[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Mar 2009
Mesajlar
12
herkese selam yarın inşallah bende geleceğim ama kafama takılan levent bp mezarlığın karşısındaki yermıydi
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
tuzla veya pendikten gelecek arkadas varmi acaba yarin buluşup berabr gidelim motoru 150 cc yi gecmezse iyi olur:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
ya birşey sorucam bu levent 4. levent mi yoksa normal levent mi ? bunlardan biriyse bp nerde bi yardımcı olun :pale:
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
stereo boğaziçi köprüsüne gelmeden önceki çıkıştan çıkıyorsun, yol ikiye ayrılıyor sağdan değilde ortadan gidiceksin. Sonra devam et shelli görüceksin sağda, devam edersen bp var.ü biraz daha gidersen metrocity var solda.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
stereo boğaziçi köprüsüne gelmeden önceki çıkıştan çıkıyorsun, yol ikiye ayrılıyor sağdan değilde ortadan gidiceksin. Sonra devam et shelli görüceksin sağda, devam edersen bp var.ü biraz daha gidersen metrocity var solda.

dostum çok sağol tepeden baktım şimdi anladığım kadarıyla beşiktaştan gelirsem barbaros bulvarına girip hiç sapmadan orayı bulabiliyorum :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst