motorun havası olmaz gerekli ekipman donanım lastik,donanım,giyim kuşam ekipman varsa her havada binilir
tamam dediğin doğru olabilir (ve de bütün gerekli korunma/ekipmanları alacağım) ama bu kişiye göre de değişir yani. ben de o alay edilen "tatlı su motorcularından" biri olmak istemiyorum, en özgür olabileceğim aracı yaz-kış demeden kullanmak istiyorum ama dedim ya acemilik (yani yemiyor) bir de Bursa'nın havası çok acaiptir; hele ki yağmuru, zaten şehrin yarısı yokuşa kurulmuş araba kullanırken bile fenalık geliyor bana...
neyse bunları artık alınca düşünürüz...(motor almama karşı çıkan onca kişiye koz vermeyi hiç ama hiç istemiyorum anlıyor musunuz)
Arkadaşlar ben bu motoru alabilmek çok isterim daha önce caracal 200 düşünüyodum bizim Kütahyada servisinin olması sebebiyle kanuninin,ama bu roadstarın v motor olması beni kendine çekti adeta arkadaşlar bisanın web sitesinde kütahya servisi bölümüne tıkladığımda bisiklet,moped felan geliyor ama motosiklet servisi yok böle saçmalık olur mu?bu işin aslı nedir arkadaşlar sizlerden yardım bekliyorum?
Monero,borelli,keeway görünüşte aynı ama kalitesi asla Bisan Roadstar ile ölçüşemez.inanmayacaksın ama bursa'da satılık bisan roadstar yok, borelli yok, bir tane keeway bir de kalan tek monero'yu satan dükkan buldum. bunların hepsi aynı dendiğine göre bir gidip bakmak lazım. daha önceki aramalarımda hiç bulamamıştım.

Klon çeşidinin fazla olması her zaman iyidir.Parça tedariki kolaylaşır.Ama yine en ucuz parçalar Bisan'da.Bodrum'dan bir arkadaş Virago 250 sine yeni motor yaparken Bisan silindirleri almıştı.yamaha klonlarının aralarında farklar olduğunu duymuş ve forumda bir başlıkta sormuştum; 'savaskayan' yazdıklarınıza bakınca doğru olduğu anlaşılıyor. 'logaritma' verdiğin ilan linkine baktım ama ne foto ne açıklama var, öyle ilanlara pek tenezzül etmiyorum, ama sorun değil. şu anda listemde tam 26 motor var, 10 tanesi regal diğerleri bisan (2-3 tane de diğer klonlar; ama onları eleyeceğim artık). sorun gerçek/canlı bir bisan roadstar modeli bursa'da görememiş olmam; artık yakında bir şehre gidip bakıcaz ne yapalım. (en yakın istanbul, eskişehir) sağolun ilgilendiğiniz için. ah o yamaha v-star 250 de ne güelmiş yaw...
regal iyidir eski motorum ama devri bitti ve belli kronik rahatsızlıkları var regalin.. ama genel olarak bir çinli için iyidir..
v motor al derim de başka bir şey demem yapısı itibariyle rahat performanslı çalışır. ayrıca sıkıntısı olmaz ki yok işde aç bu forumu başdan ilk mesajdan oku sıkıntısı olan kişi hemen hemen yok gibi zaten çoğuda binmekden gezmekden buralara giripde yazmıyor bile..
![]()
Bu motora dikkatli bakın. Birşey göremediniz mi ? Biraz daha dikkat edin.
Yağ filtresinin olduğu kapağa bakın.
Lifan yazıyor değilmi :mrgreen: