Mt Istanbul(30 Kasım)kadıköyde Eğlenmeye Gidiyoruz

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bu toplantıda emin' i hoş tutun :p GEcede çıkışta gidiceğiniz yeri GKN size söyleyecek :D:D

Emin zamanı gelmişti asker öncesi :D:D
 

ask

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2008
Mesajlar
39
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tüm buluşma fotolarını bekliyorum ona göre...yedikleriniz içtikleriniz sizin olsun bari gördüklerinizi resimleyip gösterin emi? ii eğlenceler:):)
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
yeni geldim cok guzeldi valla gırgır samata baya muahbbet dondu :) baya stress attım yaw gelen herkesin yagına saglık
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Bende yeni geldim belki en güzel bulusmalarda mekanlardan bırıydı ve cok guzel bır bulusma oldu gelen herkezın ayagına saglık...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel buluşmaydı.mekan iyi,yemekler iyi:)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
biraz geç kaldık ama yinede oradaydık emeğinize sağlık :rendeer:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
arkadaşlar tekrar herkese çok teşekkürler. güzel bir buluşma oldu
reimleri bekliyorum:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst