[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
yarın(bugün)formasını giymeyip gelen GALATASARAY lı febe li olsun emiii...:)

umarım yanında olur forman :bounce:

öhöm öhömmm :bounce:

hoşgeldin erhan :rendeer:

Etkinliğin güzel geçmesi dileğiyle hepinize kazasız belasız hayırlı yolculuklar arkadaşlar.:)

çok teşekkürler sen gelmiyomusun toroman :cherry:

beklerim daima kapım açık.

inşallah hasan bigün baskın yaparız sana :wiinkk:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
bu 3ü1 arada değil bikerem :bounce:

kahveyi bana sorun bildiğin su ve hazır kahve birleşimi.

bi ara harbi sana operasyon düzenliyelim yaa :))

habersiz tabiki :p



neo erhan bişimi takıldı :)

gelin abi de hafta içi gelin yer sorunu var biliyorsunuz.

fatih ve fatihe semtine yakın motorcu varsa levente bpye kadar gitmek isterim ilk defa oraya motorla gidicem...

ben fatihteyim ama ben gidemeyeceğim geziye bir dahaki sefere inşallah.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
çok çok üzülerek gelemeyeceğimi haber vereyim dedim.. :( keyfiniz bol olsun.. umarım bir sonra yapılacak buluşmada tanışırız herkesle.. fotoğraflarla avunucaz...
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
arkadaşlar listeyi artık kesinleştirelim belkiler ve hayır gelmiycem diyenler kararımızı verelim ve hepberaber gidelim (hayır seçenekler arasından kaldırılmıştır)

grup sürüşü ile ilgili topiği lütfen okuyun motosikletlerinizin yolda sizi üzmeyeceginden emin olun ve kesinlikle kaskınızı ihmal etmeyin.

bursa-yalova tarafından gelen arkadaşlar ulasato ile baglantıya geçebilirler




çok çok üzülerek gelemeyeceğimi haber vereyim dedim.. :( keyfiniz bol olsun.. umarım bir sonra yapılacak buluşmada tanışırız herkesle.. fotoğraflarla avunucaz...

olsun canın sagolsun başka bir buluşmada görüşmeküzere :rendeer:


selam millet daha yatmadınzmı

hoşgeldinizzzz :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeze selamlar bugun motor geldı servısten komple elıme gectı fakat vıteslı deneyımım olmadıgı ıcın gelemıorum k.bakmayın ıyı eglenceler
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Arkadaslar,

şimdiden soyleyeyim özel resimlere sıkı para isterim ona gore :p
Gecen balık tutma bulusmasında artık nasıl cekildigini biliyorsunuz oyle bosuna deklansöre basmam haberiniz olsun :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
arkadaşlar ben yalan oldum yarın için bu saatte işten geldim daha yeni garipçeye çok büyük ihtimal gelemeyeceğim ama sonrası için bişeyler olur kesin katılma şansım var arkadan.... :cat:

herkese afiyet olsun kaç haftadır balık yemedim yicez diye burada ...
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ilkay bu saatte hala ayaktasın :p
saat 04:36 sen ve iki misafir bu satte bu misafirlerde kim olaki :cherry:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst