- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
- Konu Yazar
- #6,801
ben çıkıyorum arkadaşlar herkese iyi akşamlar pazar günü görüşürüz... :king: :king:
görüşürüz banucum
bende çıkıyorum
pazar günü listeden 1 kişi bile eksilmesin (anladınız sanırım kimden bahsettim :bounce: )
yarın yokum
pazar günü garipçede görüşürüz arkadaşlar
iyi akşamlar kızlar
ben seni pazar günü top gibi yuvarlamazsam banada hell demesinler...
ben kaçar hadi kendinize iyi bakın....
bakarız bakmayız senin sorunun mu.....
iyi akşamlar :bounce:
korkut müsaitsen beni bir aramısın
Son düzenleme: