- Katılım
- 12 Haz 2007
- Mesajlar
- 793
- Konu Yazar
- #1
tam 26 yıl önce kavurucu bi kasım ayı akşamında ara gazı vererek doğdu kaan bebek...
ve çilesi böyle başladı:salut:
kaanın bütün akrabaları bile bu çocuktan bi cacık olmayacağını biliyodu
doğduğunda bütün bebekler ağlarken kaan bebek kahkaha atıyodu
bebekte bi arıza olduğu belliydi
26 years later...
ve bugün kaan bebek kocaman bi adam oldu sakalları çıktı boyu uzadı
haydi arkadaşlar o da bi insan
kucak açalım kaan bebeğe:queen:
Kaanım yawrucum doğum gününün kutlu olsun nice senelere
ve çilesi böyle başladı:salut:
kaanın bütün akrabaları bile bu çocuktan bi cacık olmayacağını biliyodu
doğduğunda bütün bebekler ağlarken kaan bebek kahkaha atıyodu
bebekte bi arıza olduğu belliydi
26 years later...
ve bugün kaan bebek kocaman bi adam oldu sakalları çıktı boyu uzadı
haydi arkadaşlar o da bi insan
kucak açalım kaan bebeğe:queen:
Kaanım yawrucum doğum gününün kutlu olsun nice senelere