Model Tavsiyesi?

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar.Aşağıda linkini verdiğim modelde bir motor almak istiyorum.Bu tür bir motoru beğenmemin nedenlerini ise şöyle sıralayayım.

1 - Spor veya zevk amaçlı değil işe gelip gitmede kullanacağım.Ancak scooter'ları da pek beğenmiyorum.

2 - Bu modele biraz alışığım.Çünkü uzun süre bu modele benzeyen bir Mobylette kullanmışlığımın haricinde motorlarla aram pek iyi sayılmaz.

3 - Bu modellerin biraz seri ve kolay kontrol edilebilir olduğunu düşünüyorum.Yani fazla ağır olmamakla beraber pratik seri bir kullanımı var gibi geliyor bana.Haklı olmayabilirim.Fikrinizi bekliyorum.

4 - Arkadaşımın biri gayet makul bir fiyata 2. el YBR125 bulabileceğimi söyledi ancak sanki biraz bu modele nazaran ağır ve çok daha seri bir motor.Bir de biraz zevki düşünerek binilmesi gereken bir motor anladığım kadarıyla.Ben işe gelip gitmek için YBR125'in fazla olacağını düşünüyorum.

5 - Aşağıdaki linkte yukarıdaki resimdekine benzer bir Salcano modeli var.Alsam uzunca bir süre motorsiklet tamircisine uğramadan işe gidip gelebilir miyim sizce?

http://www.dunem.com/salcano/tr/motor_detay.asp?id=151

Bu sitede ilk mesajım.Tüm forum sakini arkadaşlara verimli paylaşımlar dilerim.Bana fikir verebilirseniz çok sevinirim.Saygılar...
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
13
2.elde olsa ybr 125 derim. siyah.

İlk mesajımda da ifade etmiştim.YBR125 hakkında bazı çekincelerim var.Biraz ağır olabilir ve biraz fazla seri olabilir diye düşünüyorum.Muhakkak oldukça sağlam ve güzel bir motor ancak bu şekilde ön yargılarım mevcut.Siz ne dersiniz?
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
İlk mesajımda da ifade etmiştim.YBR125 hakkında bazı çekincelerim var.Biraz ağır olabilir ve biraz fazla seri olabilir diye düşünüyorum.Muhakkak oldukça sağlam ve güzel bir motor ancak bu şekilde ön yargılarım mevcut.Siz ne dersiniz?

inanırmısın biraz ağır olması senn için daha iyi olur.o motor çok oturaksız aşırı haifi yani.ybr yi şiddetle tavsiye ederim.gerçekten yamahanın ekollerinden dir ybr.bence ybr al:wiinkk:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
yok be hocam ybr gayet aradığın gibi bi motor. bi süre acemiliğini çekersinde, ööle uçan kaçan bi motor değil. sonuçta 125lik. gayet uslu ve pratik bi makinadır. şehir içi içinde birebir.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
13
yok be hocam ybr gayet aradığın gibi bi motor. bi süre acemiliğini çekersinde, ööle uçan kaçan bi motor değil. sonuçta 125lik. gayet uslu ve pratik bi makinadır. şehir içi içinde birebir.

Dostum çok teşekkürler.Tavsiyeni değerlendireceğim.Saygılar...

inanırmısın biraz ağır olması senn için daha iyi olur.o motor çok oturaksız aşırı haifi yani.ybr yi şiddetle tavsiye ederim.gerçekten yamahanın ekollerinden dir ybr.bence ybr al:wiinkk:

Size de teşekkürler.Bu arada son bir soru daha sorayım.Bu YBR125 vitesli galiba değil mi?Daha önce hiç vitesli motor kullanmadım.Bu konuda bir sıkıntı yaşar mıyım dersiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Dostum çok teşekkürler.Tavsiyeni değerlendireceğim.Saygılar...



Size de teşekkürler.Bu arada son bir soru daha sorayım.Bu YBR125 vitesli galiba değil mi?Daha önce hiç vitesli motor kullanmadım.Bu konuda bir sıkıntı yaşar mıyım dersiniz?

motosiklet kullanmak ya tecrübe gerektirir ya yetenek.yeteneğin yoksa bile(ki bilmiyorum)çalışarak neden olmasın ki.öle agresif bi makina değil.kullanabilirsin tabiki:wiinkk:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
yaşarsın bi süre ama yaşanılası bi sıkıntıdır vites işi. sonra wrrrrrnnnn, wrrrrrrnnnnnnnn,wrrrrrrrrrıınnnnnnn,wrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn,wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnn. beş fites. bitti.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
yaşarsın bi süre ama yaşanılası bi sıkıntıdır vites işi. sonra wrrrrrnnnn, wrrrrrrnnnnnnnn,wrrrrrrrrrıınnnnnnn,wrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn,wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnn. beş fites. bitti.

hatta kesmez bi müddet sonra.ne alayım die başlık açarsın:cherry:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
yapma yaw. kaça patlar o iş size? genç sen çok deli kullanıyondur, ondan olmuş olabilir. oturuşundan belli, krank olsada cortlatsak der gibi bakıyon.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
YBR125 110 kiloluk bir motor, çoğu 150cc scooterdan daha hafiftir, ayrıca her delikten geçebilecek, kullanımı kolay, dengeli ve son derece çevik bir motordur. Aynı hacimdeki scooterlardan daha az yakar, daha iyi hızlanır. Vitesli olması biraz alışma gerektirir, ama öğrenmesi kolaydır. Viteslilere başlangıç için en uygun motorlardan biri.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
yapma yaw. kaça patlar o iş size? genç sen çok deli kullanıyondur, ondan olmuş olabilir. oturuşundan belli, krank olsada cortlatsak der gibi bakıyon.

:queen::queen::queen::queen::queen:hocam güldürdün beni ya wallaha:queen:hyo da en son 167 gördüm.bende bişey olmadı.iftardan sonra arkadaşım gelirken 2 den bire çekti ben motorun sesi duydum ayağa kalktım baktım kaldı orada gittik ses duymuş oda.kaça patlıcağı yarın belli olacak servise uğrasın bakalım bi:cherry:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
600 650 kaada patlıo bole bişedi sanırım globalde arkadaş sormuştu fiyatını bu 2sinden biriydi :)
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
İlk mesajımda da ifade etmiştim.YBR125 hakkında bazı çekincelerim var.Biraz ağır olabilir ve biraz fazla seri olabilir diye düşünüyorum.Muhakkak oldukça sağlam ve güzel bir motor ancak bu şekilde ön yargılarım mevcut.Siz ne dersiniz?



sen ybr125 ne yaptın be kardes:) en basit motor ne fazla agırı ne serisi. basit derken her isi gorur yani kullanmasıda kolay. zamanla yetersiz gelir demiyorsan al ömürboyu kullan:cat:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
13
Konuya güzel bir katılım olmuş.Yararlı olduğu kadar neşeli bir ortam da oluşmuş.Fikrini esirgemeyen tüm arkadaşlara teşekkürler.Tavsiyelerinizi kesinlikle değerlendireceğim.Bu arada sıfır YBR125 ne kadara satılıyor bilgi verebilir misiniz?Fiyat standartı nedir bu motorun?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst