A.Y.F.E.R bu gün doğdu

Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
sitemizin en şirin, en sevimli, en şakacı ve en psikopat üyesi boyundan büyük işlere karışan eşim canım A.Y.F.E.R bu gün doğdu.

gelecek olan arkadaşlar yarın pizzacıda ufak bir pasta keseceğiz.

unutmadan bana olan kızgınlığınızı sakın ayferden çıkarmayın
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
canım kardeşim ayfer iyiki doğdun iyiki seni tanımışız hep bizimle ol seni seviyoruz :rendeer:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ayfer ablacım dogum günün kutlu olsun
umarım hınzır arkadaşlar dilaver abinin cezasını sana kesmezler:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
süper... yarın bi de doğumgünü var :flower::thumleft:::biggrinn::haapppy:

İYİ Kİ DOĞDUNNN....

Böyle bir pasta isteriz yarın , sevgili kocasıııı :cherry:

motosiklet-3.jpg
[/QUOTE]
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
ayer abla valla topigi şimdi gördüm daha 1-2 saat önce beraberdik bilmiodum yav:pr::pr::pr::pr::pr: dogum günün kutlu olsun abla, sevdiklerinle beraber daha nice senelere inşallah...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
nice senelere ayfer abla. doğum günün kutlu olsun::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
İyiki doğdun Ayfer abla sen olmasan Dilaver abi hiç çekilmez yaa:cherry:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
İyiki doğdun Ayfer hmn nice senelere


arkadaşlar ocak 2 diyorum başka bişi demiyorum yani :)
anladınız siz onu :queen::queen::queen:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
bugün pasta çekicez inşallah.. Dilaver öle dedi :) Pizza ya gelenlere duyrulurrr
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
vay vay vay ayfer bacu hepi bört dey kız :p janım iyiki doğdun.Herifin ve tüm sevdiklerinle nıce uzun sağlıklı kazasız belasız ve cezasız mutlu günlere.
NOT: ARKADAŞLAR BENIM ÇEKIMIM VAR BUGUN AMA ÇEKIMDEN CIKAR CIKMAZ GELICEM INSALLAH YETISEBILIRIM YANLIZ ADRESI BILMIYORUM.ADRES İÇİN ARAYACAGIM SIZLERI AYFER BANA PASTA AYIR:queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
canım benim, doğum günün kutlu mutlu olsun, umarum cbr ına kavuşursun bir an önce :wiinkk:
allah eşinle ailenle ve sevdiklerinle uzun uzun mutlu huzurlu yıllar nasip etsin :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
canım iyiki dogdunnnnn...::biggrinn::biggrinn::biggrinn:
na varsa yaşamak istediğin bu hayatta ne varsa hayalini kurdugun hepsi ve çok daha fazlası senin olsun.....
mutluluk ve başarı huzuruda yanlarına katıp hayat boyu peşini ırakmasın inşallah :rendeer:

nice senelere balım :joker:::pembe::::sefereee::kalbim::::kalbim::::kalbim::::kalbim:: :rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ayferimm iyiki dogdun dogum gününu en içten dileklerimle kutluyorum gelemedim ama telafi edicem :D bu arada dilaver abimin d.günü ne zman hediyesi hazırda ((((((((((((:)

nice mutlu huzurlu yılar dilerim
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
dogum günün kutlu olsun ablacım nice mutlu huzurlu senelere..::jester::::152::
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
mt'nin ufak tefek ama kocanına karsı en dominant eşi:p

dogungunun kutlu olsun:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst