Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
motorun havası olmaz gerekli ekipman donanım lastik,donanım,giyim kuşam ekipman varsa her havada binilir
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
motorun havası olmaz gerekli ekipman donanım lastik,donanım,giyim kuşam ekipman varsa her havada binilir

tamam dediğin doğru olabilir (ve de bütün gerekli korunma/ekipmanları alacağım) ama bu kişiye göre de değişir yani. ben de o alay edilen "tatlı su motorcularından" biri olmak istemiyorum, en özgür olabileceğim aracı yaz-kış demeden kullanmak istiyorum ama dedim ya acemilik (yani yemiyor) bir de Bursa'nın havası çok acaiptir; hele ki yağmuru, zaten şehrin yarısı yokuşa kurulmuş araba kullanırken bile fenalık geliyor bana...
neyse bunları artık alınca düşünürüz...(motor almama karşı çıkan onca kişiye koz vermeyi hiç ama hiç istemiyorum anlıyor musunuz)
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
250CC V-TWIN STREET BY AMERICAN LIFAN

lifan250.jpg

lf-250-b.jpg

LF250A.JPG


Modifiyeli virago 250

YAMAHAXV_VIRAGO250-2.jpg

YAMAHAXV_VIRAGO250-1.jpg

yamaha2.jpg

10418434543_small.jpg

Coors_Bike_HI.JPG

vir250_34_1.jpg

vir250_34_2.jpg

vir250_34_3.jpg

vir250_34_8.jpg

vir250_04_1.jpg

vir250_13_01.jpg

vir250_13_02.jpg

vir250_13_04.jpg

vir250_16_02.jpg
vir250_16_03.jpg

vir250_16_04.jpg

vir250_09_01.jpg

vir250_26_2.jpg
vir250_26_1.jpg

vir250_26_3.jpg

vir250_22_1.jpg

vir250_22_3.jpg

vir250_22_4.jpg

vir250_07_6.jpg

vir250_07_5.jpg

vir250_07_6.jpg


P4130154.JPG

1994YamahaViragoXV250-CynthiaG-A.jpg

1994YamahaViragoXV250-CynthiaG-B.jpg




250v.jpeg

1522739235_eada32f0c7.jpg

3303037125_0bd6746c33.jpg
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam dediğin doğru olabilir (ve de bütün gerekli korunma/ekipmanları alacağım) ama bu kişiye göre de değişir yani. ben de o alay edilen "tatlı su motorcularından" biri olmak istemiyorum, en özgür olabileceğim aracı yaz-kış demeden kullanmak istiyorum ama dedim ya acemilik (yani yemiyor) bir de Bursa'nın havası çok acaiptir; hele ki yağmuru, zaten şehrin yarısı yokuşa kurulmuş araba kullanırken bile fenalık geliyor bana...
neyse bunları artık alınca düşünürüz...(motor almama karşı çıkan onca kişiye koz vermeyi hiç ama hiç istemiyorum anlıyor musunuz)

şimdiden hayırlı olsun sana ...:rendeer:
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
78
Arkadaşlar ben bu motoru alabilmek çok isterim daha önce caracal 200 düşünüyodum bizim Kütahyada servisinin olması sebebiyle kanuninin,ama bu roadstarın v motor olması beni kendine çekti adeta arkadaşlar bisanın web sitesinde kütahya servisi bölümüne tıkladığımda bisiklet,moped felan geliyor ama motosiklet servisi yok böle saçmalık olur mu?bu işin aslı nedir arkadaşlar sizlerden yardım bekliyorum?
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
Arkadaşlar ben bu motoru alabilmek çok isterim daha önce caracal 200 düşünüyodum bizim Kütahyada servisinin olması sebebiyle kanuninin,ama bu roadstarın v motor olması beni kendine çekti adeta arkadaşlar bisanın web sitesinde kütahya servisi bölümüne tıkladığımda bisiklet,moped felan geliyor ama motosiklet servisi yok böle saçmalık olur mu?bu işin aslı nedir arkadaşlar sizlerden yardım bekliyorum?

valla arkadaşım bisan firmasının internet sitesi bi alem zaten. ben de zorla buldum adresi (hiçbir arama motorunda www.bisan.com.tr adresi çıkmaması çok ilginç-kafadan yazınca sayfa geldi) adamlar sadece servis ağını listelemişler ama satış/bayii listesi yok. ayrıca servislerin bazıları da çalışmıyormuş gibi birşeyler duydum, güncellenmesi gerek yani.
ben de bursa'da bu motoru göreceğim bir yer arıyorum ama bulamadım, kullanıcı grubunda da yok kimsede. yani alayım diyorum ama gerçeğini görme şansı bulamadım henüz...
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
sahibindende bursada satılık olan bir roadstara git bak.. sahibindende dükkan malıda var burada varsa gidip ordanda sıfır olarak bakabilirsin
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
inanmayacaksın ama bursa'da satılık bisan roadstar yok, borelli yok, bir tane keeway bir de kalan tek monero'yu satan dükkan buldum. bunların hepsi aynı dendiğine göre bir gidip bakmak lazım. daha önceki aramalarımda hiç bulamamıştım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inanmayacaksın ama bursa'da satılık bisan roadstar yok, borelli yok, bir tane keeway bir de kalan tek monero'yu satan dükkan buldum. bunların hepsi aynı dendiğine göre bir gidip bakmak lazım. daha önceki aramalarımda hiç bulamamıştım.
Monero,borelli,keeway görünüşte aynı ama kalitesi asla Bisan Roadstar ile ölçüşemez.
En yakını Keeway'dir onun da arka jant göbeği sorunludur.Bisan Roadstar'ın da sinyalleri yetersizdir,bisiklet sinyali gibi.4 tane mondial sinyali takınca görüntü kendine geliyor.Zaten Yamaha'ya üretilen vstar-250 deki sinyaller de büyük sinyaldir.

http://www.yamaha-motor.ca/products/products.php?model=2924&class=2&group=M|&LANG=en




ÖTV nin düşmesine rağmen Roadstar'ın 0 km 2007 modellerinin hala 3200 civarında satılması da ilginç bir konudur.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
evet mesela bisancı ların şu topiğini okursanız hemen hemen hiç kimsenin sıkıntısı yok 20 binleri 30 binleri devirenler var kewwy cilerin topiğinde sıkıntılar var buji arka takoz bir iki kişinin beyni yanmış

bu motorlar değerli usta kullanıcı ve acemi kullanıcınında talep gösterdiği motorlar sorunsuz sıkıntısız o yüzden adamlar satılıcağını emin oldukları için ötv indirimi yapmamış olabilirler..
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
yamaha klonlarının aralarında farklar olduğunu duymuş ve forumda bir başlıkta sormuştum; 'savaskayan' yazdıklarınıza bakınca doğru olduğu anlaşılıyor. 'logaritma' verdiğin ilan linkine baktım ama ne foto ne açıklama var, öyle ilanlara pek tenezzül etmiyorum, ama sorun değil. şu anda listemde tam 26 motor var, 10 tanesi regal diğerleri bisan (2-3 tane de diğer klonlar; ama onları eleyeceğim artık). sorun gerçek/canlı bir bisan roadstar modeli bursa'da görememiş olmam; artık yakında bir şehre gidip bakıcaz ne yapalım. (en yakın istanbul, eskişehir) sağolun ilgilendiğiniz için. ah o yamaha v-star 250 de ne güelmiş yaw...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yamaha klonlarının aralarında farklar olduğunu duymuş ve forumda bir başlıkta sormuştum; 'savaskayan' yazdıklarınıza bakınca doğru olduğu anlaşılıyor. 'logaritma' verdiğin ilan linkine baktım ama ne foto ne açıklama var, öyle ilanlara pek tenezzül etmiyorum, ama sorun değil. şu anda listemde tam 26 motor var, 10 tanesi regal diğerleri bisan (2-3 tane de diğer klonlar; ama onları eleyeceğim artık). sorun gerçek/canlı bir bisan roadstar modeli bursa'da görememiş olmam; artık yakında bir şehre gidip bakıcaz ne yapalım. (en yakın istanbul, eskişehir) sağolun ilgilendiğiniz için. ah o yamaha v-star 250 de ne güelmiş yaw...
Klon çeşidinin fazla olması her zaman iyidir.Parça tedariki kolaylaşır.Ama yine en ucuz parçalar Bisan'da.Bodrum'dan bir arkadaş Virago 250 sine yeni motor yaparken Bisan silindirleri almıştı.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
regal iyidir eski motorum ama devri bitti ve belli kronik rahatsızlıkları var regalin.. ama genel olarak bir çinli için iyidir..

v motor al derim de başka bir şey demem yapısı itibariyle rahat performanslı çalışır. ayrıca sıkıntısı olmaz ki yok işde aç bu forumu başdan ilk mesajdan oku sıkıntısı olan kişi hemen hemen yok gibi zaten çoğuda binmekden gezmekden buralara giripde yazmıyor bile..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
regal iyidir eski motorum ama devri bitti ve belli kronik rahatsızlıkları var regalin.. ama genel olarak bir çinli için iyidir..

v motor al derim de başka bir şey demem yapısı itibariyle rahat performanslı çalışır. ayrıca sıkıntısı olmaz ki yok işde aç bu forumu başdan ilk mesajdan oku sıkıntısı olan kişi hemen hemen yok gibi zaten çoğuda binmekden gezmekden buralara giripde yazmıyor bile..

Evet haklısın. Bir sorunu olan motorunu araştırıyor konusuna giriyor ve sıkıntısını yazıyor. Bizde sıkıntı olmadığı için konuyu ziyaret eden yok :) Bende konuya bakıyorum acaba motoru modifiye edenler varmı ? Nerelere ne eklemişler. Yeni fotoğraflar varmı diye.

Sıkıntı yaşanmıyor ki onun çözümü için bakayım konuya :queen:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
yukarda amerikada ve avrupada modifiye edilmiş virago 250 resimleri koydum

esasen güzel bir custuma gelicek bir motor iyi ellerde çok güzel şeyler yapılabilir

yukarda örnekler vermişdim burayada koyıyım bu aşağıdaki tarzda çok harika custumlara çevrile bilir..


vir250_13_02.jpg


vir250_34_2.jpg


Coors_Bike_HI.JPG


yamaha2.jpg


vir250_22_4.jpg


vir250_07_5.jpg
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Coors_Bike_HI.JPG


Bu motora dikkatli bakın. Birşey göremediniz mi ? Biraz daha dikkat edin.

Yağ filtresinin olduğu kapağa bakın.


Lifan yazıyor değilmi :mrgreen:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Coors_Bike_HI.JPG


Bu motora dikkatli bakın. Birşey göremediniz mi ? Biraz daha dikkat edin.

Yağ filtresinin olduğu kapağa bakın.


Lifan yazıyor değilmi :mrgreen:

BRAVOOO:cat::cat::cat:

aynı detaya daha ilk resimde takılmıştım... yazmaya üşenmiştim,ama sizde yazınca dayanamadım yazdım....

acaba o motrun şimdiki durumu nedir acaba????

sadece görsellikmi yoksa performansta varmı???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst