Motora fazla yağ koyarsak ne olur? CBF'in yağ hacmi 1 litre, ama diyelim 1.2 litre koydum, yağ karterinin boğazına kadar yağ dolu. Motora ne gibi bir zarar/yarar oluşturur?
Keçeleri patlatırsın..... :cat:
Ben yaptım ne olduğunu söyleyeyim, hava filtresinden bile yağ çıktı. Bunun haricinde fazla yağ , yağ keçelerini zorlar ve silindir yanma odasına yağ sızar,iki zamanlı gibi yağlı benzin yakmaya başlarsın, bujilerin kurum yapar ayrıca egzosdan bir süre sonra köfteci arabası gibi duman çıkmaya başlar.