Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 May 2009
Mesajlar
24
polisler zaten senin hata yapmanı bekliyor sen tedirgin olmıycan polis görünce sende ona ve etrafına bakmaya çalışırsan kötü olur sen kendi yoluna bak bişe olmaz.zc modeli güzel ben kullandım 2,3 kere sessiz motor geri besleme yapıyomuş egzozdan yerden bizimkilerine göre havada
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
24
orası öle zaten bizim arkadaş cbf 150 aldı 1 ay oldu polise kaptırdı 1.300 ödedi hareket yapmaya çalışıyodu ayağı kalmalar ön kaldırmalar şimdi yayan geziyo
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
19
Geçmiş olsun arkadaşına gerçekten çok üzüldüm. Bayağı yüklü bir fiyat ödemiş yazık. Geri besleme hakkında birazdaha bilgi verirmisiniz nedir bu geri besleme faydası veya zararı nelerdir ?
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
24
geri beslemeyi bende tam bilmiyorum ama egzoz yakıtı bi daha kullanıyo galiba onların egzoza bakarsan görürüsün zaten faydası iyi bizimkiler yani hs ve rs lerde egzozlardan ses çıkıyo perçimler atıyo ama onlarda öle bi dert yok
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Geçmiş olsun arkadaşına gerçekten çok üzüldüm. Bayağı yüklü bir fiyat ödemiş yazık. Geri besleme hakkında birazdaha bilgi verirmisiniz nedir bu geri besleme faydası veya zararı nelerdir ?

dostum gere besleme dedikleri salyangoz egzozlarda oluyor yani zc nin egzozu şeklinde olanlarda ama bu durum daha çok kaliteli italyan-japon modellerinde verimli oluyor bu zc deki tamamen bir takliti kopyası. ben zc topiğinide takip etmiştim özellikle o egzozu sökenler bile vardı...kafanı yorma o konuda :cat:
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
24
hızına göre değişir ne kadar gitmen 100 km gitmelisin normalde 150 scooter var 16 milyona 90 km yol yapıyo ben 5 milyonlukla 50 km yapıyorum ama fazla basmıyorum 100 geçmiyorum en azından
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
24
ben 150 hs haziran 10 da adım 9.400 oldu 1 yaşına gircek yakında girmeden her yerinden değişik ses çıkıyo birini yapıyom başka yerden gene çıkıyo
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
ben 150 hs haziran 10 da adım 9.400 oldu 1 yaşına gircek yakında girmeden her yerinden değişik ses çıkıyo birini yapıyom başka yerden gene çıkıyo

boş zamanında tüm plastik aksamı sök gerekli yerleri yağla dışarda bıramka motoru somunların arasına conta koy sünger sıkıştır topla yine gelirse takma kafana devam et
bu arada kask takınca pek ses gelmiyo yani duyulmuyo sanırım genelde kasksız geziyosun dikkatli olmalısın..
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
24
kask takmıyorum doru ses bujini oralardan geliyo sanki egzozdan zaten geliyo perçimli egzoz
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
kask takmıyorum doru ses bujini oralardan geliyo sanki egzozdan zaten geliyo perçimli egzoz


Benim motorun egzozun perçimlerinde tık yok daha ne cızırdıyor nede başla birşey var. Bujinin oradan geliyorsa ses egzozdandır egzozun silindire girdigi yerde conta var o conta ömrünü tamamlamış olabilir conta olmazsa sesı degişir motorun fark edersin zaten diger seslerede kafanı fazla takma nerelerden geliyor sen bize söyle biz sana fikir veririz seslerin kesilmesi için ama elbette bir yerden gene ses gelir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamu Aleykum
Arkadaşlar ben Erhan. ASIR nick'li üyeliğimde forumda cevap yazamıyorum yasaklamışlar galiba üyeliğimi bunun nedenini nerden ve kimden öğrenebilirim?
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
24
dediğin gibi egzozun ordan gelebilir oraya bakıyım bi sorunda sanki gaz yemiyo pat pat ediyo sonra gitmeye başlıyo bujidendir dedim değiştim olmadı yha benzin otomatiğinden yhada karburatörden düşünüyorum servise götürünce iyi mahvediyolar zaten
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
karburatöre bak yada baktır birde hiç gaz yemiyorsa karburatör üste kapagı var onu sök bir plastik birşey çıkacako hava yaparsa gene gaz keser motor
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
birader banarlı senin motorda bi problem varmı kaç km ye ulaştın bi açıklarmısın

23500 kmde ne oldu hayırdır kardeşş bişi mi soracaktın ? bir problemde yok ALLAHIMA BİN ŞÜKÜR lastik - kayıs - debriyaj arka - ön fren balataları ve aklınıza ne geliyorsa daha hiç birini değiştirmedim hala orjinal üzerinde ki parçalar 2006 nın haziran ayında aldım 150 hs o zaman yeni çıkmıştı piyasada parmakla gösterecek kadar az vardı
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
24
o ses olayına baktım dediğin gibi egzozun altında manifolttan geliyo conta yokmuş o kapağada bakarım eyvallah yardımın için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst