- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
biraz önce fırtına gibi esiyodum şimdi sadece okuyorum![]()
Bazen okumak daha iyidir..:mrgreen:
biraz önce fırtına gibi esiyodum şimdi sadece okuyorum![]()
ben hayatım da yarışta ikinci okeyde de dördüncü olmadım abi merak etme...
her zaman kimse yokken bile ben misafirdim topiğe...
eyvallah canım benim....
avatarları niye değiştirdiniz yaaaa sayemde piyasa yapıyodunuz...
Bazen okumak daha iyidir..:mrgreen:
sen süzme istanbul coçuğusun :queen::queen::queen::rendeer:
Abi süzme istanbul çocuğu nasıl oluyurkine :queen::queen:
arkadaşlar listeyi artık kesinleştirelim belkiler ve hayır gelmiycem diyenler kararımızı verelim ve hepberaber gidelim (hayır seçenekler arasından kaldırılmıştır)
grup sürüşü ile ilgili topiği lütfen okuyun motosikletlerinizin yolda sizi üzmeyeceginden emin olun ve kesinlikle kaskınızı ihmal etmeyin.
bursa-yalova tarafından gelen arkadaşlar ulasato ile
trakya tarafından gelen arkadaşlar by_star ile baglantıya geçebilirler :rendeer:
ben kendimi otomatiğe bagladım gürkan........
can sıkıntısı işte naparsın
saçamalama ya bu sen olamazsın ufak kardeşin mi...? :silent: :silent:
herkese selamlar.....
:rendeer:
HELL24...:queen: geçmiş olsun.....:queen:
herkese selamlar.....
:rendeer:
yaaa işte ne haldeyim gör banu...
herkese selamlar.....
:rendeer:
HELL24...:queen: geçmiş olsun.....:queen:
karşıya gidip gelicem kendinize mukayyet olun canlar![]()
karşıya gidip gelicem kendinize mukayyet olun canlar![]()
hell24 şükür kavuşturana