Varoş Çetesi olur...:p

sen fazeri aldın dabi...tuzun kuru ...ben annamam şimdiden arızaya bağlarım...eşit güc dengeleri olmalı...:p


ben işe çıktım hadi görüşürüz...20 de Sultanahmette olacam güya...daha sürtüyoz pc başında...:p(okuyanda otobana otostoba çıktım anlar valla):p
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
:wiinkk:



yannız kanka sen gültepe ben seyrantepe akileosda ya sanayi ya çeliktepede...

bu çetenin adı olsa olsa Levent Varoş Çetesi olur...:p

sen fazeri aldın dabi...tuzun kuru ...ben annamam şimdiden arızaya bağlarım...eşit güc dengeleri olmalı...:p

zaten benim hiç fazerim olmadıki dermişimmmmm....len sen onun fazeri olduğuna bakma ben onu 50 cc sco yala deliyom ..yalan s yalan desin..:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
çok güzel gezmişsiniz metehan abi, 2008-2009 yaz kreasyonuna da bayıldım valla :cherry::cherry:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
:wiinkk:



yannız kanka sen gültepe ben seyrantepe akileosda ya sanayi ya çeliktepede...

bu çetenin adı olsa olsa Levent Varoş Çetesi olur...:p

sen fazeri aldın dabi...tuzun kuru ...ben annamam şimdiden arızaya bağlarım...eşit güc dengeleri olmalı...:p


ben işe çıktım hadi görüşürüz...20 de Sultanahmette olacam güya...daha sürtüyoz pc başında...:p(okuyanda otobana otostoba çıktım anlar valla):p
Eşitleriz güç dengelerin:cat:
zaten benim hiç fazerim olmadıki dermişimmmmm....len sen onun fazeri olduğuna bakma ben onu 50 cc sco yala deliyom ..yalan s yalan desin..:queen::queen::queen:

Temel alırım bak gt250 nin anahtarlarını:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
zaten benim hiç fazerim olmadıki dermişimmmmm....len sen onun fazeri olduğuna bakma ben onu 50 cc sco yala deliyom ..yalan s yalan desin..:queen::queen::queen:

Eşitleriz güç dengelerin:cat:


Temel alırım bak gt250 nin anahtarlarını:queen:

iyice çeneye vurdu he ne zaman buluşuyoz biz Voltran ne zaman oluşuyo ben azcık uf oldum ama bu aralar...valla ishalim buluşma esnası altıma falan kaçırabilirim...tutamıyom abi napayım...yanınızda altına .ıçan biriyle kim gezmek ister...:queen:

çok güzel gezmişsiniz metehan abi, 2008-2009 yaz kreasyonuna da bayıldım valla :cherry::cherry:



:cat: kardeşim senin kadar yakışıklı olsak kılık kıyafete dikkat ederizde tipe bak çay demle yani...ondan rahatlığımız...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst