Suzuki VN 1500 Lc hakkında teknik bilgiler..

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Suzuki VL 1500 İntruder hakkında teknik bilgiler..

Merhaba arkadaşlar

Ben Suzuki VL 1500 İntruder.Motosiklet almayı düşünüyorum .. lakin teknik bilgileri hakkında çok az bilgim var.

Bu Motosiklet sahibi ve kullanan arkadaşlar varsa biraz bu motosikletin özelliklerinden bahsederlerse çok memnun olurum.

Örneğin bu motosikletin yakıtının fazla olabileceği hakkında absürt rakamlar duydum.. tam bilemiyorum..

Bu konuda Bilgi verebilirseniz sevinirim...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
199
Arkadaşım silindir hacmi yakıt sarfiyatını etkileyen en önemli unsurlardan biridir.Bu yüzden birde Magna'yı da düşün derim ben.
Bu tarz bir motor alacak olsam Honda VF 750 C Magna'yı tek geçerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Bazı teknik bilgiler buldum.. Ama yine de bu motosikletin sahibi olanlardan görüşl belirtmelerini bekliyorum.. Aşağıda taknik bilgiler mevcut..


General information
Model: Suzuki VL 1500 LC Intruder
Year: 1999
Category: Custom / cruiser
Rating: 70.8 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 1462.00 ccm (89.21 cubic inches)
Engine type: V2
Stroke: 4
Power: 68.00 HP (49.6 kW)) @ 4800 RPM
Torque: 114.00 Nm (11.6 kgf-m or 84.1 ft.lbs) @ 2300 RPM
Compression: 8.5:1
Bore x stroke: 96.0 x 101.0 mm (3.8 x 4.0 inches)
Valves per cylinder: 3
Starter: Electric
Cooling system: Oil & air
Gearbox: 5-speed
Transmission type
final drive: Shaft drive (cardan)
More details Consult a Suzuki repair manual.
Physical measures
Weight incl. oil, gas, etc: 310.0 kg (683.4 pounds)
Front percentage of weight: 45.8
Seat height: 700 mm (27.6 inches) If adjustable, lowest setting.
Wheelbase: 1,700 mm (66.9 inches)
Chassis and dimensions
Front suspension travel: 140 mm (5.5 inches)
Rear suspension travel: 118 mm (4.6 inches)
Front tyre dimensions: 150/80-16
Rear tyre dimensions: 180/70-15
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 300 mm (11.8 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 275 mm (10.8 inches)
Speed and acceleration
Top speed: 180.0 km/h (111.8 mph)
0-100 km/h (0-62 mph): 5.500 seconds
60-140 km/h (37-87 mph), highest gear: 18.600 seconds
Other specifications
Fuel capacity: 15.50 litres (4.10 gallons)
Fuel consumption pr. 10 km (6.2 miles): 0.60 litres (0.16 gallons)

Buna göre bir depo benzin ila ( 15 Lt deposu ) yaklaşık 250 Km yapıla biliniyormuş.... İktisat lı gibi geldi bana...( Bilemiyom ????? ?)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Merhaba. Bu motoru kullanan birileri eminim forumda vardır fakat bu başlığa denk gelip de cevap yazmaları çok zaman alabilir. Ben naçizane görüşümü belirteyim;

motor 1500cc ve yüksek beygir gücü üretmekten ziyade korkunç bir tork üretmeye yönelik tasarlanmış. "Kamyonu çeker" denilen cinsten bir motor. Maksimum torkunu çok düşük devirlerde veriyor. Maksimum gücünü de 5000 devirde verdiğini düşünürsek, yüksek devir çevirmeyeceğiniz için 1400cc bir araba kadar yakacaktır. Hatta emin olun daha az yakacaktır.

Az önce üşenmedim netten bazı verilere ulaştım. 100km'de karma kullanımda 6 litre yakıyor. Benim 1.4 Corsa da karmada bu kadar yakıyor. Ayrıca şuan kullandığım GPR125 de bu kadar yakıyor =) Yani benzin tüketimini ciddiye almanıza gerek yok.

Bunun yanında 0-100km hızlanması 5.5 saniye. Bu, bir cruiser için hafife alınmayacak bir değer. Vergisi ve fiyatı konusunda çekinmezseniz durmayın alın bence.

İlave: Bahsettiğim verileri aynı kaynaktan siz de bulmuşsunuz sanırım =)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Merhaba. Bu motoru kullanan birileri eminim forumda vardır fakat bu başlığa denk gelip de cevap yazmaları çok zaman alabilir. Ben naçizane görüşümü belirteyim;

motor 1500cc ve yüksek beygir gücü üretmekten ziyade korkunç bir tork üretmeye yönelik tasarlanmış. "Kamyonu çeker" denilen cinsten bir motor. Maksimum torkunu çok düşük devirlerde veriyor. Maksimum gücünü de 5000 devirde verdiğini düşünürsek, yüksek devir çevirmeyeceğiniz için 1400cc bir araba kadar yakacaktır. Hatta emin olun daha az yakacaktır.

Az önce üşenmedim netten bazı verilere ulaştım. 100km'de karma kullanımda 6 litre yakıyor. Benim 1.4 Corsa da karmada bu kadar yakıyor. Ayrıca şuan kullandığım GPR125 de bu kadar yakıyor =) Yani benzin tüketimini ciddiye almanıza gerek yok.

Bunun yanında 0-100km hızlanması 5.5 saniye. Bu, bir cruiser için hafife alınmayacak bir değer. Vergisi ve fiyatı konusunda çekinmezseniz durmayın alın bence.

İlave: Bahsettiğim verileri aynı kaynaktan siz de bulmuşsunuz sanırım =)


Yorumun için çok teşekkür ederimm.. Gerçekten açıklayıcı oldu...Saol..:cat:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
2 silindir mi, 4 tane silindir mi var? 2 silindir için kısa ve geniş geldi bana motoru, eğer 4 silindir varsa sıfır titreşim harika yolculuk :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
4 silindirliyse bir kere dehşet bir ses çıkacak üstelik egsoz sesi değil, motor sesi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst