[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
:cat: izmir den sevgiler iyi eğlenceler diliyorum......:cat:

çok teşekkürler aguila :rendeer:

yaw bende gelmek istiyorum aslında ama kaza geçirdim sağ aynam kırık gurup sürüşünde bi sorun yaşatabilirim diye bir yandan da gelmek istemiyorum :silent:

not: ayna salı günü geliyor...

çok geçmiş olsun arkadaşım :rendeer:

arkadaşlar ben yalan oldum pazar günü sınawım war şansa bak daha yeni öğrendim ya

canın sagolsun rola sana sınavda başarılar dilerim :rendeer:

bu aksam kımseler yok.nerde toplandınız yahu

ben garipçedeydim aydın restaurantta pankartı götürdüm şerifle birlikte ufak tefek mevzular vardı onları hallettik ve şimdi burdayım :wiinkk:
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
cadı süpürgesini almıs yolları süpürüyordu enson... diğerleri de cadıya uyuzluk olsun diye çer çöp kabuklu yemiş vs. atıyorlar :thumright bende büyü yapıyorum::sapka::
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
alooooo nerde millettttt

:queen::queen::queen::queen:

turgay naber milleti bilmem ben burdayım :cherry:


bende bende :p

cadı süpürgesini almıs yolları süpürüyordu enson... diğerleri de cadıya uyuzluk olsun diye çer çöp kabuklu yemiş vs. atıyorlar :thumright bende büyü yapıyorum::sapka::

amaaaa o yerlere çöpatanların halini hiç sormuyosunn hepsi şimdi vıraklıoo naberr :queen:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
çağlacım sen geldin diye değil yanlış anlama ama ben yatıyom
çook uykum var kusura bakmayın ark herkeslere iyi gcler
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
dedimya büyü yapıyorum ::sapka:: son durumu kaçırmışım... iyi güzel kurbağaya çevirmişsin de prensesler para araba yat kat çep telefonu vs. istiyo... git dişlerini fırçala ve hepsini öp şimdi yoksa pazar günü kurbağalara dolmuş çekersin :queen:

çağlacım sen geldin diye değil yanlış anlama ama ben yatıyom
çook uykum var kusura bakmayın ark herkeslere iyi gcler

iyi geceler...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
iyi geceler millet :rendeer:

iyi geceler canem :rendeer:

çağlacım sen geldin diye değil yanlış anlama ama ben yatıyom
çook uykum var kusura bakmayın ark herkeslere iyi gcler

aaa gidicegini bilseydim gelmezdim :p
iyi geceler turgay :rendeer:

dedimya büyü yapıyorum ::sapka:: son durumu kaçırmışım... iyi güzel kurbağaya çevirmişsin de prensesler para araba yat kat çep telefonu vs. istiyo... git dişlerini fırçala ve hepsini öp şimdi yoksa pazar günü kurbağalara dolmuş çekersin :queen:



iyi geceler...

valla artık oda kurbagaların sorunu bulsunlar kendilerini öpücek bi prenses herşeyi devletten beklememek lazım dimi :p
 
Katılım
15 Şub 2009
Mesajlar
63
sonuda motorumu bitirdim anlıcanız bede geliyom hem tanısmıs oluruz hmde yeni motorumun ilk gezi acılısıı yapmıs olacam:cherry:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
iyi geceler millet :rendeer:
İyi geceler Kartal Fatihi:rendeer:
dedimya büyü yapıyorum ::sapka:: son durumu kaçırmışım... iyi güzel kurbağaya çevirmişsin de prensesler para araba yat kat çep telefonu vs. istiyo... git dişlerini fırçala ve hepsini öp şimdi yoksa pazar günü kurbağalara dolmuş çekersin :queen:

Selam :rendeer:

iyi geceler...

turgay naber milleti bilmem ben burdayım :cherry:



bende bende :p



amaaaa o yerlere çöpatanların halini hiç sormuyosunn hepsi şimdi vıraklıoo naberr :queen:

Cadııı sen daha yatmadınmı bakiiiiim söz dinlede yat bakiiiim hadi ben sabaha kadar nöbetteyim ya sen :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst