eywallh saol hocam ayni memlekette olsak o dedigin olurdu senınde yolun hatay/iskenderuna düşerse bende beklerim seni.Aynen şehitlerimizin yakınlarına sabir diliyoruz allah yardımcıları olsun.
arkadaşlar bende yeni üye oldum yeni duydum bu siteyi bende hatay iskenderun dan katılıyorum benim 150 hs 2006 model çok parçasını inceledim ve değiştirdim 14000 km de ve hala 120 den aşşağı inmiyor varsa kafanıza takılan bende yardımcı olabilirim herkese sevgiler saygılar
aga isk neresindensin?
bende esentepe fazla uzak deilmişiz bea![]()
zevkimizin aynı olmasına sevindim sen ne zaman almıştın ve forumdaki herkes hemen hemen aynı sorunları yaşıyor gibi.

oldu biraz düz hesap 1 yıl diyelim.Bizde tam kimse kalmadı forumda diyorduk aynı yerdeyiz ve aynı motor var ikimizdede tesadüfe bak senin motor satılıkmıydı öyle bi ilan vermişmiydin?

Herkese selamlar arkadaşlar bende bayağadır foruma bakamıyordum ama bundan sonra fırsat buldukça gelirim.Sizden kask konusunda görüşlerinizi almak istiyorum.Ben yarım kask almayı düşünüyorum acaba hangi marka alıyım tavsiyeleriniz neler:silent:Ha bu arada fazla tuzlu olmasın :wiinkk:
:cat::cat:Arkadaşlar özgürlük hız değildir.Özgürlük kask ını kafana takıp 70 km hızla giderken sağa sola bakarak içinden gelen şarkıyı türküyü istediğin tonda söylemektir.Kimse bu delimi demez çünkü duymaz.Hız yapanların sonlarını görüyoruz.Kimsenin yakınlarını üzmeye hakkı yok,Düşünsene çok sevdiğin bir dostun hız yüzünden öldü.Ne dersin hızlı yaşadı güzel öldümü yoksa niçin yaptın kardeşimmi.Hız yapmayalım yaşamın tadını çıkaralım..........
Herkese selamlar arkadaşlar bende bayağadır foruma bakamıyordum ama bundan sonra fırsat buldukça gelirim.Sizden kask konusunda görüşlerinizi almak istiyorum.Ben yarım kask almayı düşünüyorum acaba hangi marka alıyım tavsiyeleriniz neler:silent:Ha bu arada fazla tuzlu olmasın :wiinkk:
arkadaşım kask olarak sana navikross var ama bu biraz pahalı 175 dolar civarı ama sana tavsiyem yarım değilde tam kapalı ben denedim bu motora yakışmadı ve kışın bir işe yaramıyor yarım kasklar gözlerim donuyordu piyasada 25 30 tl civarında olanlarda var ama bunlar dandik az daha fazla verip iyi birşey alayım dersen türkiyenin her yerinde bayisi olan beldeyama yada honda bayilerinde zevkine uygun bir şeyler bulabilirsin.


