Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
Arkadaşlar çıkma sol ayna nerden bulabilirim?Bir de motor 5500'de.Yağı 3000'de değişmişti.Kaç binde değiştirmem lazım?
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
112
Arkadaşlar çıkma sol ayna nerden bulabilirim?Bir de motor 5500'de.Yağı 3000'de değişmişti.Kaç binde değiştirmem lazım?

Suzuki yetkili servisinde 3.000km'den sonra AN125'in bakımları 3.000km'de bir yapılacak demişlerdi. Kitapçığında da o şekilde yazıyordu diye hatırlıyorum. Yani motorda sorun olmadığı sürece bakıma 3000, 6000, 9000, 12000 şeklinde gidilecek.

Bizim forumdan olumlu bir cevap çıkmaz ise, ben senin yerinde olsam, Suzuki servislerinden birkaçına telefon açıp, ellerinde çıkma ayna var mı diye sorardım. Bir şeyler ayarlayabilirler herhalde. Kolay gelsin.
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
22
Arkadaslar Bende Motoru Satma Nıyetındeydım Hatta Daha Once Buraya Da Yazmıstım Fakat Vazgectım..dun Motorun Yagını Degıstım Ve Castrol 20-40 Yag Koydum...hava Fıltresını Temızledım...resımde Arkadasımızın Yag Fıltresı Dıye Gosterdıgı Kapagıda Soktum Temızlemek ıcın Ama Onunda Dısında Bır Sunger Var...sungerı Cıkardım Fakat Yag Fıltresıyle ılgılı Bırsey Bulamadım...aslında çokta Kurcalamak ıstemedım...sımdı Bır Sorum Olacak Yag FıltresıNI TEMIZLEME SANSI Sansı Varmı YOKSA DEGISMEK MI GEREKIYOR..bu Arada Bujısı Nerede Onu Da Bulamadım.. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende satıyorum. Suan ıcın en uygun benımkı galıba 2008 model ve 3200 km'De sadece 1950....Millet 2500 yazmıs ya...Bızde yok oyle abartı neyse ooo
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
koruma demiri hakkında

alp tunay

İyide zaten 70 lira...Verdiğiniz linkte 85?.......................

Alp tunay selamlar

ben yetkili servise sordum 110, mahallede kanuni servisi ise 90 istedi. Senin verdiğin fiyat nerede acaba ?

Bilgilendirisen sevinirim. Bunu alsak kendimiz takarız heralde 5-6 aadet vida tutuyor gördüğüm kadarıyla değil mi?
 
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
32
Evet Yaa Bende Merak Ettim Yaz Geldi Millet Motor Satıyor..neyse Alana Satana Hayırlı Olsun Ama Ben De Bi Fiyata Aldım Ama şimdi Söylemeyeyim Satan Arkadaşların Işini Bozmayalım Ama Benimki Düşeş Oldu Biraz...kazasız Sürüşler.yolunuz Ve Bahtınız Açık Olsun :)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Arkadaşlar biz millet olarak tüccar zihniyetindeyiz :) benim bile aklıma geliyor arasıra önümüzdeki sene iyice değerden düşecek satsam mı diye düşünüyorum..Ama yenisini daha dorusu daha iysini alacak para olmadığından satmıyorum. Bu yaz da keyfini çıkarayım sonrası allah kerim. Bir de bu motoru kampanyadan yararlanarak binmek için değil değerlendirmek içi alan çok oldu..Sahibinden com ikinci el AN 125 ile dolu...

Servo nun dediği gibi alana satana hayırlı olsun biz keyfini sürelim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vallahi benim AN125 Kıskandı Bunu..Süper ötesi..hARİKA OLMUŞ...Özellikle şu ön tekerın üstünde yansıtıcının yerıne takılan demırler...






Buda Benim Artizz:D 1.950 SATILIKTIR..3200 Km.de henüz 2008 model

 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
32
Arkadaşlar aslında bu resimler katoglar için çekilmiş ve üzerinde oynanmış fatolar.bakarsanız motorun arkası havada ama ayak açık değil ve motorun ön süspansiyonlarıda basılmış iyice içe kadar evet motor güzel ama bu onun orjinal görünür hali değil gölgesi bile gerçek değil :)

ama arkada an125 yazısının olduğu yer ışık vurmuş olan yer güzel görünüyor ve mat kaplama ile öyle görünür sanırım denesemmi acaba :)

Yaaaa iki gün izinliyim ve Alanya ya zibil gibi yağmur yağıyor :(
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
53
arkadaşlar yağ filtresi ile ilgili yazmıştım ama pek fikir söyleyen olmadı tekrar sorayım servis haricinde bulabileceğimiz yer varmı yağ filtresini???
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
112
ksayar yağ filtresini servis haricinde nereden bulacağını bilmiyorum malesef.

Geçen gün sahibinden.com'a ilan verdim. 2200 lira yazdım motorun fiyatına. O fiyata OK diyen olsa bile satıp/satmayacağım belli değil aslında. Üzerine para koyup daha iyisini alamadıktan sonra suzimi niye satayım. Aslında biraz da, piyasası nedir diye bakayım dedim. Gel gör ki, ne arayan var, ne soran. Millette motor alacak para yok. Kimse ilgilenmiyor.

Dün gece ilk defa elemanın biri mesaj atmış "peşin 1500 liraya alıcıyım" diye. Yenisini almaya kalksa en az 3000 lira. Hatta bazı yerlerde 3500 lira. Ben 2200 lira demişim. Üzerindeki koruma demiri ile çantanın fiyatı 200 lira zaten.
cık. cık. cık.. acayip işler..
 
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
32
O 1.500 veren arkadaş bulursa bana haber versin bir tane daha alırım ben alırım o fiyata..benzin dökerim yakarım beee.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Alp tunay selamlar

ben yetkili servise sordum 110, mahallede kanuni servisi ise 90 istedi. Senin verdiğin fiyat nerede acaba ?

Bilgilendirisen sevinirim. Bunu alsak kendimiz takarız heralde 5-6 aadet vida tutuyor gördüğüm kadarıyla değil mi?
İzmirde yetkili servisi IŞIK motor..............
Bunlar her yerde aynı olur sanıyorum.... İthalatçısı tek diye duymuştum...:silent:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
ksayar yağ filtresini servis haricinde nereden bulacağını bilmiyorum malesef.

Geçen gün sahibinden.com'a ilan verdim. 2200 lira yazdım motorun fiyatına. O fiyata OK diyen olsa bile satıp/satmayacağım belli değil aslında. Üzerine para koyup daha iyisini alamadıktan sonra suzimi niye satayım. Aslında biraz da, piyasası nedir diye bakayım dedim. Gel gör ki, ne arayan var, ne soran. Millette motor alacak para yok. Kimse ilgilenmiyor.

Dün gece ilk defa elemanın biri mesaj atmış "peşin 1500 liraya alıcıyım" diye. Yenisini almaya kalksa en az 3000 lira. Hatta bazı yerlerde 3500 lira. Ben 2200 lira demişim. Üzerindeki koruma demiri ile çantanın fiyatı 200 lira zaten.
cık. cık. cık.. acayip işler..

İşte kriz fırsatçılığı, ya tutarsa diye mesaj atıyorlar.
Cevap bile yazma
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
arkadaşlar geçenlerde beni eze eze sollayan makinanın markasını buldum kymco xciting 250 imiş bu motor hakkında bilgi sahibi olan varmı ....

birde bunların 500 cc leride var oda aynı fiyat aralığında satılıyor 500 cc kulağa çok hoş geliyor ne bileyim bi yanım al şunu diyor ama sıfırları baya bi pahalı ....

bu kymco teknolojisi bildik bişey bir çok fabrika kymco teknolojisini kullandığını duymuştum ama çokta konuyu bilmiyorum bilenler varsa lütfen paylaşın....

bende bu arada toksom gibi suziyi sahibinden.com a ilan verdim fiyatada 2950 tl yazdım 2500 verecek olsam birir alıp gidecekti oda sanırım satma amacım olmadığını anlayınca vazgeçti beni arayıp soran oluyor bence fiyatı az yazıyorsunuz bunun maliyeti bana 3500 liradır neden 2000 e vereyimki .....

kazasız belasız inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst