34_AK_027 Kaan doğum günün kutlu olsun

Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
tam 26 yıl önce kavurucu bi kasım ayı akşamında ara gazı vererek doğdu kaan bebek...
ve çilesi böyle başladı:salut:
kaanın bütün akrabaları bile bu çocuktan bi cacık olmayacağını biliyodu

doğduğunda bütün bebekler ağlarken kaan bebek kahkaha atıyodu
bebekte bi arıza olduğu belliydi

26 years later...

ve bugün kaan bebek kocaman bi adam oldu sakalları çıktı boyu uzadı :p

haydi arkadaşlar o da bi insan

kucak açalım kaan bebeğe:queen:


Kaanım yawrucum doğum gününün kutlu olsun nice senelere :p
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mutlu yıllar, daha da büyü kocaman adam ol.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
tam 26 yıl önce kavurucu bi kasım ayı akşamında ara gazı vererek doğdu kaan bebek...
ve çilesi böyle başladı:salut:
kaanın bütün akrabaları bile bu çocuktan bi cacık olmayacağını biliyodu

doğduğunda bütün bebekler ağlarken kaan bebek kahkaha atıyodu
bebekte bi arıza olduğu belliydi

26 years later...

ve bugün kaan bebek kocaman bi adam oldu sakalları çıktı boyu uzadı :p

haydi arkadaşlar o da bi insan

kucak açalım kaan bebeğe:queen:


Kaanım yawrucum doğum gününün kutlu olsun nice senelere :p

Çok İçten MSj Yazmışın YuSuf:cherry: KaanJım Nİje Yıllara Hepi BÖrt DEy tu yuu :mrgreen::mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
nice senelere kardeşim
allah bu yeni yaşında sana bol para mutluluk ve bol huzur versin
doğum günün kutlu olsun
mutlu mesut bir yıl geçirmen dileklerimle sevgiler:rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
OOOOO kaan beyin doğumgünü gelmiş... doğumgünün kutlu olsun kardeşim...

unutmaki bilge patronlar..... :queen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Kaan nice senelere canım kardeşim mutlu seneler doğum günün kutlu olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
dogum günün kutlu olsun nice senelere kaan sevdiklerinle beraber :rendeer:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
tam 26 yıl önce..............................Kaanım yawrucum doğum gününün kutlu olsun nice senelere :p

saol Yusuf' çum...inanılmaz hoşuma qitti yazdıkların...6 koldan kutlamalar sürprizler oluyor...az önce de işyerim de acil toplantıya çağırdılar...pazarlama ekibi komple fln dediler...ben de dioorum alla alla acil bi durum mu war acaba :cherry: meğer pasta töreni warmış :cherry:

:)

nice nice mutlu yıllara Kaan

ayqül, motorum 4 qündür orda...erken kapamayın şu dükkanı....bi de indirim bekliyorum :)

vay abilerin kralı dogum gunun kutlu olsun nıce senelere

walla itiraf etmeliyim ki; bu topiği senden beklerdim...belki de alper' den :)


mükemmel...tek kelimeyle...teşekkürler... :)

OOOOO kaan beyin doğumgünü gelmiş... doğumgünün kutlu olsun kardeşim...

unutmaki bilge patronlar..... :queen:

...........ARAÇLARINI KİRALAR...!!! :cherry:


* Yasin, Hasan, Evren, Salih....Sizlere de ayrıca teşekkür ederim. Henüz tanışma fırsatı bulamadığım tüm msj atanlara:

HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER...BERABER NİCE SENELERE İNŞ.
Allah Gönlünüze Göre Wersin Herşeyi...!!!

Sewqilerimle.
Kaan AK



.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst