Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
aga ben sürekli bakıyorumda kımseden ses çıkmıyor ne oluyoruz anlamadım gitti millet bir birbirinemı küstü ne oldu :):)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
27
Ustalar yolunuz ıspartaya düşerse beklerim
mademki ortak bir sevgimiz var buyurun gelin.Haa bunu buraya bişey yazmış olmak için yazmıyorum.İçimden geleni yazıyorum.Bu arada hepimizin başı sağolsun,şehitlerimizin yakınlarına sabır diliyorum,Sanki o şehitlerin biride benim evimden çıktı.Lanet olsun.Saygılar.....
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
eywallh saol hocam ayni memlekette olsak o dedigin olurdu senınde yolun hatay/iskenderuna düşerse bende beklerim seni.Aynen şehitlerimizin yakınlarına sabir diliyoruz allah yardımcıları olsun.
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
eywallh saol hocam ayni memlekette olsak o dedigin olurdu senınde yolun hatay/iskenderuna düşerse bende beklerim seni.Aynen şehitlerimizin yakınlarına sabir diliyoruz allah yardımcıları olsun.

arkadaşlar bende yeni üye oldum yeni duydum bu siteyi bende hatay iskenderun dan katılıyorum benim 150 hs 2006 model çok parçasını inceledim ve değiştirdim 14000 km de ve hala 120 den aşşağı inmiyor varsa kafanıza takılan bende yardımcı olabilirim herkese sevgiler saygılar
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
arkadaşlar bende yeni üye oldum yeni duydum bu siteyi bende hatay iskenderun dan katılıyorum benim 150 hs 2006 model çok parçasını inceledim ve değiştirdim 14000 km de ve hala 120 den aşşağı inmiyor varsa kafanıza takılan bende yardımcı olabilirim herkese sevgiler saygılar

aga isk neresindensin?
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
oldu biraz düz hesap 1 yıl diyelim.Bizde tam kimse kalmadı forumda diyorduk aynı yerdeyiz ve aynı motor var ikimizdede tesadüfe bak senin motor satılıkmıydı öyle bi ilan vermişmiydin?
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
zevkimizin aynı olmasına sevindim sen ne zaman almıştın ve forumdaki herkes hemen hemen aynı sorunları yaşıyor gibi.

işte buda 151 rs modifiyeli esimler paylaştıkça güzeldir





oldu biraz düz hesap 1 yıl diyelim.Bizde tam kimse kalmadı forumda diyorduk aynı yerdeyiz ve aynı motor var ikimizdede tesadüfe bak senin motor satılıkmıydı öyle bi ilan vermişmiydin?

kimse gülmesin ama ben motorumdan memnunum satmayıda düşünmüyorum ama şunu söylim satarsam bunun için satarım.

 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
ben olsam gene satmam bir köşede kalsın hs bunuda alırım buna benzin nasıl dayanacak:) ama bu motorun görüntüsünü görenler korkar yaww
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
şu anda dünya üzerinde en hızlı giden motor diyorlar ama şuda var eldeki kuş daldaki kuştan daha iyidir
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
Kask yardım!!!

Herkese selamlar arkadaşlar bende bayağadır foruma bakamıyordum ama bundan sonra fırsat buldukça gelirim.Sizden kask konusunda görüşlerinizi almak istiyorum.Ben yarım kask almayı düşünüyorum acaba hangi marka alıyım tavsiyeleriniz neler:silent:Ha bu arada fazla tuzlu olmasın :wiinkk:
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
33
Herkese selamlar arkadaşlar bende bayağadır foruma bakamıyordum ama bundan sonra fırsat buldukça gelirim.Sizden kask konusunda görüşlerinizi almak istiyorum.Ben yarım kask almayı düşünüyorum acaba hangi marka alıyım tavsiyeleriniz neler:silent:Ha bu arada fazla tuzlu olmasın :wiinkk:

arkadaşım kask olarak sana navikross var ama bu biraz pahalı 175 dolar civarı ama sana tavsiyem yarım değilde tam kapalı ben denedim bu motora yakışmadı ve kışın bir işe yaramıyor yarım kasklar gözlerim donuyordu piyasada 25 30 tl civarında olanlarda var ama bunlar dandik az daha fazla verip iyi birşey alayım dersen türkiyenin her yerinde bayisi olan beldeyama yada honda bayilerinde zevkine uygun bir şeyler bulabilirsin.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
27
Arkadaşlar özgürlük hız değildir.Özgürlük kask ını kafana takıp 70 km hızla giderken sağa sola bakarak içinden gelen şarkıyı türküyü istediğin tonda söylemektir.Kimse bu delimi demez çünkü duymaz.Hız yapanların sonlarını görüyoruz.Kimsenin yakınlarını üzmeye hakkı yok,Düşünsene çok sevdiğin bir dostun hız yüzünden öldü.Ne dersin hızlı yaşadı güzel öldümü yoksa niçin yaptın kardeşimmi.Hız yapmayalım yaşamın tadını çıkaralım..........
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
Arkadaşlar özgürlük hız değildir.Özgürlük kask ını kafana takıp 70 km hızla giderken sağa sola bakarak içinden gelen şarkıyı türküyü istediğin tonda söylemektir.Kimse bu delimi demez çünkü duymaz.Hız yapanların sonlarını görüyoruz.Kimsenin yakınlarını üzmeye hakkı yok,Düşünsene çok sevdiğin bir dostun hız yüzünden öldü.Ne dersin hızlı yaşadı güzel öldümü yoksa niçin yaptın kardeşimmi.Hız yapmayalım yaşamın tadını çıkaralım..........
:cat::cat:
hocam çok dogru söylemişsin

Herkese selamlar arkadaşlar bende bayağadır foruma bakamıyordum ama bundan sonra fırsat buldukça gelirim.Sizden kask konusunda görüşlerinizi almak istiyorum.Ben yarım kask almayı düşünüyorum acaba hangi marka alıyım tavsiyeleriniz neler:silent:Ha bu arada fazla tuzlu olmasın :wiinkk:

bende LS2 kask var görüntüsüde güzel kaliteli bir kask ben 90 tl almıstım baya oldu ama ben alalı ucuz kasklardan almada maddi durumun olmaya bilir ama biraz daha bekleyip daha iyisini alman en iyisidir
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
Yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.

arkadaşım kask olarak sana navikross var ama bu biraz pahalı 175 dolar civarı ama sana tavsiyem yarım değilde tam kapalı ben denedim bu motora yakışmadı ve kışın bir işe yaramıyor yarım kasklar gözlerim donuyordu piyasada 25 30 tl civarında olanlarda var ama bunlar dandik az daha fazla verip iyi birşey alayım dersen türkiyenin her yerinde bayisi olan beldeyama yada honda bayilerinde zevkine uygun bir şeyler bulabilirsin.

Kardeş benim zaten tam kapalı kaskım var kışın onu kullanıyorum ama önümüz yaz onun için yarım kask almayı düşünüyorum.Birisinde maxem marka yarım kask görmüştüm birinci kalite bi kask değil ama idare eder burada bulabilirmiyim bilmiyorum bulursam ondan alcam.Zaten scooterimi hızlı süren birisi değilim,şehirler arası bile gitsem en fazla 70-80 km hız yaparım zaten daha fazlasınada gelmez bu motorlar onun için shoei gibi bi kaska gerek olduğunu düşünmüyorum ama profesyonel motorlar için kaliteli bir kask şart...:bounce:

Favorim bu;:cat:






Saygılar...:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst