Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
Bende bugun itibariyle aldım ehliyetimi ama (B) en kısa sürede a2 de ekleyecegim :) Engin abi hayırlı olsun bu arada :)
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
e hadi hayırlı olsun.... hayırlı günlerde kullan,kazasız belasız kullan... dikkatli kullan....

MAAŞALLAH...:cat::cat::cat:

Darısı olmayanlara:)

hadi hayırlı olsun mondialcii maaşallah :)

ayberk..bugün sevpaya uğramışsın sabahtan senden sonrada ben gittim..kaçırmışım seni..motor ne alemde senin hoca?

Bende bugun itibariyle aldım ehliyetimi ama (B) en kısa sürede a2 de ekleyecegim :) Engin abi hayırlı olsun bu arada :)

herkesin hayırlı olsun dilekleri için teşekkür ederim darısı olmayanların başına...
sinanferah arkadaşım seninde hayırlı olsun...MAAŞALLAH :cherry::cherry:
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
öncelikle merabalar arkadaslar ben izmir karsıyakadan.ben bu form sitesine uzun zamandır dısardan göz gezdiriyodum,ama üye oldum üye olmamdaki sebebte zat 150 sahibi olmam daha önce skygonun coouper kullandım ve 6 ayda 15000 km yol yaptım tık demedi masallah ama çok fazla vibrasyon vardı vede servisi servis değildi ben daha iyi tamir ettim motoru.neyse şimdi 10 gün önce gri bir zat aldım motor suanda 350 km de ben bu motoru rodajdan nezman çıkarmalı ve arka teker sanki sekiz çızıyor motoru sarsıyo neden olabilir bana bilgi vericek bi arlkadas varsa şimdiden tesekkür ederim.gezi düzenleniyormu birde izmir ve çevresine guruça haberdar olursam gelmek isterim..
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
69
öncelikle merabalar arkadaslar ben izmir karsıyakadan.ben bu form sitesine uzun zamandır dısardan göz gezdiriyodum,ama üye oldum üye olmamdaki sebebte zat 150 sahibi olmam daha önce skygonun coouper kullandım ve 6 ayda 15000 km yol yaptım tık demedi masallah ama çok fazla vibrasyon vardı vede servisi servis değildi ben daha iyi tamir ettim motoru.neyse şimdi 10 gün önce gri bir zat aldım motor suanda 350 km de ben bu motoru rodajdan nezman çıkarmalı ve arka teker sanki sekiz çızıyor motoru sarsıyo neden olabilir bana bilgi vericek bi arlkadas varsa şimdiden tesekkür ederim.gezi düzenleniyormu birde izmir ve çevresine guruça haberdar olursam gelmek isterim..

Hayırlı olsun.

Eğer arka tekerlek lastiğinde ya da jantında bir eğrilik yoksa büyük ihtimalle göbek vidası gevşemiştir.
Motoru orta ayağına kaldır arka teker boştayken tekerleği elinle tutup iki yana salla eğer tıkıt tıkır ses yapıyorsa boşluk var demektir. Göbeğin vidasını sıktır.
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
Arkadaşlar nihayetinde 2 yıllık süreden beri kullandığım Zatımı sattım.Foruma ara sıra girmeme rağmen tüm arkadaşlarıma paylaşımları için sonsuz teşekkürler ederim.Şu anda ybr125 yada cbf150 almak için uğraşıyorum.Ama ara sırada olsa yine aranızda olmaya çalışacağım.Tecrübelerimizi karşılıklı olarak paylaşmak isterim.Tüm arkadaşlara kazasız belasız sürüşler dilerim.:cat:
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
öle yaptım ama boşluk yok gibi ama bugün gene bi deniyeyim olmadı servise gidcez tabi nekadar ilgilenirlerse varmı bildiniz izmirde servis iyi.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
rodaj 1500-2000 km sürer....
ama en az 1.500!!!



daha önce parçalarını değştirmiştim doğru,bu seferde transporter vurdu.. sadece grenaj kırıldı o kadar:) ama iyi oldu ya... parça değişiyor işte....

motorum öküz gibi sağlam valla:)
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
69
rodaj 1500-2000 km sürer....
ama en az 1.500!!!



daha önce parçalarını değştirmiştim doğru,bu seferde transporter vurdu.. sadece grenaj kırıldı o kadar:) ama iyi oldu ya... parça değişiyor işte....

motorum öküz gibi sağlam valla:)

Geçmiş olsun.

Parça değişiyor ama cepten çıkmıyor mu?
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
173
hoşbulduk.bu camdan gelen sesi conta koyarak sorunu gideriyorlarmıs nasıl olduğuna dair bilgisi olan varmı.
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
hoşbulduk.bu camdan gelen sesi conta koyarak sorunu gideriyorlarmıs nasıl olduğuna dair bilgisi olan varmı.

Hocam ben kendi çözümümü anlatayım istersen.

Ön camı söküp. İşaretli yerlerden.
1419704637971003bz528.jpg



Şu ürünü yapıştırdım. camı taktım. ve ses kesilmişti.
17219203_0.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst