hayırlı olsun zeko kazasız belasız kullanmanı dilerim motorunu
pazara tanışırız inşallah :rendeer:
İyi geceler Kartal Fatihi:rendeer:
Cadııı sen daha yatmadınmı bakiiiiim söz dinlede yat bakiiiim hadi ben sabaha kadar nöbetteyim ya sen![]()
5i biyerde var cadı (nesscafe 3ü bir arada + bardak + su not: karıştırıp getiricem kaşık nerde diye sormayın) içersin mi?
iyi geceler..................:rendeer:
cokcok saol ins herseyin hayırlısı
:rendeer:
çiğköftecilerin kralıııı naberrr
iyidir be canım....
yavaş yavaş toparlanıyorum işte![]()
iyi geceler..................:rendeer:
İyi geceler Köftelerin hükümdarı:cat::rendeer:
afedersiniz , geziye katılmak ücretlimi![]()
mesai nasıl gidiyo korkut
gökhan artçın varmı senin
cadı anlaşıldı sana bi kahve beğendiremicez... gecenin bu saatinde kahve hazırlayıp getiren birini buluyosun kalkıp lolololo yapıyosun :okey::
Kim demiş aaa
Vallaha iyidir Film vardı onu bitirdim şimdi yeni bir dvd var onu izleyeceğim saat başı da nöbetçileri gezdinmi tamamdır bi bakmışsın sabah olmuş:cat:
yalancı:bounce:

thy ne ayak olm bole ???
canın sagolsun rola sana sınavda başarılar dilerim :rendeer:
afedersiniz , geziye katılmak ücretlimi![]()